Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3321106
Vandaag 5 kijkers gehad voor ons huis! Hij staat sinds donderdag op funda dus het gaat nog hard ook....
Er zijn ook alweer bezichtigingen gepland voor woensdag dus dat loopt gelukkig.
Mijn moeder heeft toch besloten om de bestralingen te doen en die begint daar morgen mee....
Door eelke
#3321107
constance.blokzijl schreef:Vandaag 5 kijkers gehad voor ons huis! Hij staat sinds donderdag op funda dus het gaat nog hard ook....
Er zijn ook alweer bezichtigingen gepland voor woensdag dus dat loopt gelukkig.
Mijn moeder heeft toch besloten om de bestralingen te doen en die begint daar morgen mee....

Wauw, dit mag best verhuizen naar 'geluksmomentje' ;) fijn
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3321130
Nou veel belangstelling is al een goed begin :D


Iemand Sharky the Sharkdog lenen ? Werkt prima tegen collectanten / geloofsovertuigers/ ander soort verkopers.....
Zijn pleite voor je de deur hebt kunnen openen. :biggrin2:
Nou Ja de deurbel ging en ze renden de gang op, nu is het met die andere zo van terug en klaar. Zag 2 lui met een witte bus staan. Maar eh het was donker en the Sharkdog liet weten dat ie er niet van gediend was, grommen blaffen incl. tegen de deur springen. :o ::) :-X
En toen waren ze weg....toen ik hem van de gang af had, gek he?

Nr xx op de to do trainingslijst dus ::)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3321268
Ik kijk filmpjes op mijn mobiel en ben aan het breien.. Ondertussen staat de tv op rijdende rechter aan, ik ga gauw naar bed want gruwels.. Dit is niet om aan te zien >:(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3321269
constance.blokzijl schreef:Vandaag 5 kijkers gehad voor ons huis! Hij staat sinds donderdag op funda dus het gaat nog hard ook....
Er zijn ook alweer bezichtigingen gepland voor woensdag dus dat loopt gelukkig.
Mijn moeder heeft toch besloten om de bestralingen te doen en die begint daar morgen mee....
Alles begint met een kijker, dus jullie beginnen goed!

Fijn dat moeder toch wel door wil :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3321579
Net gebeld door de fokker van Atz, dat zijn broertje vandaag is ingeslapen :'(
Hij was gisteren niet lekker, en na een kijkoperatie vandaag bleek hij helemaal vol met kanker te zitten... 19 maanden oud...
Ik ben even heel erg stil :(
Door Siberienne
#3321581
Kim_S schreef:Net gebeld door de fokker van Atz, dat zijn broertje vandaag is ingeslapen :'(
Hij was gisteren niet lekker, en na een kijkoperatie vandaag bleek hij helemaal vol met kanker te zitten... 19 maanden oud...
Ik ben even heel erg stil :(
Ah gossie, wat een verschrikkelijk naar bericht :'(
Kan me voorstellen dat je er veschrikkelijk naar van bent, wat een pech voor de andere eigenaren...
Door eelke
#3321587
Kim_S schreef:Net gebeld door de fokker van Atz, dat zijn broertje vandaag is ingeslapen :'(
Hij was gisteren niet lekker, en na een kijkoperatie vandaag bleek hij helemaal vol met kanker te zitten... 19 maanden oud...
Ik ben even heel erg stil :(
Ohhh dat is heel naar. Voor hen, maar jullie zelf moet dat ook niet lekker zitten...
Wel heel fijn dat de Fokker zulke dingen meld.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3321605
Kim_S schreef:Net gebeld door de fokker van Atz, dat zijn broertje vandaag is ingeslapen :'(
Hij was gisteren niet lekker, en na een kijkoperatie vandaag bleek hij helemaal vol met kanker te zitten... 19 maanden oud...
Ik ben even heel erg stil :(
Ow dat is hele grote verdrietige narigheid :(
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3321609
Oo wat erg! 19 maanden jong en al die vreselijke ziekte. Getver zoiets zou niet mogen bestaan :'( :'( :'(
Dan kijk je toch naar je eigen hond, en die wil je dan alleen maar mega knuffelen, wat ie ook doet. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door