Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3348634
Siberienne schreef:In het kader van, het is een turbulente week, ik heb werk aangeboden gekregen, tijdelijke banen weliswaar, maar wel op reisafstand en per 1 september. Enige probleem; het zijn er twee tegelijk. Nou mag ik kiezen ;) ;)
Inderdaad een turbulente week, Siberienne!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3348642
Siberienne schreef:In het kader van, het is een turbulente week, ik heb werk aangeboden gekregen, tijdelijke banen weliswaar, maar wel op reisafstand en per 1 september. Enige probleem; het zijn er twee tegelijk. Nou mag ik kiezen ;) ;)
Gefeliciteerd! Kan je je weer richten op een nieuw begin :cool:
#3348665
Pauline schreef:Ben je bij Monique geweest Eef?
Ja! Een hydrobak is niet zo handig voor Bella, maar dit zwembad is een goed alternatief.
Ze zwemt trouwens alleen met haar voorpoten, haar achterpoten laat ze lekker uitrusten ;D
Siberienne schreef:In het kader van, het is een turbulente week, ik heb werk aangeboden gekregen, tijdelijke banen weliswaar, maar wel op reisafstand en per 1 september. Enige probleem; het zijn er twee tegelijk. Nou mag ik kiezen ;) ;)
Gefeliciteerd!!
En succes met kiezen :)
#3348671
Siberienne schreef:In het kader van, het is een turbulente week, ik heb werk aangeboden gekregen, tijdelijke banen weliswaar, maar wel op reisafstand en per 1 september. Enige probleem; het zijn er twee tegelijk. Nou mag ik kiezen ;) ;)
Wat fijn, succes met kiezen :-*
#3349064
Vandaag was weer kickboksen, en ik heb nu een tand door mijn lip, maar eigenlijk vond ik dat ook wel een hele goede smoes om een Magnum almond te eten. Wel de mini versie dan he, anders was het kickboksen voor niets geweest
Door zurca
#3349065
Wat fijn Siberienne, ik hoop dat je er een fijne tijd zal hebben!

Ein-de-lijk is het taxatierapport binnen. Man man wat heb ik er achteraan moeten zitten maar het zit nu in de mail. We zagen er best tegen op, gingen er vanuit dat ons huisje "onder water" zou staan. Groot is dan ook de vebazing en de vreugde dat nu blijkt dat we niet "onder water" staan maar zelfs wat overwaarde hebben :o :D
Na de vakantie van onze adviseur hopen we dan ook dat onze nieuwe hypotheek vlot rond zal zijn :)
#3349121
zurca schreef:Wat fijn Siberienne, ik hoop dat je er een fijne tijd zal hebben!

Ein-de-lijk is het taxatierapport binnen. Man man wat heb ik er achteraan moeten zitten maar het zit nu in de mail. We zagen er best tegen op, gingen er vanuit dat ons huisje "onder water" zou staan. Groot is dan ook de vebazing en de vreugde dat nu blijkt dat we niet "onder water" staan maar zelfs wat overwaarde hebben :o :D
Na de vakantie van onze adviseur hopen we dan ook dat onze nieuwe hypotheek vlot rond zal zijn :)
Fijn! :) Wat zal dat een opluchting zijn :D


Bella is weer naar zwemles geweest. Ze gebruikt nu al 3 poten ;D
Ze schommelt daardoor als een kano :smitten:

Tussendoor even uitrusten:
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 04 apr 2021, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
#3349234
Ach die Bella, ze xiet er best tevreden uit daar in het bad.


;D ;D
Kan jullie geen foto van Catoo laten zien... het is nl 22graden in de kamer, fris genoeg voor een dekentje, ze heeft zich met veel moeite ingerold en komt voorlopig niet meer tevoorschijn :roflmao:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3351796
Vl keek net naar buiten en vroeg aan mij 'zie ik het nou goed dat er een koe ontsnapt is?'. Hij zag het inderdaad goed, koe stond rustig te grazen op het gras bij de basisschool aan de andere kant van het fietspad. Zien vervolgens al politie auto aan komen rijden die het fietspad op rijdt en stopt. De agenten stappen uit en gaan op de koe af terwijl de koeien in het weiland vol interesse toekijken met zijn allen ;D mevrouw had nog geen zin om terug te gaan en ging rondrennen bij de school :cool: buurvrouw is naar de politie toe gefietst met telefoonnummer van de boer, politie heeft de boer gebeld en daarna heeft de boer de koe weer het weiland in gedreven (waarbij de koe door de sloot plonste ::) ).
Boer heeft de koeien maar even in ander weiland gezet waarbij de koeien enthousiast om hem heen reden :cool: Was dus even spektakel voor huis :biggrin2:
Overigens geen gevaar voor verkeer omdat het allemaal fietspad is rondom de school en het stuk waar wel auto's komen komt alleen bestemmingsverkeer ivm doodlopende weg ;)
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3351809
Eef+doggies schreef:Ja, ze is een hele schattige kano/dappere dodo :smitten:
En ik moest inderdaad ook meteen aan Dali denken, toen ik het resultaat van de foto bekeek!


Die Catoo, lekker warm ingepakt :buck2: ;D
Nou echt helemaal! Die houdt zijn kop ook altijd zo. Het kon zo zijn zusje zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door