Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Zuzanna
#3326415
Eef+doggies schreef:Wij ruimen het speelgoed ook op in een mand en ze vissen het er tot halverwege uit, wat op de bodem ligt blijft liggen. We kiepen hem dus af en toe om zodat de bodemspeeltjes ook een keer aan de beurt komen.
Ziva bedenkt van te voren wat ze wil hebben. Bijvoorbeeld haar roze balletje. Niet de zwarte die al in de kamer ligt, nee, de roze. Ligt die onderop? Dan graaft ze net zo lang tot ze er bij kan (wat niet lukt) en gaat daarna ons heel zielig aan staan kijken. Waarna wij eerst de bovenste speeltjes er uit halen en dan haar laten pakken wat ze wil hebben (want dat weten wij natuurlijk niet, nee echt niet) en dan de speeltjes weer terug te leggen. Ikben benieuwd hoe lang het duurt tot ze bedenkt dat ze zelf ook de bovenste speeltjes eruit kan halen ::)
Start de tijd! :D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3326431
Eef+doggies schreef:Wij ruimen het speelgoed ook op in een mand en ze vissen het er tot halverwege uit, wat op de bodem ligt blijft liggen. We kiepen hem dus af en toe om zodat de bodemspeeltjes ook een keer aan de beurt komen.
Hier ligt het speelgoed en de knaagspullen in een bakje in de keuken. Moyra gaat vanzelf heel hard blaffen als ze iets wil hebben wat onderop ligt of wat ze er niet (gemakkelijk) uit kan krijgen.
Nu moet ik wel zeggen dat Meneer strenger is dan ik, die laat het haar gewoon zelf uitzoeken. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3326513
Vandaag weer begonnen met hartrevalidatie. Fietsen en lopen. De eerste keer in november ging niet helemaal goed.
In elk geval vandaag 20 minuten kunnen fietsen, 20 minuten stevig doorlopen en nog een leuk spelletje na afloop.

Het gaat de goede kant op!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3326518
Ronald schreef:Vandaag weer begonnen met hartrevalidatie. Fietsen en lopen. De eerste keer in november ging niet helemaal goed.
In elk geval vandaag 20 minuten kunnen fietsen, 20 minuten stevig doorlopen en nog een leuk spelletje na afloop.

Het gaat de goede kant op!
Goed zo! Dat het maar steeds beter gaat!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3326539
Vandaag een verzoekje gekregen of er 2 grijsjes een maand mogen komen logeren. Nou om eerlijk te zijn heb ik liever dat de baasjes mij in de koffer stoppen en meesmokkelen naar Australië, maar dat schijnt niet te gaan ;D.

Ik vind het een fijn vooruitzicht. Wel weer wat beestjes erbij in huis, maar dan in de wetenschap dat ze na een maand gewoon weer naar hun eigen fijne thuis gaan. En ik ben reuze benieuwd hoe Charlie op soortgenoten gaat reageren.
#3326543
Fijn dat het de goede kant op gaat, Ronald!


-Annemarie- schreef:Hier ligt het speelgoed en de knaagspullen in een bakje in de keuken. Moyra gaat vanzelf heel hard blaffen als ze iets wil hebben wat onderop ligt of wat ze er niet (gemakkelijk) uit kan krijgen.
Nu moet ik wel zeggen dat Meneer strenger is dan ik, die laat het haar gewoon zelf uitzoeken. :biggrin2:
;D ;D
Xindy heeft maar 1 speeltje dat superbelangrijk is, als dat onder de bank ligt of kwijt is, moet ik helpen zoeken :biggrin2:
Bella is niet zo veeleisend, die speelt gewoon met wat ze vindt :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3326545
Kaela schreef:Vandaag een verzoekje gekregen of er 2 grijsjes een maand mogen komen logeren. Nou om eerlijk te zijn heb ik liever dat de baasjes mij in de koffer stoppen en meesmokkelen naar Australië, maar dat schijnt niet te gaan ;D.

Ik vind het een fijn vooruitzicht. Wel weer wat beestjes erbij in huis, maar dan in de wetenschap dat ze na een maand gewoon weer naar hun eigen fijne thuis gaan. En ik ben reuze benieuwd hoe Charlie op soortgenoten gaat reageren.
Leuk!!

Kijk maar uit, straks gaat Atz zijn koffer inpakken als ie je ontmoet heeft :biggrin2:
#3326784
Zuzanna schreef:Ziva bedenkt van te voren wat ze wil hebben. Bijvoorbeeld haar roze balletje. Niet de zwarte die al in de kamer ligt, nee, de roze. Ligt die onderop? Dan graaft ze net zo lang tot ze er bij kan (wat niet lukt) en gaat daarna ons heel zielig aan staan kijken. Waarna wij eerst de bovenste speeltjes er uit halen en dan haar laten pakken wat ze wil hebben (want dat weten wij natuurlijk niet, nee echt niet) en dan de speeltjes weer terug te leggen. Ikben benieuwd hoe lang het duurt tot ze bedenkt dat ze zelf ook de bovenste speeltjes eruit kan halen ::)
Start de tijd! :D
Ze doet dus wel eerst zelf echt haar best :biggrin2:
Het zou wel handig zijn als ze zelf de speeltjes van de bodem kunnen pakken :cool:

Bella rook gisteravond konijnen tijdens de wandeling en werd helemaal opgewonden. Direct daarna zag ze in iemands voortuin 2 witte voetballen liggen en stoof er opaf, dacht dat het de konijnen waren die ze geroken had (en de 'konijnen' renden niet eens weg, Bella dacht volgens mij dat ze superveel geluk had) :roflmao: :roflmao:
Door Zuzanna
#3326789
Eef+doggies schreef:Bella rook gisteravond konijnen tijdens de wandeling en werd helemaal opgewonden. Direct daarna zag ze in iemands voortuin 2 witte voetballen liggen en stoof er opaf, dacht dat het de konijnen waren die ze geroken had (en de 'konijnen' renden niet eens weg, Bella dacht volgens mij dat ze superveel geluk had) :roflmao: :roflmao:

Whaha! Mooi!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3326958
In het zonnetje de tuin gedaan. Was nog niet toegekomen aan alle afgestorven bloeiers afknippen. En als het dan zo lang van dat vieze natte weer is, komt het er ook niet meer van. Nu met de zon was het een fijn klusje en het ziet er weer wat fatsoenlijker uit :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door