Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3363705
Na wat lessen aanleren en veel oefenen thuis vandaag voor het eerst zoekwerk "in het wild"
48384078_1630042370429756_1476381358593933312_n.jpg
48384078_1630042370429756_1476381358593933312_n.jpg (16.86 KiB) 1978 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pluk
#3363766
eelke schreef:En? Had ie beet?
Jazeker!
We trainen nu wel echt op succes. Een korte verwijzing is nu nog prima.
Op den duur moet verwijzen heel nauwkeurig en langer duren.
Door Too
#3363770
Gesport , vreselijk trots op mezelf ;D
Voor de duidelijkheid : ik ga keurig 3/4x per week maar nooit op zaterdagochtend, het koste echt heel veel moeite om in beweging te komen vanmorgen ... zo geen zin.
#3363771
pluk schreef:
Jazeker!
We trainen nu wel echt op succes. Een korte verwijzing is nu nog prima.
Op den duur moet verwijzen heel nauwkeurig en langer duren.
Het is echt leuk om te doen hè, zo heerlijk om ze zo bezig te zien.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3363803
Charlie Angel schreef:Het is echt leuk om te doen hè, zo heerlijk om ze zo bezig te zien.
Echt wel. We speuren al jaren maar dit vind Scott volgens mij nog leuker.

OT: vandaag naar een nieuwe ( :o ) auto gaan kijken.
Pfff... moet er nog even over nadenken. Heb in 20 jaar autorijden nog niet zoveel geld uitgegeven aan auto's ::)
Wil wel echt een andere maar tjeesus wat een hoop geld
Door - pien -
#3363882
Too schreef:Gesport , vreselijk trots op mezelf ;D
Voor de duidelijkheid : ik ga keurig 3/4x per week maar nooit op zaterdagochtend, het koste echt heel veel moeite om in beweging te komen vanmorgen ... zo geen zin.
Top van jou :thumbup:
#3363916
Siberienne schreef:Ook concertkaartjes gescoord! Op de verjaardag van ml, Isabella van Keulen en strijkkwartet. Zag het toevallig. Hapje eten erbij, verjaardagscadeau klaar :biggrin2:
Wat een leuk en compleet cadeau!!


Ik was ook op cadeautjesjacht vandaag :biggrin2:
Samen met de meiden voor Bella's verjaardag twee knuffels en snacks gekocht. Onder toeziend oog (en hengelende poten) van Xindy ingepakt voor morgen :D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3363947
Ik heb vandaag ook gewinkeld! Met de kleuter, want die vindt dat wel leuk. C&A om kleren van meneer terug te brengen (en een but-kwaliteit paillettenjurk en -shirt van kleuter), H&M waar we met een echte Elsaverkleedjurk naar buiten kwamen, Hema voor onderbroeken voor meneer en rompers voor de olijke tweeling, Ekoplaza, restaurant van de Hema (kleuter vindt dat soort horecatraining intens leuk) om een klef bladerdeeggeval en een fristi te nuttigen en tot slot de Jumbo waar ik wcpapier voor meneer, boter en toetjes voor de kinders ben vergeten.
Door - pien -
#3363983
koekje schreef:Ik heb vandaag ook gewinkeld! Met de kleuter, want die vindt dat wel leuk. C&A om kleren van meneer terug te brengen (en een but-kwaliteit paillettenjurk en -shirt van kleuter), H&M waar we met een echte Elsaverkleedjurk naar buiten kwamen, Hema voor onderbroeken voor meneer en rompers voor de olijke tweeling, Ekoplaza, restaurant van de Hema (kleuter vindt dat soort horecatraining intens leuk) om een klef bladerdeeggeval en een fristi te nuttigen en tot slot de Jumbo waar ik wcpapier voor meneer, boter en toetjes voor de kinders ben vergeten.
Wat een hoop boodschappen/dingen om te doen koek! Niet gek dat je iets vergeten bent...
Leuk, die Elsa-jurk voor Vera :smitten:
Zondag in de Appie was er een Aziatisch meisje in zo'n jurk, met zilveren vlecht en diadeem, geweldig! Op die leeftijd kan het nog :biggrin2:
Ik heb de top2000 aan staan en ben intussen aan het ruimen ivm de gasten die morgen komen (kijk even door 'visite-ogen' naar mijn huis :-[ ) en dan komen de Stones voorbij met een liedje uit '65.
En dan kan ik het letterlijk meezingen en voel ik me oud ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3364015
Vijf uur klaarwakker. Dus mezelf in de uitbouw opgesloten en de keuken en vogelkamer gepoetst. Kan meneer straks mooi uit bed rollen en de woonkamer gaan doen en ik weer in bed rollen om nog even in te storten. Denk dat de overdosis caffeine van gisteren (ben ik een tikje overgevoelig voor, maar voordat we laat in de avond naar huis rijden moet er toch koffie in) zo wel uitgewerkt is en ik nog even kan koezen. Zijn we straks mooi fit en met een blinkend schoon huis klaar voor tweede kerstdag met mams!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door