Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3323788
Kim_S schreef:Dan zou ik Atzi ook maar even overslaan, rustig en beschaafd staat niet in zijn woordenboek ::)
Dat wilde ik net over Xavi zeggen. ;D
Maar hij kan best rustig (en zeer zielig kijkend) bij je op schoot zitten. ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3323790
Winnen ze het van (3) newfies? :???: :biggrin2:
Ze kunnen ook van alles, zoenen, poten geven ( op je oog >:( of op andere plekken) en op schoot klimmen :biggrin2:
Vegen altijd liefdevol hun bek aan je af etc.

Hier ben ik af aan het tellen tot we weer naar ons eigen ( rookvrije!) huisje kunnen. Eigen spulletjes, eigen bedje, eigen regie en ritme. Duurt nog lang tot zaterdag ....en dan moeten de deuren nog.
Ben benieuwd hoe het er uitziet straks, heb wel foto's van de werkzaamheden, ml is af en toe ernaartoe gereden, maar in echie is toch wel anders.
Door El_Kato
#3323984
Hahahahaha kom ik net op mijn rondje in het park met Dex een meneer met een stuiter bruine labrador tegen. Dex doet het inmiddels harstikke goed dus kennis laten maken en dat ging goed. Zegt die meneer tegen me dat hij een tijdje terug ook iemand met een puppy tegen kwam en dat hij toen geen kennis mocht maken en dat vond hij zo belachelijk. Zijn hond was wel erg druk maar er zat geen kwaad in verder. Hihihi ja dat klopt zei ik dat was ik volgens mij, nee neehee toch nee dat was iets van 2 weken geleden ergens daar, ja dat klopt dat was ik. Meneer werd helemaal een beetje rood stamelde dat hij er niets vervelend mee bedoelde maar dat hij het zo raar vind. Heb hem uitgelegd dat Dex toen nog erg onder de indruk van van alles was waaronder honden die hem erg onstuimig wilde begroeten en dat ik hem daarvoor beschermd heb. Hij is nu alweer een stukje ouder, een stuk groter :o , en zelf verzekerder en nu kan hij er beter mee omgaan :)

Bij thuis komst nog even in de tuin gerommeld met Dex en Rana erbij, wat vetbollen opgehangen en de laatste appels opgeruimd. Die lagen onder de veranda en zijn "gevonden" door een of ander dier die ze allemaal aangeknaagd heeft en alles ondergescheten heeft. Heb ze maar weggegooid weet niet wat voor dier het is en wil ivm de honden geen egels of ratten ofzo in de tuin. Nu liggen ze beide in hun mandje lekker te kauwen op een stuk gedroogde kophuid van Floris24. Als Dex uitgekauwd is mag hij nog even in de tuin plassen en dan eten en slapen. Dan kan ik met Rana op pad en de laatste boodschappen voor het etentje van vanavond doen :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3324115
Zo, lekker avondje tv kijken met nu finale van meastro en daarna dit was het nieuws weer terug op tv :) ondertussen nog wat kerstkaarten schrijven onder het licht van de nieuwe lamp boven de eettafel (of beter gezegd, er hangt eindelijk na ruim een jaar een lamp ipv kaal peertje ::) )
Door Zuzanna
#3324254
Weer aanwezig na een druk maar leuk weekend. Zaterdag nog wat kerstcadeautjes gekocht en ein-de-lijk bedacht wat ik mijn vriend (en mijzelf) cadeau ga geven. De opa's en oma's krijgen een foto van ons samen. Toen ik die zocht kwam ik door alle andere leuke foto's van de afgelopen paar jaar en dacht ik ahhh... daar moet ik iets mee doen! Dus het wordt een ouderwets fotoboek, voelt helemaal goed om te maken en geven. Ik ben nooit begonnen aan een mooi modern fotoboek; veel te veel werk om het goed te krijgen en ik geniet juist van het bladeren in de oude albums. Nu maar hopen dat de foto's op tijd binnen komen met de kerstdrukte deze week.

Zondag naar de hondenkerstmarkt in Hellevoetsluis geweest. 2 uur rijden met een oude vriendin naast me. Heerlijk gekletst, we hadden daar afgesproken met een andere vriendin van mij. Ze kenden elkaar nog niet maar zoals ik verwachtte konden ze het prima vinden. Veel te veel geld uitgegeven voor het hondje maar ik had ervoor gespaard, en toen weer terug. Ik was doodop toen ik terug was, ben mijn stem kwijt maar wat een heerlijke dag! Ziva was ook helemaal blij met de spullen die ik voor haar had gekocht, al heeft ze nog niet alles gekregen.

