Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323286
Angelique schreef:Idd niks aan, je bent meteen dat gevoel van...ik heb een nieuwe foon...kwijt. Alles hetzelfde, op de afmeting na meestal.
Moet je van samsung op een iphone overstappen, dan hou je vrij lang dat gevoel van een nieuwe telefoon :D

OT: zeer geslaagd, koud, vermoeiend, leuk, productief en leerzaam fotodagje gehad!
Door Too
#3323329
De vreselijk grote insneeuwing kan beginnen, ben d'r klaar voor. :cold:
Frisse neus is gehaald ( ben làngs de sportschool gewandeld :biggrin2: ), nu met kopje koffie en een boterham de eerste vlokjes bekijken en straks maar een warme muts breien ofzo.
#3323343
Onze nieuwe bank staat :D
De enorme Vari kennel die we al jaren in de kamer hadden staan, eerst zodat Xindy kon ontsnappen aan de drukte van haar grote broer en zus en daarna voor Bella zodat ze een veilig plekje had om zich te verschansen als ze bang was, is naar zolder gegaan. Grote broer en zus zijn er niet meer :( en Bella is een dappere dodo geworden, dus mocht het ding weg.

Too schreef:De vreselijk grote insneeuwing kan beginnen, ben d'r klaar voor. :cold:
Hier merk ik nog niets van het pak sneeuw dat zou komen.. :???:
Maar wij zijn er ook klaar voor :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323753
Ik had zeer ernstig behoefte aan vitamine Hond, dus wilde ik de lab van een vriendin kidnappen. Kreeg ik de vriendin er bij cadeau, lekker bijgekletst en een frisse neus gehaald. Ga misschien vrijdag in de herhaling, kan nog wel een dosis gebruiken!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3323754
Kaela schreef:Ik had zeer ernstig behoefte aan vitamine Hond, dus wilde ik de lab van een vriendin kidnappen. Kreeg ik de vriendin er bij cadeau, lekker bijgekletst en een frisse neus gehaald. Ga misschien vrijdag in de herhaling, kan nog wel een dosis gebruiken!
Ik heb hier nog wel een Etterhoun in de aanbieding! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3323771
Kaela schreef:Ik had zeer ernstig behoefte aan vitamine Hond, dus wilde ik de lab van een vriendin kidnappen. Kreeg ik de vriendin er bij cadeau, lekker bijgekletst en een frisse neus gehaald. Ga misschien vrijdag in de herhaling, kan nog wel een dosis gebruiken!
Tijd voor een Xavi op schoot hoor ik wel. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3323784
Kaela schreef:Jaaaaaaaaa!

Die zoent ook iets rustiger en beschaafder als de kidnaphond van gister ;D
Dan zou ik Atzi ook maar even overslaan, rustig en beschaafd staat niet in zijn woordenboek ::)
Door Siberienne
#3323785
Kaela schreef:Ik had zeer ernstig behoefte aan vitamine Hond, dus wilde ik de lab van een vriendin kidnappen. Kreeg ik de vriendin er bij cadeau, lekker bijgekletst en een frisse neus gehaald. Ga misschien vrijdag in de herhaling, kan nog wel een dosis gebruiken!
‘T is dat je zover weg woont, ik heb nog wel een paar Huskies met knuffeltekort in de aanbieding. Maar daar moet je wat km voor over hebben :biggrin2:
E6513140-1BAB-420A-86E3-AF4F0180C60B.jpeg
E6513140-1BAB-420A-86E3-AF4F0180C60B.jpeg (734.54 KiB) 1597 keer bekeken
Digitale dosis ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door