Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345236
koekje schreef:Nou, dat klinkt wel heel gezellig zo :)
(Kriebelt het dan weer niet, een eigen hond?)
Is heel gezellig!

Jawel, tot we hem moeten uitlaten. Dan schijt ik weer peuken dat ik hier in de wijk met een hond rond moet lopen. Die angst zit inmiddels wel diep.
Door eelke
#3345304
Kaela schreef:Is heel gezellig!

Jawel, tot we hem moeten uitlaten. Dan schijt ik weer peuken dat ik hier in de wijk met een hond rond moet lopen. Die angst zit inmiddels wel diep.
Hmmm jaa en een chihuahua die op de kattenbak kan klinkt ook niet helemaal als jouw stijl... :-\

Gefeliciteerd met kabouters!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345308
eelke schreef:Hmmm jaa en een chihuahua die op de kattenbak kan klinkt ook niet helemaal als jouw stijl... :-\

Gefeliciteerd met kabouters!
;D ;D ;D niet echt nee. Al lijkt mij een chihuahua hebben en die trainen tot een of ander bizar hoog niveau wel reuze lollig. Beetje zoals die newfie die toen bij de crufts de dogdance won!

Helemaal gemist Kira, van harte met de mooie, lieve kabouters!
Door - pien -
#3345319
Fijn dat het beter gaat met Joep!

Van harte met de kabouters, Kira!

Veel oppasplezier met Xavi!

Gister kwam dochterlief haar eerste eigen autootje showen. Om mee naar haar eerste 'grotemensen'baan te rijden. Apetrots. Ik zei dat ik 'm heel mooi en hip vond :biggrin2: en wenste haar veel veilige kilometers :D Maar het is een bejaarde Twingo, zonder garantie, die in augustus weer voor de APK moet ~ ik hou mijn hart vast.
Toen ik dat tegen haar zei antwoordde ze 'ik moet het zelf leren, mam' en daar heeft ze waarschijnlijk gelijk in ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3345615
Kleutertje is -voor het eerst- uit logeren (ze heeft het zelf over solderen ;D ). En eigenlijk roept mijn lijf dat het zo niet hoort. Dat ze gewoon thuis bij mij moet zijn, met klittenband vast aan mijn been ofzo.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346044
Wij kwamen vanmorgen met Otje uit de behandelkamer en opeens werden we ontvoerd door een andere dierenarts en twee assistentes en meegetroond richting het kattenhotel. Of wij, na het overlijden van Pluk, over een nieuwe kat nadachten. Want ze hebben twee maanden geleden een kater, die voor euthanasie werd aangeboden na een ongeluk, op eigen kosten opgelapt. Hij had zijn kaak en bekken gebroken en is geopereerd en gerevalideerd in de kliniek. En nu zoekt het kereltje een goed thuis. En dat moet wel echt een goed thuis zijn na alle ellende, dus hadden ze ons in gedachten.

Super lief, maar wij willen geen katten meer en zeker niet zo'n jonkie. Als ie nog van Otjes leeftijd was geweest, hadden we het nog kunnen overwegen. Maar zo'n jong dier zien we niet zitten. Maar poeh he, zeg maar eens nee, je bent toch gelijk wel begaan met het dier. Ik hoop dus dat ze snel een goed plekje vinden. En dat ze de volgende keer niet met een zielige herder aan komen zetten, want dan zijn we reddeloos verloren natuurlijk.
Ik ben dan ook wel een soort van trots dat "onze" dierenkliniek zulke dingen doet. Je ziet dan de passie en dierenliefde en dat is fijn. Natuurlijk (en gelukkig!) doen meer dierenartsen dat. Maar zo van dichtbij die passie zien vind ik gewoon leuk.
Door zurca
#3346404
Zit hier lekker zenuwachtig te zijn ::) :-X
Er komt straks een makelaar om ons huis te taxeren. Niet dat we gaan verhuizen maar om de hypotheek over te kunnen sluiten. Er hangt voor ons best wat van af dus vandaar dat ik zenuwachtig ben.
Door eelke
#3346406
Ja dat snap ik nu wel! Spannend, ik duim wel.

Ha, hier werd net de oude vaatwasser opgehaald. De kringloper haalt blijkbaar gratis ook kapotte apparaten op. Afspraak maken en op de stoep zetten. Beter dan in de auto laden, naar de andere kant van de stad rijden, en daar uitladen.
Door Raaf
#3346408
koekje schreef:Kleutertje is -voor het eerst- uit logeren (ze heeft het zelf over solderen ;D ). En eigenlijk roept mijn lijf dat het zo niet hoort. Dat ze gewoon thuis bij mij moet zijn, met klittenband vast aan mijn been ofzo.
Zo herkenbaar....het moederschap is maar een vreemd fenomeen...maar ze zal inmiddels wel weer aan je been geplakt zitten...
:smitten:
#3346413
zurca schreef:Zit hier lekker zenuwachtig te zijn ::) :-X
Er komt straks een makelaar om ons huis te taxeren. Niet dat we gaan verhuizen maar om de hypotheek over te kunnen sluiten. Er hangt voor ons best wat van af dus vandaar dat ik zenuwachtig ben.
Spannend, mijn duimen draaien voor jullie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door