's Avonds kwamen mijn ouders nog even een kop koffie drinken, maandagochtend zijn we naar Ikea geweest voor wat extra keukenkastjes en in de middag kon ik vanuit thuis werken. Nu nog even een paar dagen doorzetten want pffft, we zitten er allebei zo doorheen, maar dan is het vakantie!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324308
Plukje heeft vandaag nog een paar kleine maaltjes op en niet meer gekotst. Dus de medicijnen doen hun werk en de kans dat er iets engers speelt wordt zo weer een stuk kleiner. Ze belden nog dat de schildklierwaardes ook prima zijn, dus dat is ook uitgesloten. Ze is nog wel tammetjes, maar dat komt hopelijk met wat rust en nog wat maaltijden binnen houden weer goed.
#3324317
Oooh mijn lijf doet zeer, laatste keer sporten dit jaar met de collega’s; kickboksleraar die jarig was en op zijn manier cadeautjes uitdeelde; 37 burpees omdat hij zou oud is geworden... en daarnaast nog veel arm oefeningen met een kettlebel. Zelf sparren met de leraar dus dat gaat al aardig hard. Eigenlijk moet ik zo naar bed maar ik heb nog geen moed om mezelf van de bank af te rapen, en de hondjes laatste rondje uit te laten....
Door Zuzanna
#3324347
constance.blokzijl schreef:Oooh mijn lijf doet zeer, laatste keer sporten dit jaar met de collega’s; kickboksleraar die jarig was en op zijn manier cadeautjes uitdeelde; 37 burpees omdat hij zou oud is geworden... en daarnaast nog veel arm oefeningen met een kettlebel. Zelf sparren met de leraar dus dat gaat al aardig hard. Eigenlijk moet ik zo naar bed maar ik heb nog geen moed om mezelf van de bank af te rapen, en de hondjes laatste rondje uit te laten....
Hopelijk heb je niet teveel zeer vandaag? Wel flink gewerkt als ik het zo lees, goed hoor maar pas je op dat je niet té veel doet?
#3324348
Zuzanna schreef:
Hopelijk heb je niet teveel zeer vandaag? Wel flink gewerkt als ik het zo lees, goed hoor maar pas je op dat je niet té veel doet?
Valt me 100% mee! Ik had gister echt trillende armen en benen maar goed gedronken, ik merk elke keer hoe belangrijk dat is. Ik voel dat ik gister pittig getraind heb maar het doet geen pijn (nog Afbeelding) vanavond heb ik waarschijnlijk wel spierpijn en morgen ook.
Dus het was niet té veel
#3324385
dinky89 schreef:haha ja meestal is de 2e dag de ergste dus wel heel fijn dat het vandaag meevalt met de spierpijn ;)
Ik moest al wel lachen, collega had precies hetzelfde: gister trilarmen en benen, en vandaag ook verrassend weinig. Maar die zei ook al, woensdagavond is altijd het ergst....
En ik heb precies hetzelfde Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3326114
Zo, vanmorgen eerst heerlijk naar nieuwjaarsyoga geweest en daarna kerstboom afgetuigd, in de garage gedumpt en stofgezogen om alle naalden kwijt te zijn. Nu tijd voor een welverdiende douche :biggrin2:
Vanmiddag nog even boodschapjes doen en dan nog beetje opruimen in mijn kamertje :)
Door Zuzanna
#3326202
We hebben sinds kort een mand im Ziva's speeltjes in te bewaren. Of liever gezegd in op te ruimen 's avonds zodat de vloer een beetje opgeruimd is als we gaan slapen. En Ziva durft toch zomaar haar kop erin te steken en haar speeltjes eruit te pakken!

Het is wel tegelijk ook een hersenwerkje want ze weet nog niet hoe ze bij de speeltjes op de bodem moet komen. Eerst andere speeltjes eruit halen is nog niet bij haar op gekomen ;D
#3326359
Wij ruimen het speelgoed ook op in een mand en ze vissen het er tot halverwege uit, wat op de bodem ligt blijft liggen. We kiepen hem dus af en toe om zodat de bodemspeeltjes ook een keer aan de beurt komen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3326392
Van mijn goede voornemens (meer slapen) komt nu al bijzonder weinig van terecht. Ik stond op het punt om, overiges eigelijk weer te laat, af te taaien en naar bed te gaan; eerst de ene baby n dan de andere.
En toen bleek peuter een nachtmerrie te hebben gehad en stormde naar beneden. Daar werd eerst de ene baby van wakker en toen de andere. Peute slaapt inmiddels weer verder :reindeer:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door