Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#3322735
Ronald schreef:Gefeliciteerd Els, en meneer Zeeman! Leuk vooruitzicht!

Vandaag te horen gekregen dat ik weer mag autorijden! Yeah!! :drive1:
Oh oh wordt het weer onveilig op de wegen. Verder ook opgeknapt?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3322738
kira schreef:Oh oh wordt het weer onveilig op de wegen. Verder ook opgeknapt?
Dat nog niet. Vandaag gesprekje met de cardioloog gehad en de revalidatie wordt even uitgesteld.
Gebruikersavatar
Door kira
#3322751
Ronald schreef:Dat nog niet. Vandaag gesprekje met de cardioloog gehad en de revalidatie wordt even uitgesteld.
Foppe spreekt wijze woorden, neem een voorbeeld aan hem, languit op de bank! Rustig aan Ronald en vanaf onze luie bank, beterschap.
Door Aprilsnow
#3322781
Wat leuk Els, gefeliciteerd.

Hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jou Ronald.
Bijlagen
IMG_4328.JPG
Oude lampjes eruit. Nieuwe erin. Nu nog de ballen.
IMG_4328.JPG (2.33 MiB) 1796 keer bekeken
Door eelke
#3323092
Zooooo. 'weekzondermeneer'-eigenlijk al weer overleefd. Nog 1 (of toch 2...) te gaan.

De komende 4 dagen amper dingen die moeten, lekker! Vanavond bokbierproeverij waarvoor ik gisteren 9 liter stoof heb gemaakt. Die heeft vannacht in een slaapzak gezeten (low and slow) en die moet dan nu afkoelen, want op kamertemperatuur kan het vlees weer vocht opnemen. Schijnt.

Verder nog wat huishouddingen en werkdingen, maar allemaal op het gemakje, want daar heb ik dus 4 dagen de tijd voor! :D

Oh, en nog wat leuks doen, want Joep is jarig! :cool:

Wat zijn jullie weekendplannen?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3323094
Gefeliciteerd Els en Zeeman.
En Ronald, wel erg balen dat er nog geen vooruitgang in zit . Beterschap en strekte.
eelke schreef:Zooooo. 'weekzondermeneer'-eigenlijk al weer overleefd. Nog 1 (of toch 2...) te gaan.

De komende 4 dagen amper dingen die moeten, lekker! Vanavond bokbierproeverij waarvoor ik gisteren 9 liter stoof heb gemaakt. Die heeft vannacht in een slaapzak gezeten (low and slow) en die moet dan nu afkoelen, want op kamertemperatuur kan het vlees weer vocht opnemen. Schijnt.

Verder nog wat huishouddingen en werkdingen, maar allemaal op het gemakje, want daar heb ik dus 4 dagen de tijd voor! :D

Oh, en nog wat leuks doen, want Joep is jarig! :cool:

Wat zijn jullie weekendplannen?
Hij mag vaker weg? ;D
Gefeliciteerd met Joep. Wat heeft ie gekregen voor zijn verjaardag? Een robothondje die wel met hem meespeeld? :biggrin2:

Van onze weekend plannen wordt je niet vrolijk. Vandaag ok nog geen weekend alles poetsen want ja door de muren afmeren verven etc is dat er helemaal niet van gekomen, en dus ook de muren goed poetsen want die zijn inmiddels door de honden versierd. Dan in het weekend binnendeuren eruit slopen ( dan wel netjes) dan nog RVS strip onder de kozijnen plaatsen, dan nog de zware meubels in de garage zien te krijgen....Bank en zo naar boven of onderen zien te verhuizen. En spullen inpakken om een week te gaan logeren bij mijn ouders.
Pfff ben blij als de nieuwe vloer erin zit, de nieuwe binnendeuren geplaatst zijn en weer alles staat, heb er een beetje veel genoeg van zeg maar....
En dan moet ik denk ik de honden wassen denk ik :-\ , want er wordt helaas binnen gerookt bij mijn ouders....( En dan te bedenken dat wij dat vroeger ook deden, bah!)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323097
eelke schreef:Zooooo. 'weekzondermeneer'-eigenlijk al weer overleefd. Nog 1 (of toch 2...) te gaan.

De komende 4 dagen amper dingen die moeten, lekker! Vanavond bokbierproeverij waarvoor ik gisteren 9 liter stoof heb gemaakt. Die heeft vannacht in een slaapzak gezeten (low and slow) en die moet dan nu afkoelen, want op kamertemperatuur kan het vlees weer vocht opnemen. Schijnt.

Verder nog wat huishouddingen en werkdingen, maar allemaal op het gemakje, want daar heb ik dus 4 dagen de tijd voor! :D

Oh, en nog wat leuks doen, want Joep is jarig! :cool:

Wat zijn jullie weekendplannen?
:birthday: lieve Joep!!!

Hier vanmorgen druk met de laatste dingen voor morgen regelen. Mijn kassa is ingesteld, de kortingsactie geprint, mijn pinapparaatje is aan de praat. Nu nog even wat accessoires halen en dan zijn we er klaar voor.

Dan straks nog een avonddienst draaien, morgen dus lekker de hele dag met de foto's onder de pannen, zondag niets op de planning en maandag ben ik vrij en is meneer een dag voor zijn werk weg. Heb ik het huis weer een keertje voor mezelf. En gezien de voorspelde sneeuw plan ik niets in, dan kan ik last minute altijd nog leuke dingen verzinnen.
Door eelke
#3323102
Ja, ik kom er wel achter dat het rustige avonden zijn zonder de meneer - de tv hoeft niet aan, lekker muziek luisteren ;D maar wat aanspraak zou ook wel weer gezellig zijn ;)

Joep heeft nog niks gehad. We gaan straks maar een kadootje uitzoeken.

Succes Kaio en Kaela. Druk en hechtisch weekend zo voor jullie. Wel met mooie resultaten denk ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door