Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3348265
Het was dus écht glad op de weg, vanmorgen. Ik stond met mijn koekblikje ineens dwars op de rotonde terwijl ik gewoon af wilde slaan. :-[
Gelukkig geen schade. Toch maar eens een slipcursus volgen....... Staat al jaren op het 'to do' lijstje, maar nooit als 'but first'. :D
#3348273
Bella heeft vanmorgen zwemles gehad, ze was weer hartstikke dapper :-*
Het was uiteraard heel spannend, ze had nog nooit gezwommen, en dan ook nog in de armen van een vreemde mevrouw.
Maar ze heeft toch een paar baantjes getrokken en dat was zooooo'n schattig gezicht :smitten: :smitten:
En dan dat staartje als roer, geweldig :D
Hopelijk kan ik volgende keer een foto of filmpje maken.
Door - pien -
#3348289
-Annemarie- schreef:Het was dus écht glad op de weg, vanmorgen. Ik stond met mijn koekblikje ineens dwars op de rotonde terwijl ik gewoon af wilde slaan. :-[
Gelukkig geen schade. Toch maar eens een slipcursus volgen....... Staat al jaren op het 'to do' lijstje, maar nooit als 'but first'. :D
Krimmeneel...wat een schrik :o
Slipcursus lijkt me leuk, staat ook nog op mijn lijstje :D
Eef+doggies schreef:Bella heeft vanmorgen zwemles gehad, ze was weer hartstikke dapper :-*
Het was uiteraard heel spannend, ze had nog nooit gezwommen, en dan ook nog in de armen van een vreemde mevrouw.
Maar ze heeft toch een paar baantjes getrokken en dat was zooooo'n schattig gezicht :smitten: :smitten:
En dan dat staartje als roer, geweldig :D
Hopelijk kan ik volgende keer een foto of filmpje maken.
Fijn dat Bella gezwommen heeft :thumbup:
Filmpje lijkt me leuk, foto is ook goed :D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3348359
-Annemarie- schreef:Het was dus écht glad op de weg, vanmorgen. Ik stond met mijn koekblikje ineens dwars op de rotonde terwijl ik gewoon af wilde slaan. :-[
Gelukkig geen schade. Toch maar eens een slipcursus volgen....... Staat al jaren op het 'to do' lijstje, maar nooit als 'but first'. :D
Ik heb de slipcursus voor de auto en voor de motor gedaan. En al best een paar keer plezier van gehad.
#3348452
Ik heb de meneer van het labje en dus de pappa van de jongedame gesproken! Ik was net vuilnis naar de container aan het brengen dus ook nog eens zonder een hond. Eerst voorzichtig gevraagd of het ook de bedoeling was dat dochterlief (en ja mijn schattend vermogen was goed, ze is 5) alleen de hond uit liet. nou ja de bedoeling, de bedoeling... Ze wilden graag een hond en papa kan hem dus uitlaten zei hij. Toen zakte even de moed in mijn schoenen maar gelukkig kwam er ook achteraan dat ze nog niet sterk genoeg was om dit alleen te doen zei hij. Dus dat het misschien niet verstandig was. Waarop ik maar bevestigd heb dat ze inderdaad niet veel keus had in hoe er gelopen werd en dat ze er op een holletje achteraan kon inderdaad.
Dus een redelijk positief gesprek en hopelijk hebben ze nu door dat dochterlief echt nog geen labrador alleen kan uit laten.....
Door Siberienne
#3348568
In het kader van, het is een turbulente week, ik heb werk aangeboden gekregen, tijdelijke banen weliswaar, maar wel op reisafstand en per 1 september. Enige probleem; het zijn er twee tegelijk. Nou mag ik kiezen ;) ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3348572
Siberienne schreef:In het kader van, het is een turbulente week, ik heb werk aangeboden gekregen, tijdelijke banen weliswaar, maar wel op reisafstand en per 1 september. Enige probleem; het zijn er twee tegelijk. Nou mag ik kiezen ;) ;)
Wow wat goed Siberienne! Wel heel veel tegelijk, maar dit is een hele fijne ontwikkeling. Succes met kiezen!

OT: Gister weer een fijne paardrijles gehad. Eindelijk gebeurde bij deze Juf mijn grote probleem, door iets kleins helemaal in de stress en verstijving schieten. Ze kon me er gelukkig ook weer uit praten en samen hebben we daarna vanuit ontspanning de grens van mijn durven weer opgezocht. Mega confronterend, maar nu weet ze eindelijk wat er gebeurd en kunnen we er aan gaan werken.
Eigenlijk stond een bosritje op de planning, maar dat kon niet doorgaan door alle dazen. Als de dazenplaag volgende keer wat over is, mag ik op een super braverd een rondje bos gaan doen. Anders gaan we waarschijnlijk met het paardje van vandaag weer verder oefenen. Hij was wel reusachtig leuk, op het stres moment na kon ik echt super fijn met hem werken en lukte alles wat de bedoeling was heel erg goed.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3348593
Siberienne schreef:In het kader van, het is een turbulente week, ik heb werk aangeboden gekregen, tijdelijke banen weliswaar, maar wel op reisafstand en per 1 september. Enige probleem; het zijn er twee tegelijk. Nou mag ik kiezen ;) ;)
Wat een goed bericht! :groupwave2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door