Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3320651
Hmmm lijkt me heerlijk af en toe een paar dagen alleen ::) Dat kan ik zeggen omdat het hier helemaal niet de in de verwachting ligt dat dit ook echt gaat gebeuren denk dat ik het als het echt gebeurd ook snel zat ben/saai vind ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3320659
Zuzanna schreef:I feel your pain! Bij ons ben ik degene die af en toe een week weg moet en ik voel me er elke keer weer schuldig over. Het is goed dat je het druk hebt, dan heb je minder tijd om je alleen te voelen. En misschien kunnen er mensen mee eten en in ruil helpen met de muren of mee de honden uit laten?
Honden uitlaten dat gaat hem niet worden, ja Maci kan. Fozzy kan lastig zijn, en Oli de pup van 3,5 jaar die is eh :o , die moet echt heel wat leren en die moet ik zelf nog ontdekken hoe dingen bij hem zitten, is iets lastiger dan ik dacht...
Ja eten koken dat kan ik wel goed, :biggrin2: , goed idee, pest is alleen als je weer voor andere kookt dat daar je tijd weer in gaat zitten, haha, want dat wil ik dan echt goed doen he. En ik probeer kilo's kwijt te raken, dus naast goed ( op tijd, en uitgedokterd) te eten ook nog eens sporten bijna dagelijks :biggrin2:
El_Kato schreef:Hmmm lijkt me heerlijk af en toe een paar dagen alleen ::) Dat kan ik zeggen omdat het hier helemaal niet de in de verwachting ligt dat dit ook echt gaat gebeuren denk dat ik het als het echt gebeurd ook snel zat ben/saai vind ;)
;D
Voor mij is het telkens weer aanpassen hoor, wel/niet alleen en ook kan dat plots zijn. Soms vaker soms minder. En vooral als het vaak achter elkaar is wordt ik beetje chaggie ervan ::)
Door zurca
#3320672
Mijn vriend heeft een andere baan gezocht, onder andere, omdat hij de buitenlandse reizen zat was.
Klinkt allemaal leuk dat heen en weer gereis maar uiteindelijk zag hij alleen het vliegveld, de locatie en (met wat geluk ::) )zijn hotel....
En ik vond het ook echt niet leuk zo'n week of langer alleen. Nu is hij elke dag rond 16 uur thuis, echt een luxe!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3320686
zurca schreef:Mijn vriend heeft een andere baan gezocht, onder andere, omdat hij de buitenlandse reizen zat was.
Klinkt allemaal leuk dat heen en weer gereis maar uiteindelijk zag hij alleen het vliegveld, de locatie en (met wat geluk ::) )zijn hotel....
En ik vond het ook echt niet leuk zo'n week of langer alleen. Nu is hij elke dag rond 16 uur thuis, echt een luxe!
Haha jij en je vriend begrijpen het. Ml kijkt ook altijd zeer verongelukt als iemand zegt, lekker een hotelletje ::) ;D of lekker "uit eten". Hij is die goedkopere standaard restaurantjes wel zat. :biggrin2: Mijn eten vindt ie veel lekkerder :biggrin2:
Hij heeft een keertje eens wat anders gezien, eerder klaar en was de moeite waard, dat was Cadiz, maar het is idd veel hotel, werken, eten, slapen, meer niet.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3320687
Grappig, ik heb een vanuit huiswerkende zzp-er en ben dus nooit alleen thuis. Wat ik heel fijn vind, maar ik kan ook enorm genieten als ie een keer weg is. Even het huis voor mij alleen, mijn muziek keihard aan, iets koken waar ik dol op ben. Maar na 2 dagen is de lol er ook wel af hoor. En al te vaak hoeft het ook niet.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3320688
Kaela schreef:Grappig, ik heb een vanuit huiswerkende zzp-er en ben dus nooit alleen thuis. Wat ik heel fijn vind, maar ik kan ook enorm genieten als ie een keer weg is. Even het huis voor mij alleen, mijn muziek keihard aan, iets koken waar ik dol op ben. Maar na 2 dagen is de lol er ook wel af hoor. En al te vaak hoeft het ook niet.
Ja precies 2 dagen is best fijn ;D maar nu is 3 weken in 4 weken, dat is dan minder ...gelukkig niet altijd zo
Door zurca
#3320892
Kaio schreef:Haha jij en je vriend begrijpen het. Ml kijkt ook altijd zeer verongelukt als iemand zegt, lekker een hotelletje ::) ;D of lekker "uit eten". Hij is die goedkopere standaard restaurantjes wel zat. :biggrin2: Mijn eten vindt ie veel lekkerder :biggrin2:
Hij heeft een keertje eens wat anders gezien, eerder klaar en was de moeite waard, dat was Cadiz, maar het is idd veel hotel, werken, eten, slapen, meer niet.
Oh jaaaa die opmerkingen van andere... :biggrin2:
Mijn vriend kwam o.a inFinland, Noorwegen, Spanje, Baskenland maar ook in Israël en op de Nederlandse Antillen. Nou dat moet toch geweldig zijn als je voor je werk daar naar toe kan vond men. Dat hij daar moest werken, en altijd omdat er problemen waren dus extra stress, had men dan geen erg in.

