Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3342232
Kaela schreef:We zaten in Erezee. Het is op een paar mindere momenten na prima weer geweest. Alleen wandelen zat er niet heel erg in, ik kan slecht in de heuvels lopen. We hebben wel gefietst (met ebikes :D ) en zijn ook een keer lukraak rond gaan rijden over de kleinste weggetjes.
En verder alle toeristendingen. De grotten van Hotton (nooooooooit meer, ik vond de open trappen dood en doodeng), de grotten van Han (alleen meneer, ik dus mooi niet weer) en het wildpark. Durbey en La Roche, stadjes bekijken.
Tof tof.
Ja, fietsen kan ook natuurlijk, ik denk altijd meteen aan wandelen... ::)
Wij zijn de voorbije jaren ook daar in de buurt geweest. Met m'n ouders, broer en zussen.
Dit jaar komt het niet uit, ook omdat ik midden in de zomer moet bevallen natuurlijk.

Is dat wildpark in Han de moeite? Staat nog op mijn verlanglijstje, maar als het niet veel voorstelt, moeten we dat niet doen hé.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3342238
pearlsofpassion schreef:Tof tof.
Ja, fietsen kan ook natuurlijk, ik denk altijd meteen aan wandelen... ::)
Wij zijn de voorbije jaren ook daar in de buurt geweest. Met m'n ouders, broer en zussen.
Dit jaar komt het niet uit, ook omdat ik midden in de zomer moet bevallen natuurlijk.

Is dat wildpark in Han de moeite? Staat nog op mijn verlanglijstje, maar als het niet veel voorstelt, moeten we dat niet doen hé.
Ik vond het leuk, maar ik ben al snel tevree. Je gaan in een open bus er doorheen en dan rijdt je tussen en langs alle dieren. En je kan wandelen, maar dat vonden wij te ver en is met kinderwagens niet te doen. Maar dan kan je wel beter de verblijven bekijken, met de bus kom je niet overal.
Ik vond het wel prijzig. Uiteindelijk is een wildpark niet veel meer dan grote stukken bos afgezet met wat dieren erin. Ik ben ook in La Roche geweest en dat was wel veel kleiner (de uitgestrekte weides in het dal van Han waren wel echt extra) maar ook stukken goedkoper. Daar wandel je in 1,2 km rond en dat kon ik wel.
#3342269
Kaela schreef:Ik vond het leuk, maar ik ben al snel tevree. Je gaan in een open bus er doorheen en dan rijdt je tussen en langs alle dieren. En je kan wandelen, maar dat vonden wij te ver en is met kinderwagens niet te doen. Maar dan kan je wel beter de verblijven bekijken, met de bus kom je niet overal.
Ik vond het wel prijzig. Uiteindelijk is een wildpark niet veel meer dan grote stukken bos afgezet met wat dieren erin. Ik ben ook in La Roche geweest en dat was wel veel kleiner (de uitgestrekte weides in het dal van Han waren wel echt extra) maar ook stukken goedkoper. Daar wandel je in 1,2 km rond en dat kon ik wel.
OK, Thanx.
Zal er eens over nadenken.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3342354
Wij hebben een midweekje Brabant gedaan. Dagje Efteling was heerlijk nostalgisch (niet de Baron :o ) en Beekse Bergen. :biggrin2:
Leuk geshopt bij de Barefoot winkel in Tilburg. :) En op de terugweg het Dordrechts Museum, Jongkind en vrienden. Zó mooi! :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3342360
Mijn dametjes hadden vandaag hun eerste paardrij-wedstrijd. Vooral voor de lol, en dat hebben ze gehad! Dat die lol ook bekroond werd met voor jongste dochter een 1e plaats (dressuurproefje waarbij ik meeliep met de pony aan een touwtje), en voor oudste dochter een 3e plaats bij de dressuur en een 1e plaats bij het "springen" (alleen balkjes op de grond), was natuurlijk helemaal top. Dat hadden ze niet verwacht maar wel dik verdiend.

De dames waren supertrots, en ik natuurlijk ook :cool:

Nu met de voetjes omhoog, dat meerennen is niet zo mijn ding ::)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3342406
Gister trouwens bijna een rolberoerte gehad. De oudste kabouter kwam erachter dat we met zn 5en zijn. En dat dat dus een hele hand vol is.
Als we met zn 10en zouden zijn, is dat 2 handen en dat leek haar wel leuk. Mij niet.
Meneer zat er een beetje schaapachtig bij te lachen.
#3342412
koekje schreef:Gister trouwens bijna een rolberoerte gehad. De oudste kabouter kwam erachter dat we met zn 5en zijn. En dat dat dus een hele hand vol is.
Als we met zn 10en zouden zijn, is dat 2 handen en dat leek haar wel leuk. Mij niet.
Meneer zat er een beetje schaapachtig bij te lachen.
:biggrin2: :biggrin2:
Maar ik dacht dat jij juist altijd een groot gezin wilde Koek! :o :P :P
Gebruikersavatar
Door koekje
#3342420
3 kindertjes is een groot gezin. Heel groot. Vooral als ze per 2 komen.
Ik moet er echt niet aan denken, 8 kinderen :help:


(Jaja, ik weet dat er ook hele makke schapen zijn die altijd slapen, nooit geluid maken, die je als een zak aardappels gewoon zo weg kunt zetten zonder pardon, etc. Maar die heb ik niet. Mijn kinderen zijn enorm eigenwijs, zijn als baby al recalcitrant en eigenlijk ook net iets te ondernemend)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3342429
koekje schreef:Ik heb de was buiten gehangen *burgerlijk* *geen GT-alert, want zondag :P * *en ook nog eens gristelijke feestdag*
+ 2 wasjes. :biggrin2:
koekje schreef:3 kindertjes is een groot gezin. Heel groot. Vooral als ze per 2 komen.
Ik moet er echt niet aan denken, 8 kinderen :help:


(Jaja, ik weet dat er ook hele makke schapen zijn die altijd slapen, nooit geluid maken, die je als een zak aardappels gewoon zo weg kunt zetten zonder pardon, etc. Maar die heb ik niet. Mijn kinderen zijn enorm eigenwijs, zijn als baby al recalcitrant en eigenlijk ook net iets te ondernemend)
Je hebt een heel mooi gezin, Koek! :)



Ik las vandaag de column van Renske in de NRC, over de verheerlijking van het 'Koningskoppel'. Zó mee eens. Wij zijn heel gelukkig met onze twee dames. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door