Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
#3342450
Vandaag een dagje Efteling gedaan. Beetje druk ::) maar we moesten een momentje kiezen om de jaarkaart weer te activeren zodat we begin juni "gratis" naar Phantasialand kunnen.

Meteen even een test gedaan om voor de Python 3x een tijdslot te kiezen na elkaar zodat we die 3x achter elkaar konden doen (even een test of dat haalbaar is). De nieuwe baan is zo soepel dat ik er nu wel 3x in kan. Voor de nieuwe baan rammelde dat ding zo erg dat ik dat echt niet meer trok (pijnlijke nek en rug).
Na de eerste ronde stoppen we buiten en horen "er is een technische storing, onze excuses voor het ongemak". Gelukkig regende het niet, blakende zon dat wel :o
Nou daar zit je dan.... Na een paar minuten komt er een meneer aanlopen. Tja er is een probleempje, de technische dienst is gebeld. Ze komen er zsm aan. Mocht het langer dan 15 minuten duren dan moeten ze met de technische dienst overleggen of ze ons er uit mogen laten. Dat mogen ze niet zo maar doen...
Ok prima.. heb je toevallig ook een parasolletje want de zon is wel heel erg heet... Dat had hij helaas niet. Ik denk dat we een minuut of 10/15 hebben mogen wachten terwijl de aardige meneer in de buurt bleef om wat praatjes te maken en iedereen te informeren.
De technische dienst kon hem helaas niet maken dus 1 voor 1 werden de karretjes open gemaakt. Per karretje mochten we uitstappen... Euh karretjes staan toch een dikke meter boven het rooster dus ik werd netjes geholpen om vervolgens over de vluchtweg naar de stationshal te lopen. We moesten wel plechtig beloven dat we ons aan de railing vasthielden. Het was maar een paar meter :biggrin2:

In de stationshal werden we opgewacht door een dame die ons een voucher gaf waarmee we in een 1 van de attracties via de uitgang met voorrang binnen mochten. Ja kan kiezen uit 8 attracties, helaas geen baron ::) en de python deed het dus niet, dus maar gekozen voor de vliegende hollander (vandaag dik een uur wachttijd). Dat was een leuke bonus. Na een nieuwe ervaring van op een niet normale manier uit de attractie moeten (je moet er wat van maken en we zijn nu weer een ervaring rijker). Konden we meteen een attractie pakken die we anders over hadden geslagen omdat het veel te druk was.

Nadeel is dat we de 3x achter elkaar met een aansluitend tijdslot niet uit hebben kunnen proberen. Dat gaan we een volgende keer dan maar weer proberen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3342737
Wat fijn Ronald! Dat was een mooi doel om naar toe te werken en vast heerlijk om te kunnen doen!

OT: eindelijk weer wat energie na een aantal heftige en verdrietige dagen. Dus ik ga vandaag maar eens actief aan de slag in huis, tenslotte was het de bedoeling om in de vakantie mezelf ook wat nuttig te maken.
Door smulpaap
#3342766
Ronald schreef:Vandaag mijn eerste werkdag na 7 maanden. Nou ja... werkdag... 4,5 uur ingeroosterd, minus 2 uur reistijd... Dat is net genoeg om de computer aan te zwengelen, tot de ontdekking komen dat al je accounts zijn in getrokken en om een bakkie koffie te doen.

Ben bekaf... best wel heel erg inspannend. En dan was ik speciaal al een paar keer geweest zodat ik niet gelijk op de eerste dag alle vragen hoefde te beantwoorden.

Eerst maar even een tukkie doen. Daarna zie ik wel weer verder.
Heb je gisteren ook weer gewerkt Ronald ?
En hoe ging het ?
Door smulpaap
#3342784
Vaarwel aardbeien ::)
iemand die helemaal geen fruit hoeft . Maar als ze over de vloer rollen dan zijn ze wel erg interessant blijkbaar
Denk je nog een paar aardbeien te hebben , nou ze waren binnen een paar seconden op
Zo moeder , nog even mijn rode snor schoonlikken . Zoek jij maar naar iets anders :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3342810
smulpaap schreef:Heb je gisteren ook weer gewerkt Ronald ?
En hoe ging het ?
Ja, ik heb gisteren ook weer gewerkt. Maar het blijkt nog best wel zwaar. Bijkomend nadeel is dat het klimaat in mijn kantoor dusdanig slecht is, dat ik ontzettend benauwd word. Melding gemaakt bij de ARBO en voorlopig geen uitbreiding meer in Den Helder. Eerst opbouwen in Leeuwarden.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3342841
Ronald schreef:Ja, ik heb gisteren ook weer gewerkt. Maar het blijkt nog best wel zwaar. Bijkomend nadeel is dat het klimaat in mijn kantoor dusdanig slecht is, dat ik ontzettend benauwd word. Melding gemaakt bij de ARBO en voorlopig geen uitbreiding meer in Den Helder. Eerst opbouwen in Leeuwarden.
Fijn dat het zo kan. :) Leuk, zo'n motortocht! Was het erg warm?
#3342867
smulpaap schreef:Vaarwel aardbeien ::)
iemand die helemaal geen fruit hoeft . Maar als ze over de vloer rollen dan zijn ze wel erg interessant blijkbaar
Denk je nog een paar aardbeien te hebben , nou ze waren binnen een paar seconden op
Zo moeder , nog even mijn rode snor schoonlikken . Zoek jij maar naar iets anders :biggrin2:
;D ;D
Dat vind ik nou zo zonde, dat die van mij dat niet doen.
Ik laat wel eens een bes of twee vallen, per ongeluk, maar ze eten ze niet op.. Ze drukken of stampen ze wel even plat :cool:
Aardbeien lusten ze ook al niet. Wel banaan en appel. Gisteren wilde Bella de straat wel even op wandelen :o want ze zag een klokhuis ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3342886
-Annemarie- schreef:Fijn dat het zo kan. :) Leuk, zo'n motortocht! Was het erg warm?
Ja, best wel. Maar gelukkig heb ik een "doorwaaijas", dus alle ritsen open en gas geven!
Door smulpaap
#3343095
Ik werd om half 5 al wakker , van de kikkers . Hmm beetje te vroeg om al op te staan , dus weer even in slaap gevallen
En toen werd ik wakker van Drs P :biggrin2: . Leuk als je dan weer in slaap valt ... dromen
Met mijn slaperige kop naast me gekeken , geen Drs P naast me , waar is de taart ? Die lag gelukkig ook nog in bed :biggrin2:
Nou , toen was het wel een mooi tijdstip om eruit te gaan . Dus lekker vroeg met het monster weg , en die is haar ei wel kwijt tot vanavond
Zwemmen , ballen , rellen , snuffelen .
Door - pien -
#3343275
Pppfffff, Gabi schrok net buiten en dook de plantenbak in. Toen schrok hij weer en verdween (in de smalle ruimte) achter het schuurtje waar ik met geen mogelijkheid bij kan...
Ik heb maar zitten wachten binnen en ja hoor, na een klein uurtje besloot ik weer te gaan kijken met een koekje in mijn hand en daar kwam 'ie aangetippeld...gelukkig...nu ligt hij op de bank en ik kan naar bed :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door