Ik kan me overgens best voorstellen dat als je thuis precies de andere situatie hebt, zoals Kaela, dat het lekker is om eens wat daagjes alleen te zijn.

Maar ik vind het heerlijk dat hij nu gewoon altijd op tijd thuis is en er niet meer standaard een koffer klaar hoeft te staan omdat hij ineens op reis moet. En ook als hij wel gewoon in NL was voor werk dan zat ik ook vaak alleen te eten en tot later in de avond in mn uppie.
Door eelke
#3320897
Ik vind het hier wel een prima verdeling, hij werkt overdag en ik smiddags en savonds. Beide ons moment alleen, en Joep krijgt alleen in de middag eens een uurtje of wat geen aandacht.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3320907
Kaio schreef:Haha jij en je vriend begrijpen het. Ml kijkt ook altijd zeer verongelukt als iemand zegt, lekker een hotelletje ::) ;D of lekker "uit eten". Hij is die goedkopere standaard restaurantjes wel zat. :biggrin2: Mijn eten vindt ie veel lekkerder :biggrin2:
Hij heeft een keertje eens wat anders gezien, eerder klaar en was de moeite waard, dat was Cadiz, maar het is idd veel hotel, werken, eten, slapen, meer niet.
Oh arme manlief ;)
Door Zuzanna
#3320929
zurca schreef:Oh jaaaa die opmerkingen van andere... :biggrin2:
Mijn vriend kwam o.a inFinland, Noorwegen, Spanje, Baskenland maar ook in Israël en op de Nederlandse Antillen. Nou dat moet toch geweldig zijn als je voor je werk daar naar toe kan vond men. Dat hij daar moest werken, en altijd omdat er problemen waren dus extra stress, had men dan geen erg in.

Ik kan me overgens best voorstellen dat als je thuis precies de andere situatie hebt, zoals Kaela, dat het lekker is om eens wat daagjes alleen te zijn.

Maar ik vind het heerlijk dat hij nu gewoon altijd op tijd thuis is en er niet meer standaard een koffer klaar hoeft te staan omdat hij ineens op reis moet. En ook als hij wel gewoon in NL was voor werk dan zat ik ook vaak alleen te eten en tot later in de avond in mn uppie.
Ik zal voor mijn werk regelmatig naar Schotland, de Vs en Chili gaan, en dan de plekken waar conferenties zijn. Laatst nog Montreal, Canada. Iedereen vind het inderdaad enorm gaaf klinken maar zelf blijf ik liever thuis. Lang reizen, helemaal kapot zijn als je aankomt en dan sociaal moeten doen. Weinig tijd voor jezelf, je ziet niets van je omgeving en je partner zit alleen thuis.

