Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3341774
Wat mooi Pauline !

Hier een heeeeeel rustig dagje. We waren een paar dagen kamperen in Luxemburg, flinke wandelingen gemaakt en de mannen hebben heul veel indrukken opgedaan. Wij zijn met een kleine tentje en zij slapen buiten ernaast. Nou ja, slapen... Ze keken bos-TV zullen we maar zeggen. En nu zijn ze echt knock out. Shadow lekker in zijn nieuwe mand. Spot nog stug ernaast :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3341806
Wat mooi Pauline, een groet van je ouders :-*

Hier vandaag uit eten geweest met pake en beppe van vl (en hun kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen) omdat ze 70 jaar getrouwd zijn :o ze hadden daarom ook bos bloemen + brief namens de koning en koningin gekregen en dinsdag komt de burgemeester nog op bezoek.
Zoals pake ook zei, het is een heel end en je moet maar zo oud mogen worden :cool:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3341966
Vandaag mijn eerste werkdag na 7 maanden. Nou ja... werkdag... 4,5 uur ingeroosterd, minus 2 uur reistijd... Dat is net genoeg om de computer aan te zwengelen, tot de ontdekking komen dat al je accounts zijn in getrokken en om een bakkie koffie te doen.

Ben bekaf... best wel heel erg inspannend. En dan was ik speciaal al een paar keer geweest zodat ik niet gelijk op de eerste dag alle vragen hoefde te beantwoorden.

Eerst maar even een tukkie doen. Daarna zie ik wel weer verder.
Door Lizzy
#3341977
Ronald schreef:Vandaag mijn eerste werkdag na 7 maanden. Nou ja... werkdag... 4,5 uur ingeroosterd, minus 2 uur reistijd... Dat is net genoeg om de computer aan te zwengelen, tot de ontdekking komen dat al je accounts zijn in getrokken en om een bakkie koffie te doen.

Ben bekaf... best wel heel erg inspannend. En dan was ik speciaal al een paar keer geweest zodat ik niet gelijk op de eerste dag alle vragen hoefde te beantwoorden.

Eerst maar even een tukkie doen. Daarna zie ik wel weer verder.
Oh lekker! Gaan ze je accounts ff regelen voor je of moet je daar zelf achter aan?

Kan me voorstellen dat je bekaf bent. Dit hakt er wel in, zo'n dag. Wanneer moet je weer naar kantoor?
#3341979
Vandaag voor het eerst sinds ik in dienst ben op het hoofdkantoor geweest om in de OR plaats te nemen. Iets wat mij een mooie uitdaging lijkt. Ook is er een stemming gehouden voor het kiezen van het dagelijks bestuur; een voorzitter, vice-voorzitter en secretaris; en met 1 stem tekort heb ik dat niet gehaald.... en dat is dus omdat ik zelf heel braaf op de 3 anderen heb gestemd..... Volgende week training en dat lijkt me ook super interessant!
Door smulpaap
#3341983
Ronald schreef:Vandaag mijn eerste werkdag na 7 maanden. Nou ja... werkdag... 4,5 uur ingeroosterd, minus 2 uur reistijd... Dat is net genoeg om de computer aan te zwengelen, tot de ontdekking komen dat al je accounts zijn in getrokken en om een bakkie koffie te doen.

Ben bekaf... best wel heel erg inspannend. En dan was ik speciaal al een paar keer geweest zodat ik niet gelijk op de eerste dag alle vragen hoefde te beantwoorden.

Eerst maar even een tukkie doen. Daarna zie ik wel weer verder.


Ja . kan het me 100 % voorstellen dat je bekaf bent Ronald
En verstandig hoor , effe lekker een tukkie doen ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3341986
Knuf voor Ro! :-*

Cool Constance! :cool:

OT: ik knip net bij Atz in zijn "leven" :-X
En ik moest nu toch echt zijn nagels knippen want ze zijn echt te lang :(
Nu moet ik dus weer een week of wat extra oefenen voordat ik weer in de buurt mag komen met de nageltang...
Arm pupje :-\
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3341990
Lizzy schreef:Oh lekker! Gaan ze je accounts ff regelen voor je of moet je daar zelf achter aan?

Kan me voorstellen dat je bekaf bent. Dit hakt er wel in, zo'n dag. Wanneer moet je weer naar kantoor?
Volgende week dinsdag weer. In eerste instantie twee weken een halve dag naar Den Helder.
Daarna komt er een halve dag in Leeuwarden bij.

Bedankt allemaal!
Door smulpaap
#3342025
Zo , even koffie. Deur potdicht , en dan ga ik een bepaald iemand in bad doen
De draak zit van kop tot staart onder de rotte vis
Ik maakte net de Fiat open om de etter er uit te laten , ik dacht dat ik van mijn stokje ging , wat een meur
Door smulpaap
#3342032
Zo weer een schone draak :biggrin2:
005.JPG
005.JPG (3.66 MiB) 2314 keer bekeken


En moeder heeft toch besloten om de haardos weer heel kort te laten knippen
Voor mijn doen veel te veel haar nu
Dit model al vaker gehad , en het beviel prima
Dus daar ga ik weer voor
makkelijk-kort-kopje-groot.jpg
makkelijk-kort-kopje-groot.jpg (101.46 KiB) 2314 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door