Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3333630
dinky89 schreef:Hihi, kan me voorstellen dat die het zwaar hebben. Ze zeiden gisteren overdag tussen de -1 en -4 mmaar ik heb het niet boven de -6 zien komen ;D Al ligt er in Barcelona ook sneeuw ;)
Heel fijn dat het je goed bevalt :)

@smulpaap: zulke mensen verdienen geen huisdier :-X

Ik ga straks eens kijken of ik op paterswoldsemeer kan schaatsen :)



Stoer! :cold: :cold: :cold:


Ik zie hier het bruine stof horizontaal door de lucht gaan, alles waait van de kale akkers af.
Heb de vogels de afgelopen dagen maar extra bijgevoerd, het is lekker druk in de tuin. M'n hoofd kan niet veel meer aan, dus ik zit een groot gedeelte van de dag vogel tv te kijken. ;D
Mag van mij wel snel opknappen, ik kan slecht tegen ziek zijn. :-[
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333637
Ja die wind zeg! Had vanmorgen het gevoel alsof mijn wangen eraf zouden vallen ! En een zonnebril om mijn ogen te beschermen tegen de kou .
Mijn lippen zijn in ieder geval te koud en te droog geworden, flink gescheurd. Maar ja de lage vochtigheid in huis helpt ook al niet. En als ik uit de auto stap en ik moet nog de auto deur aanraken is het even zo van adem in adem uit, ok we doen het, voorzichtig snel hand uitsteken. TATS, sodeju, *%&* en we kunnen weer verder. Zo sta ik ook in de winkel bij metalen rekken, eerst met een vingertje waar ik geen producten kan omgooien, ff binnensmonds vloeken en product pakken ;D ;D ;D
Door eelke
#3333643
Ik kreeg vanmorgen zo'n optater in de badkamer dat de radio stoorde. Of het was toeval, maar wel in dezelfde seconde.
En gisteren moest ik een tv aansluiten bij een cliënt met een ziggo medewerker aan de lijn. Kreeg ook bij alles een schok. Hij moest steeds lachen. Elke keer als ik iets van mijn cliënt aanpakte kregen we beide een schok, dus dan hoorde die van ziggo er twee gillen ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333646
eelke schreef:Ik kreeg vanmorgen zo'n optater in de badkamer dat de radio stoorde. Of het was toeval, maar wel in dezelfde seconde.
En gisteren moest ik een tv aansluiten bij een cliënt met een ziggo medewerker aan de lijn. Kreeg ook bij alles een schok. Hij moest steeds lachen. Elke keer als ik iets van mijn cliënt aanpakte kregen we beide een schok, dus dan hoorde die van ziggo er twee gillen ::)
Kunnen die apparaten wel stuk van gaan , juist de zwakke plek kan de connector zijn, ligt eraan hoe ze het gedesigned hebben, mag hopen dag ze daar niet op bezuinigd hebben.
Haha die medewerken zal ook wel gedacht hebben, stelletje gillende wijven :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Die radio is niet toeval, je hebt toch een elektrische straling gecreëerd op dat moment en dat stoort dan.


Trouwens mocht je dat weer moeten doen, je voet of andere hand tegen de verwarming blijven houden voorkomt de schokken ;)
#3333651
eelke schreef:Ik kreeg vanmorgen zo'n optater in de badkamer dat de radio stoorde. Of het was toeval, maar wel in dezelfde seconde.
En gisteren moest ik een tv aansluiten bij een cliënt met een ziggo medewerker aan de lijn. Kreeg ook bij alles een schok. Hij moest steeds lachen. Elke keer als ik iets van mijn cliënt aanpakte kregen we beide een schok, dus dan hoorde die van ziggo er twee gillen ::)
Irritant hé, ik ben ook de hele tijd schokkend bezig. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3333665
Ik vonk ook de hele tijd! Vreselijk!

Net geschaatst. Op krakend natuurijs met her en der wakken. Doodeng, maar er werd al de hele dag geschaatst dus het was echt wel stevig. Ben maar een keer gevallen en verder lukte het nog heel aardig!
#3333671
eelke schreef:Maandag 14 graden! Haha, da's lente! Oh nee, herfst, want regen. Maar regen! Das vocht! Geen geknetter meer!!!
Nee, geen geknetter meer maar wel coupe verzopen wanhoop door de regen. :biggrin2:
Door eelke
#3333675
Charlie Angel schreef:Nee, geen geknetter meer maar wel coupe verzopen wanhoop door de regen. :biggrin2:
Ja boeiend, kan ik het tenminste wel weer fohnen zonder het meteen een hanenkam wordt ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3333701
-Annemarie- schreef:[/b]

Stoer! :cold: :cold: :cold:


Ik zie hier het bruine stof horizontaal door de lucht gaan, alles waait van de kale akkers af.
Heb de vogels de afgelopen dagen maar extra bijgevoerd, het is lekker druk in de tuin. M'n hoofd kan niet veel meer aan, dus ik zit een groot gedeelte van de dag vogel tv te kijken. ;D
Mag van mij wel snel opknappen, ik kan slecht tegen ziek zijn. :-[
Beterschap!
Al kan vogel tv ook erg leuk zijn ;-) heb ik gisteren bij mijn moeder ook gedaan waar het een komen en gaan was.

Grappige is dat ik het met lopen en fietsen veel kouder vind dan op de schaats :???: vandaag was het ook duidelijk minder koud dan gisteren (gister -7, vandaag maar -1). Het was dus echt heerlijk op het paterswoldsemeer met een (voor natuurijs begrippen) perfecte ijsvloer :D Was twee dagen heerlijk en gezellig schaatsen samen met mijn moeder :cool: Heeft zo zijn voordeel om vrij te zijn, morgen maar wat aan aquisitie doen zodat ik snel wel weer werk heb ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door