Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3346435
zurca schreef:Bedankt...

De makelaar is inmiddels geweest. Aardige man. Alles is bekeken en op de foto gezet. Nu nog een week of 2 nagelbijten voor het rapport.
Fijn dat dat deel achter de rug is.
Twee weken wachten op het rapport, wat lang... Heeft ie alvast een indicatie kunnen geven?
Sterkte met wachten.
Door zurca
#3346439
Eef+doggies schreef:Fijn dat dat deel achter de rug is.
Twee weken wachten op het rapport, wat lang... Heeft ie alvast een indicatie kunnen geven?
Sterkte met wachten.
Ik denk dat het langer duurt dan een "normale taxatie" omdat een taxatatie met NWWI via een "tussenbedrijf" gaat. Wil je, je huis verkopen dan komt een makelaar je huis taxeren en daarmee weet je de waarde van je huis en kan je een vraagprijs bepalen. Wij willen de waarde van ons huis weten om de hypotheek over te sluiten. De makelaar maakt een taxatierapport. En dat rapport gaat naar de NWWI. Zij bepalen of de makelaar een gerechtvaardige taxatie heeft gedaan. Dus naast de makelaar is er nog een persoon die zijn werk moet uitvoeren, dat neemt meer tijd in beslag.

Hij heeft nog geen indicatie gegeven, heb ik ook niet naar gevraagt....Als het tegen valt zit ik 2 weken dubbel in de stress en valt het uiteindelijk misschien wel mee of andersom. We moeten het maar "gewoon" even afwachten.
#3346444
zurca schreef:Ik denk dat het langer duurt dan een "normale taxatie" omdat een taxatatie met NWWI via een "tussenbedrijf" gaat. Wil je, je huis verkopen dan komt een makelaar je huis taxeren en daarmee weet je de waarde van je huis en kan je een vraagprijs bepalen. Wij willen de waarde van ons huis weten om de hypotheek over te sluiten. De makelaar maakt een taxatierapport. En dat rapport gaat naar de NWWI. Zij bepalen of de makelaar een gerechtvaardige taxatie heeft gedaan. Dus naast de makelaar is er nog een persoon die zijn werk moet uitvoeren, dat neemt meer tijd in beslag.

Hij heeft nog geen indicatie gegeven, heb ik ook niet naar gevraagt....Als het tegen valt zit ik 2 weken dubbel in de stress en valt het uiteindelijk misschien wel mee of andersom. We moeten het maar "gewoon" even afwachten.
Is bij ons ook via het NWWI gegaan (voor de aankoop van ons huis), en dat duurde 6 dagen.

Hopelijk zijn jullie straks blij verrast :)
Door eelke
#3346446
Misschien heeft ie gewoon vakantie. Of zijn collega en is het daardoor drukker. Ze kunnen beter 14 dagen zeggen en dat het er dan na 10 is, dan dat ze 7 dagen zeggen en het duurt dan 10 dagen.
Door smulpaap
#3346447
Net weer een gevalletje adem in -adem uit :-X Met de tut even naar het centrum en even langs een losloop plekje
En daar kwam nog iets aan , een E.B pup . Die vrouw hield me staande en we raakten aan de praat
Ik vertelde dat ik er ook twee had gehad ..... maar ik zag ondertussen ook genoeg ::) :-X
Wat een zielig hoopje ellende , geen vrolijke pup . Die blik in die ogen . Dat gangwerk , en een paar poten ... zo krom zo krom . En ook de kleur klopte niet , maar ach , zij vond het mooi
Die vrouw begon natuurlijk vragen te stellen , maar ik had er geen zin in , geen energie voor om haar te vertellen wat ik eigenlijk dacht
Ik heb haar alleen gezegd , wees voorzichtig , met de gewrichten . Maar het was nu al te zien dat dit straks doffe ellende gaat worden
Verder gezegd dat dit ras vaak niet kan zwemmen , oh nee ? Daar heeft de ""fokker "" niets over verteld
Ik wilde niet eens meer weten waar dit nu weer vandaan kwam , ggrrrrr >:( :-X :'(
Door zurca
#3346450
Eef+doggies schreef:Is bij ons ook via het NWWI gegaan (voor de aankoop van ons huis), en dat duurde 6 dagen.

