Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3323106
Het hagelt en er valt natte sneeuw. :-X Echt Hollands prutweer. (verkeerde topic!) :-[

Vandaag vrij, ik moet hoognodig Henry door het huis sjouwen. Vaatwasser staat aan, wasmachine staat aan. Moet er eigenlijk nog uit voor een paar boodschappen, maar geen zin. Ben een spannend boek aan het lezen, zit nu op blz. 422 van de 1387. ;D Een trilogie, op de e-reader, dat leest makkelijker in bed.
Ik zit nu lekker warm in de keuken, buiten gaan de vogels te keer bij de pindakaaspot, de vetbolletjes en het strooivoer. Vogeltv. :) Vliegt er een ekster over, is meteen alles stil. Die staan toch wel redelijk hoog in de pikorde. ;D

Ik mag morgen een paar uur werken, denk niet dat het druk wordt. 's Avonds een feestje, zondag ook een gezellige dag voor de boeg.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3323118
Zomerbandjes vanmorgen maar omgeruild. Door al het "gedoe" een tijd niet kunnen autorijden, maar het leek me best verstandig om er winterbandjes onder te laten zetten. Gelijk de wintercheck laten doen en alle lampjes aan de voorkant laten vervangen. Er waren er twee stuk van de vier, dus dan maar gelijk goed!
Voor de rest bericht gekregen dat mijn nieuwe china-telefoon vandaag wordt afgeleverd... Iets met "vol verwachting klopt mijn hart" ::) :P
Door eelke
#3323138
Ronald schreef:Zomerbandjes vanmorgen maar omgeruild. Door al het "gedoe" een tijd niet kunnen autorijden, maar het leek me best verstandig om er winterbandjes onder te laten zetten. Gelijk de wintercheck laten doen en alle lampjes aan de voorkant laten vervangen. Er waren er twee stuk van de vier, dus dan maar gelijk goed!
Voor de rest bericht gekregen dat mijn nieuwe china-telefoon vandaag wordt afgeleverd... Iets met "vol verwachting klopt mijn hart" ::) :P
A ja, hier mogen ze er maandag onder. Ik ben wel benieuwd, ik heb ze niet gezien. Ze zouden bij de auto zitten toen we m kochten, maar liggen in de opslag bij de dealer.
#3323141
Gefeliciteerd Joep!! :birthday:

Ik ga morgen een nieuwe bank ophalen :D
In ons vorige huis pastte maar 1 bank, maar hier passen er wel 2 :cool:
Dus op mp op zoek gegaan naar een zelfde bank, want ikea verkoopt ze niet meer, en een nette gevonden :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3323172
Gefeliciteerd Joep!

Hier vanmiddag een hele lading lego opgehaald omdat vl die had gekocht via mp. Jongens worden nooit groot ;D
Hopelijk wordt het niet al te glad dit weekend want moeten morgen bij schoonmoeder langs die morgen uit ziekenhuis komt...
Door eelke
#3323237
Ronald schreef:Ja. Het zijn er veul! :cool:

Inmiddels alle appjes weer werkend en nu even lekker Spotify aan. Lekker hard!
Ik vond dat zo tegenvallen bij mijn huidige telefoon. Ook een samsung. Ik zette hem aan, hij vroeg in te loggen, oké, en toen was álles al overgezet. Al mijn app stonden erop, en zelfs alle instellingen van bliepjes en geluidjes bij de apps waren hetzelfde. Achtergrond hetzelfde. Alles hetzelfde ;D niks niet lekker een uurtje prutsen met je nieuwe telefoon en hem leren kennen.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3323239
eelke schreef:Ik vond dat zo tegenvallen bij mijn huidige telefoon. Ook een samsung. Ik zette hem aan, hij vroeg in te loggen, oké, en toen was álles al overgezet. Al mijn app stonden erop, en zelfs alle instellingen van bliepjes en geluidjes bij de apps waren hetzelfde. Achtergrond hetzelfde. Alles hetzelfde ;D niks niet lekker een uurtje prutsen met je nieuwe telefoon en hem leren kennen.
Nou, deze heeft weer een nieuwere versie Android (vooruitgang is niet altijd verbetering) en er zitten nog wat "rare" dingetjes op, zoals een noodknop, vingerafdrukscanner op een andere plaats, aparte camera-knop, hard/zacht en aan/uit aan de omgekeerde kant... Nog genoeg te prutsen en te wennen!

En het is ook wel lekker hoor... 6 GB geheugen en 64 GB opslag... Zonder SD-kaartje :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3323269
eelke schreef:Ik vond dat zo tegenvallen bij mijn huidige telefoon. Ook een samsung. Ik zette hem aan, hij vroeg in te loggen, oké, en toen was álles al overgezet. Al mijn app stonden erop, en zelfs alle instellingen van bliepjes en geluidjes bij de apps waren hetzelfde. Achtergrond hetzelfde. Alles hetzelfde ;D niks niet lekker een uurtje prutsen met je nieuwe telefoon en hem leren kennen.
Idd niks aan, je bent meteen dat gevoel van...ik heb een nieuwe foon...kwijt. Alles hetzelfde, op de afmeting na meestal.
Door eelke
#3323272
Zo. Proeverij was goed gelukt, iedereen vond mijn stoofvlees hartstikke lekker, en iedereen was te spreken over mijn gebrouwen bier. Wat ik nooit snap, want ik vind het dus altijd niet echt top. Maar goed. Ik durf er wel op te vertrouwen dat het geen slijmerij is want daar zijn het echt het type mensen niet voor ;D dus, geslaagd! Het enige stomme is wel dat ik twee maanden geleden het etiket al had gemaakt, aan meerdere mensen laten zien, deze geprint, gesneden en op de flessen geplakt, foto ook aan meerdere mensen liet zien, tot mijn moeder, een uur voor de proeverij zei, hee er ontbreekt een P! Aaargh. Nou ja, verder viel het dus ook niemand op ;D maar ik vond het een irritant eelke-moment.

Vandaag moest ik er allemaal wel een pietsie van bijkomen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door