Vandaag ga ik voor het eerst naar Chili. Meer dan 24 uur reizen (en ik slaap slecht in vliegtuigen), direct een 2 uur durende afspraak bij klanten, dan diner want er zijn een paar hoge piefen bij. Een dag meetings, 's avonds groot feest met veel belangrijke, voor mij onbekende mensen vanwege de opening van nieuwe faciliteiten (en ik ben een introvert), nog een dag meetings, binnenlandse vlucht, nieuw hotel, nog een ochtend werken waarschijnlijk, vlucht terug naar Nederland. 5 dagen weg en 3 nachten slaap. Mijn vriend ook helemaal in de stress gedurende die tijd want die heeft verlatingsangst. En het enige wat mijn zusje ervan kan zeggen is 'Ooo, gaaf, naar Chili! Dat is helemaal aan de andere kant van de wereld!'

Top.

En nu moet ik er over ophouden. Anders ga ik alleen maar zitten klagen terwijl ik juist ontzettend leuk werk heb en ik helemaal niet zo vaak weg hoef.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3320951
Zuzanna schreef:Ik zal voor mijn werk regelmatig naar Schotland, de Vs en Chili gaan, en dan de plekken waar conferenties zijn. Laatst nog Montreal, Canada. Iedereen vind het inderdaad enorm gaaf klinken maar zelf blijf ik liever thuis. Lang reizen, helemaal kapot zijn als je aankomt en dan sociaal moeten doen. Weinig tijd voor jezelf, je ziet niets van je omgeving en je partner zit alleen thuis.

Vandaag ga ik voor het eerst naar Chili. Meer dan 24 uur reizen (en ik slaap slecht in vliegtuigen), direct een 2 uur durende afspraak bij klanten, dan diner want er zijn een paar hoge piefen bij. Een dag meetings, 's avonds groot feest met veel belangrijke, voor mij onbekende mensen vanwege de opening van nieuwe faciliteiten (en ik ben een introvert), nog een dag meetings, binnenlandse vlucht, nieuw hotel, nog een ochtend werken waarschijnlijk, vlucht terug naar Nederland. 5 dagen weg en 3 nachten slaap. Mijn vriend ook helemaal in de stress gedurende die tijd want die heeft verlatingsangst. En het enige wat mijn zusje ervan kan zeggen is 'Ooo, gaaf, naar Chili! Dat is helemaal aan de andere kant van de wereld!'

Top.

En nu moet ik er over ophouden. Anders ga ik alleen maar zitten klagen terwijl ik juist ontzettend leuk werk heb en ik helemaal niet zo vaak weg hoef.
Haha ja herkenbaar voor hem, maar idd. als je het werk leuk vind, en er zijn ook altijd positieve kanten t.o.v. de negatieve he ;)
En fijne reis gewenst!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3320954
zurca schreef:Oh jaaaa die opmerkingen van andere... :biggrin2:
Mijn vriend kwam o.a inFinland, Noorwegen, Spanje, Baskenland maar ook in Israël en op de Nederlandse Antillen. Nou dat moet toch geweldig zijn als je voor je werk daar naar toe kan vond men. Dat hij daar moest werken, en altijd omdat er problemen waren dus extra stress, had men dan geen erg in.

Ik kan me overgens best voorstellen dat als je thuis precies de andere situatie hebt, zoals Kaela, dat het lekker is om eens wat daagjes alleen te zijn.

Maar ik vind het heerlijk dat hij nu gewoon altijd op tijd thuis is en er niet meer standaard een koffer klaar hoeft te staan omdat hij ineens op reis moet. En ook als hij wel gewoon in NL was voor werk dan zat ik ook vaak alleen te eten en tot later in de avond in mn uppie.
Ja hier werkt hij aan de andere kant ook weer veel van thuis uit. Dus dat is wel weer een voordeel. En stopt op tijd, moet wel, want hij mag maar een x aantal overuren per maand maken, dat is heel wat strenger dan in Nederland! En aangezien je die on-site veel al maakt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door