Hopelijk zijn jullie straks blij verrast :)
eelke schreef:Misschien heeft ie gewoon vakantie. Of zijn collega en is het daardoor drukker. Ze kunnen beter 14 dagen zeggen en dat het er dan na 10 is, dan dat ze 7 dagen zeggen en het duurt dan 10 dagen.
Hij gaf inderdaad aan dat hij het druk heeft.
Hij zal nog contact opnemen met onze tussenpersoon, die heb ik een mailtje gedaan of hij nogmaals wil aangeven dat enige haast wel geboden is. (Heb ik ook al gedaan maar beter een keer te veel dan te weinig ;) ) We hebben nog een kleine anderhalve maand om alles rond te krijgen maar zowel onze tussenpersoon als de makelaar zien geen problemen om alles in die tijd rond te krijgen dus moet ik daar maar op vertrouwen. (Toen wij het huis kochten ging alles ook bijna niet door omdat het rond krijgen van de financiering zo lang duurde. Nu krijg ik dus alweer vlekjes bij het idee alleen al dat we nog maar zo weinig tijd hebben ::) )
Door zurca
#3346451
smulpaap schreef:Net weer een gevalletje adem in -adem uit :-X Met de tut even naar het centrum en even langs een losloop plekje
En daar kwam nog iets aan , een E.B pup . Die vrouw hield me staande en we raakten aan de praat
Ik vertelde dat ik er ook twee had gehad ..... maar ik zag ondertussen ook genoeg ::) :-X
Wat een zielig hoopje ellende , geen vrolijke pup . Die blik in die ogen . Dat gangwerk , en een paar poten ... zo krom zo krom . En ook de kleur klopte niet , maar ach , zij vond het mooi
Die vrouw begon natuurlijk vragen te stellen , maar ik had er geen zin in , geen energie voor om haar te vertellen wat ik eigenlijk dacht
Ik heb haar alleen gezegd , wees voorzichtig , met de gewrichten . Maar het was nu al te zien dat dit straks doffe ellende gaat worden
Verder gezegd dat dit ras vaak niet kan zwemmen , oh nee ? Daar heeft de ""fokker "" niets over verteld
Ik wilde niet eens meer weten waar dit nu weer vandaan kwam , ggrrrrr >:( :-X :'(
Moeilijk is dat, zeker als het om een ras gaat wat je waar je net een beetje extra "iets" mee hebt.
#3346452
zurca schreef:Hij gaf inderdaad aan dat hij het druk heeft.
Hij zal nog contact opnemen met onze tussenpersoon, die heb ik een mailtje gedaan of hij nogmaals wil aangeven dat enige haast wel geboden is. (Heb ik ook al gedaan maar beter een keer te veel dan te weinig ;) ) We hebben nog een kleine anderhalve maand om alles rond te krijgen maar zowel onze tussenpersoon als de makelaar zien geen problemen om alles in die tijd rond te krijgen dus moet ik daar maar op vertrouwen. (Toen wij het huis kochten ging alles ook bijna niet door omdat het rond krijgen van de financiering zo lang duurde. Nu krijg ik dus alweer vlekjes bij het idee alleen al dat we nog maar zo weinig tijd hebben ::) )
Bij ons was het ook een taxatie voor de aankoop van een woning, voor een hypotheek met NHG.
Maar rustig blijven ademhalen dan. Ik zal duimen dat ze gewoon veel sneller zijn dan gezegd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346460
Op het werk de hele dag dikke fik bij de overburen. Gelukkig geen gevaar voor ons (al is de kans wel groot dat er asbest vrij is gekomen en dat is in dikke wolken over de stad gegaan, eng idee), dus wij bleven aan het werk. Nou, dat lukt prima als er zoveel commotie en rookontwikkeling is ::) .

En dan, als je naar huis mag, er achter komen dat mijn auto echt het aller dichtste mogelijk bij de brand geparkeerd stond. Metertje of 8 a 10 zat er tussen :o . Ik was ingeparkeerd door de brandweerauto's, maar het nablussen was zo goed als klaar, dus ik mocht er wel bij en kon er al snel langs.

