Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3319262
Gisteren is een relatie waar ik al lang aan onderdoor ging eindelijk afgelopen. Pijnlijk, zeer pijnlijk, maar het was gewoon niet uit te houden. Ik bleek zelfs niet belangrijk genoeg om het face to face te doen en om afscheid te nemen. Dubbel pijnlijk dus, maar het heeft me wel doen beseffen dat de persoon van wie ik zielsveel hou gewoon niet meer bestaat.
Door - pien -
#3319268
frodo quin schreef:Gisteren is een relatie waar ik al lang aan onderdoor ging eindelijk afgelopen. Pijnlijk, zeer pijnlijk, maar het was gewoon niet uit te houden. Ik bleek zelfs niet belangrijk genoeg om het face to face te doen en om afscheid te nemen. Dubbel pijnlijk dus, maar het heeft me wel doen beseffen dat de persoon van wie ik zielsveel hou gewoon niet meer bestaat.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Robian
#3319269
frodo quin schreef:Gisteren is een relatie waar ik al lang aan onderdoor ging eindelijk afgelopen. Pijnlijk, zeer pijnlijk, maar het was gewoon niet uit te houden. Ik bleek zelfs niet belangrijk genoeg om het face to face te doen en om afscheid te nemen. Dubbel pijnlijk dus, maar het heeft me wel doen beseffen dat de persoon van wie ik zielsveel hou gewoon niet meer bestaat.
Loslaten van iemand waarvan je houdt is het moelijkste wat er is.
Respect dat je voor jezelf gekozen hebt. :bigarmhug:

Zelf heb ik dat een aantal jaren geleden ook gedaan.
Mijn ervaring is dat het verdriet over het loslaten nog wel een tijd bij je blijft.
Door eelke
#3319270
frodo quin schreef:Gisteren is een relatie waar ik al lang aan onderdoor ging eindelijk afgelopen. Pijnlijk, zeer pijnlijk, maar het was gewoon niet uit te houden. Ik bleek zelfs niet belangrijk genoeg om het face to face te doen en om afscheid te nemen. Dubbel pijnlijk dus, maar het heeft me wel doen beseffen dat de persoon van wie ik zielsveel hou gewoon niet meer bestaat.

Wat naar. Ik hoop dat je naast het verdriet ook snel een beetje opluchting gaat voelen, want zo'n relatie klinkt verstikkend.
Door hannabelgje
#3319273
frodo quin schreef:Gisteren is een relatie waar ik al lang aan onderdoor ging eindelijk afgelopen. Pijnlijk, zeer pijnlijk, maar het was gewoon niet uit te houden. Ik bleek zelfs niet belangrijk genoeg om het face to face te doen en om afscheid te nemen. Dubbel pijnlijk dus, maar het heeft me wel doen beseffen dat de persoon van wie ik zielsveel hou gewoon niet meer bestaat.
Heel veel sterkte!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3319290
Kaio schreef:Tjonge Ronald, dat is geen klein foutje meer, gelukkig is het goed afgelopen, beterschap!

En Frodo sterkte ermee, moeilijk zoiets.
Dit dus, leven is soms best zwaar.... :-* :-* :-*

Ik heb, een week na mijn verkleining, nu nog meer dan voor de tijd. Jemig wat een zwelling..... Ik heb geen kinderen gehad, dus ook nooit borstvoeding gegeven, maar vraag me nu echt af of stuwingen ook zo voelen.... Het lijken wel ballonnen die op knappen staan. :-X
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3319323
Jeetje Ronald, pas je wel op! Wat fijn dat je er weer bent, nu heel rustig aan gaan doen, sterkte met de revalidatie

Sterkte Frodo! Nooit leuk, maar zoals ik begrijp ben je beter af zonder....

Weet je zeker dat ze je niet stiekem een vergroting hebben aangepraat Pauline? Misschien dat koelen nog iets kan helpen de zwelling te verminderen?

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Voor allemaal, en voor alle anderen die meelezen:

:bigarmhug: :bigarmhug: Gewoon nog een extra knuffel! :biggrin2:
Door - pien -
#3319348
Pauline schreef:Dit dus, leven is soms best zwaar.... :-* :-* :-*

Ik heb, een week na mijn verkleining, nu nog meer dan voor de tijd. Jemig wat een zwelling..... Ik heb geen kinderen gehad, dus ook nooit borstvoeding gegeven, maar vraag me nu echt af of stuwingen ook zo voelen.... Het lijken wel ballonnen die op knappen staan. :-X
Sterkte Pauline :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door