Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3340614
hahaha,
ik koop geen dure kussens meer voor ze hier :P


Ik ben zojuist een bad-ass hondenmama geweest :-[ Herplaatser heeft toch als tik nog steeds veel likken, knabbelen etc. Onze eigen honden als pup geleerd dat niet te doen, maar bij hem zit het er echt in. Dus ook na de maatlijd bijv. Kan roepen of iedere keer ernaartoe lopen maar dat hielp maar weinig. Dus heb net tea tree olie op zijn poten gesmeerd. :-[ Hij was boooooooos! >:( Maar het werkt dus heel goed :P
Door smulpaap
#3340620
Nieuwe manden ::) Dat was met het vorige kwartet ook nooit goed
Een oude stoel weer wel , en de bank natuurlijk . Of de luie stoelen .... ga je weg ? Mooi , kan ik in je stoel . De haremsjeik nam graag plaats op de bureaustoel
Maar ik bewaar alles . En de huidige tut is gelukkig wel tevreden :biggrin2:
Die heeft nu dus twee manden , daar wilden de vorige kleintjes dus niet in
De muts heeft wel weer een voorkeur voor een benche , maat JRT deugt niet
En de veel te grote benche uit het stenen tijdperk weer wel
Door Siberienne
#3340643
Het komt nog wel goed geloof ik. De dikke zwarte heeft er al even in gelegen maar zoals gewoonlijk zal het bij Spot wel wat langer duren. Het is nog heul eng...

De meneer was er wel heel blij mee - om naar te kijken dan dus, niet om in te liggen :biggrin2:


Verder ben ik een beetje verdrietig. Onze buuv is overleden. Paar jaar geleden was ze heel ziek, weer opgekrabbeld maar nu dus de k ineens terug en is ze binnen een week weg. We hadden niet zoveel contact (ze was panisch bang voor honden) maar het verdriet van de dochter die het kwam vertellen en van de buurman die ik later op de dag tegen kwam... dat raakt me toch wel diep. Buuv was van dezelfde leeftijd als mijn moeder. Lieve vrouw. :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3341159
zurca schreef:
Ik heb het boek niet en ook geen filmpje bekeken maar ik kan zo ook wel bedenken wat/wie er in het boek staat...
:-* :bigarmhug:
Ik vind het niet zo netjes om fotos van de binnenkant online te gooien. Maar moeilijk raden was het niet he :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3341202
Ik heb een traantje gelaten, het is vandaag een jaar geleden dat mijn vader het aardse leven verliet en herenigd werd met mijn moeder (daar geloofde hij, ik ook, rotsvast in). Ik mis hem nog elke dag en er is geen dag voorbij gegaan waarop ik niet aan hem dacht. Kan ook niet anders, ze zitten in mijn hart en in mijn ziel. Ik besta dankzij hun.

En vanmorgen was er nog niets te zien in mijn PAPAverplanten en toen ik thuiskwam zag ik dit:
pap.jpg
pap.jpg (229.9 KiB) 2410 keer bekeken
Door Lizzy
#3341208
Pauline schreef:Ik heb een traantje gelaten, het is vandaag een jaar geleden dat mijn vader het aardse leven verliet en herenigd werd met mijn moeder (daar geloofde hij, ik ook, rotsvast in). Ik mis hem nog elke dag en er is geen dag voorbij gegaan waarop ik niet aan hem dacht. Kan ook niet anders, ze zitten in mijn hart en in mijn ziel. Ik besta dankzij hun.

En vanmorgen was er nog niets te zien in mijn PAPAverplanten en toen ik thuiskwam zag ik dit:

pap.jpg
Ik kom nooit in dit topic maar zie toevallig toch dit bericht. Echt ongelofelijk prachtig Pauline :-* . Als dat geen teken is, weet ik het niet meer :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door