Afbeelding

Het gebouw loopt links nog een meter of 2 door en daar stond mijn auto. Dit was aan het begin van de brand, want van het hele stuk laagbouw is helemaal niets meer over.
Door smulpaap
#3346462
Hier iemand die vandaag maar weer eens heeft gegeten . Fazant raakt ook uit de mode . Gisteren bij ""haar speelgoedkast "" . Hmm ik wil wel met het picknickkleed , want dan kan ik toch iets eten . Nee , dat gaat niet door . Vandaag zag ze haar ""koekjesmeneer "" dus ik gaf een brul .... vandaag effe niet :biggrin2:
En juffrouw miepgraag keek mij ook aan met een blik , gaan we geen jammie zoeken ? Nee . Toen zag de haar voerbak , hmm alweer dat gore spul . Yep , stom wijf . Maar ik heb nu toch wel honger . Er raakt nog veel meer uit de mode en ik ben een JRT dus ik geef niet op , jammer dat we op elkaar lijken moeder , jij geeft ook niet op he , neuh
Door hannabelgje
#3346498
Afgelopen week moest Zoë door de apk en daar vonden ze toch dat er wat kilo's af mogen. Ze eet al bijzonder weinig (ideale gewicht is ongeveer 17-18 kg en ze krijgt 200 gram barf) en ze kan niet los lopen. We zijn dus maar aan het fietsen geslagen. Vandaag 2 km met mutsie gefietst.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
#3346519
hannabelgje schreef:Afgelopen week moest Zoë door de apk en daar vonden ze toch dat er wat kilo's af mogen. Ze eet al bijzonder weinig (ideale gewicht is ongeveer 17-18 kg en ze krijgt 200 gram barf) en ze kan niet los lopen. We zijn dus maar aan het fietsen geslagen. Vandaag 2 km met mutsie gefietst.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Fietsen zal vast gaan helpen.
Wat zal ze honger hebben met maar 200 gram, of valt dat mee?
Bella eet met haar 18 kg 500 gram per dag. Nou is zij ook wel heel bewegelijk...
Door hannabelgje
#3346523
Eef+doggies schreef:
Fietsen zal vast gaan helpen.
Wat zal ze honger hebben met maar 200 gram, of valt dat mee?
Bella eet met haar 18 kg 500 gram per dag. Nou is zij ook wel heel bewegelijk...
Het is niet zo'n eter. Dus nee echt honger heeft ze niet. Ze durft zelfs enorm te mutsen met haar 200 gram. Ook krijgt ze gedurende de dag snacks bij de oppas en bij de wandelingen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3346659
Zo hé 200 gram dat hier een minisnackje :biggrin2:
Maar gelukkig dat ze er geen honger bij heeft dan zou een beetje fietsen wel wat kilootjes minder kunnen geven :)
Kaela schreef:Op het werk de hele dag dikke fik bij de overburen. Gelukkig geen gevaar voor ons (al is de kans wel groot dat er asbest vrij is gekomen en dat is in dikke wolken over de stad gegaan, eng idee), dus wij bleven aan het werk. Nou, dat lukt prima als er zoveel commotie en rookontwikkeling is ::) .

En dan, als je naar huis mag, er achter komen dat mijn auto echt het aller dichtste mogelijk bij de brand geparkeerd stond. Metertje of 8 a 10 zat er tussen :o . Ik was ingeparkeerd door de brandweerauto's, maar het nablussen was zo goed als klaar, dus ik mocht er wel bij en kon er al snel langs.

Afbeelding

Het gebouw loopt links nog een meter of 2 door en daar stond mijn auto. Dit was aan het begin van de brand, want van het hele stuk laagbouw is helemaal niets meer over.
Oja dat werkt goed he, net zoals jullie moeten binnen blijven maar verder geen gevaar hoor :biggrin2: ooit eens zoutzuur tank etc in fik gestaan naast ons op het werk , werd idd heel veel gewerkt. ;D Moeten toch kijken hoe het allemaal gaat he.
Gelukkig dat je nog bij je auto kon en deze niks heeft....




Hier vandaag ( eindelijk) verzekering langs geweest. Er gaat nog een bedrijf langskomen die de vloer en muren gaat nameten en de kozijnen en deuren bekijken ( zijn gelamineerd, + water dan weren we het wel)
En ik kan internet op , nieuwwaardes van allerlei spul gaan uitzoeken. :P
Door Siberienne
#3346661
sterkte Kaio! Ik ben met de administratie bezig van nascholingen enzo. Ook zo leuk> en probeer op handige manier treintickets Parijs te boeken ;)

Heb lijntje lopen voor een tijdelijk baan per september, duim effe mee dat ze me ook willen! Gesprek in 2e week van juli. Merk dat ik het erg spannend vind.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door