Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3322501
Charlie Angel schreef:Wij zijn gezellig de kerstboom op aan het tuigen, lekker op tijd. Afbeelding
Leuk!! :D
Wij zijn alvast begonnen met de buitenversieringen. Binnen moet nog.
Ik heb al in geen 10 jaar een kerstboom gehad, maar dit jaar moet het er toch echt weer van komen...
Maar waar haal je zo'n ding, er zijn wel tig aanbieders, ik zie door de bomen het bos niet meer :cool:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3322518
Ik ben al klaar! 2 houten kerstboompjes gemaakt door mijn vader, zijn kerstdorpje op plank voor het raam, kerstster hangt, alleen nog mijn kerstschilderijen aan de muur. Net als vorig jaar geen echte kerstboom meer en dat bevalt uitstekend.
Door Aprilsnow
#3322529
Vorig jaar net voor kerst een nieuwe boom gekocht en toen maar lala opgetuigt.

Morgen ff naar t tuincentrum kom nu toch echt wat lampjes tekort ::)

Dit zijn 2 snoeren klusterlampjes :o
Bijlagen
IMG_4236.JPG
IMG_4236.JPG (1.87 MiB) 1858 keer bekeken
Door Siberienne
#3322551
Wat een gezelligheid al overal. Het was dit weekend ook echt "Hollands kerstweer" volgens manlief ;D


Ik ging rond vijven nog even met de mannen steppen. Eerst met Spot, het begon al te schemeren dus de lamp aan. Zie ik een man lopen met loslopende hond in het vrijwel donker in het bos. Ik effe stoppen om daar met Spot langs te wandelen. Vraagt die man me of ik zijn paarden heb gezien. Hij is er vier kwijt. Uh, nee.. En ik dacht lullig hoor, je paarden kwijt zijn, maar Spot stond te springen en wilde door dus verder gestept

Daarna met Shadow inmiddels helemaal donker. Stukje verderop op hetzelfde pad, het gaat daar een stukje naar beneden dus Shadog ging best hard. Hoor ik ineens een stem-zonder-lichaam en gestamp en gesnuif. Even weet ik niet waar maar gelukkig reflecteert mijn lamp in twee sets ogen. Snel remmen, de berm in duiken, Shadow naast me. Komt die man daaraan. 1 paard aan de teugel, de andere drie er los bij. Ik ken die paarden wel, zijn 2 merries en 2 veulens-van-dit voorjaar. Die inmiddels niet klein meer zijn. Zeker niet als ze in het donker nieuwsgierig en onrustig snuivend bij je willen komen kijken. Ik ben zo blij dat Shadow niet reageert op paarden en rustig naast me bleef zitten. Ik zeg tegen de man "oh gelukkig u hebt ze gevonden"
"Ja" klinkt het ietwat benepen. Nu nog heelhuids bij de weide aankomen...
Door Zuzanna
#3322552
Aprilsnow schreef:Vorig jaar net voor kerst een nieuwe boom gekocht en toen maar lala opgetuigt.

Morgen ff naar t tuincentrum kom nu toch echt wat lampjes tekort ::)

Dit zijn 2 snoeren klusterlampjes :o
Dat ziet er een beetje kaal uit ja... Wel heel kwispel-proof!

Wij gaan volgende week een boom halen. Netjes na Sinterklaas :biggrin2:
Wel hebben we in het weekend dat de kerstshow begon, al ballen gekocht :shy:
In our defence: we hadden nog geen eigen ballen :-\
Door Zuzanna
#3322553
Gisteren Sinterklaas gevierd. Ziva vond het na een paar uur toch maar vermoeiend worden en kroop om beurten bij mij en mijn vriend op schoot om te slapen :sleep3:
Heel schattig, zoiets heeft ze nog nooit eerder gedaan. Het gaf wel aan hoe vermoeiend het voor haar was, dus vandaag hebben we het rustig aan gedaan.

Wel heeft Ziva een heel mooi cadeau gekregen!
20171203_212711.jpg
20171203_212711.jpg (2.9 MiB) 1819 keer bekeken
20171203_210503.jpg
20171203_210503.jpg (4.1 MiB) 1819 keer bekeken
Door smulpaap
#3322565
Zuzanna schreef:Gisteren Sinterklaas gevierd. Ziva vond het na een paar uur toch maar vermoeiend worden en kroop om beurten bij mij en mijn vriend op schoot om te slapen :sleep3:
Heel schattig, zoiets heeft ze nog nooit eerder gedaan. Het gaf wel aan hoe vermoeiend het voor haar was, dus vandaag hebben we het rustig aan gedaan.

Wel heeft Ziva een heel mooi cadeau gekregen!

20171203_212711.jpg20171203_210503.jpg
Dat is zeker een mooi cadeau voor Ziva :)
#3322569
Aprilsnow schreef:Vorig jaar net voor kerst een nieuwe boom gekocht en toen maar lala opgetuigt.

Morgen ff naar t tuincentrum kom nu toch echt wat lampjes tekort ::)

Dit zijn 2 snoeren klusterlampjes :o
Ja, een paar lampjes extra kan hij wel hebben! Afbeelding
Door smulpaap
#3322571
Aprilsnow schreef:Vorig jaar net voor kerst een nieuwe boom gekocht en toen maar lala opgetuigt.

Morgen ff naar t tuincentrum kom nu toch echt wat lampjes tekort ::)

Dit zijn 2 snoeren klusterlampjes :o
Met wat extra lampjes komt het vast goed :biggrin2: ;)
#3322627
Aprilsnow schreef:Vorig jaar net voor kerst een nieuwe boom gekocht en toen maar lala opgetuigt.

Morgen ff naar t tuincentrum kom nu toch echt wat lampjes tekort ::)

Dit zijn 2 snoeren klusterlampjes :o
Geweldig ;D ;D ;D
De bovenkant ziet er goed uit :biggrin2:
#3322638
Biggles klaag: wandel ik rustig over het aanrecht, heeft dat stomme mens van mij water geknoeid, glij ik zo het aanrecht af >:( . Staat dat stomme mens mij nog uit te lachen ook.
En ze had mij ook nog een stom shirt aangetrokken. Het leven is zwaar >:( >:( .

Afbeelding

Biggles mens: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door