Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3316847
eelke schreef:Grevo Teunie aan het spelen; de pvc-vloer met de handstoomreiniger, borstel en doekje aan het poetsen. Minder leuk karwei zonder Gijs, door zijn kwijl-bek was de vloer echt wel viezer dus toen meer resultaat :P

Misschien doe ik zo de keukenvloer ook nog wel.

Wel onhandiger zo, mijn grote vloer-stoomreiniger gaf gisteren geen sjoege meer.
Bikkel :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317109
Zo, twee vrije dagen achter de rug. Gister een dagje me-time, lekker paardrijden en chillen. Vandaag een leer dagje, ik heb privé les photoshop gehad. Mijn hoofd barst nu zo ongeveer uit elkaar van alle info en van het thuis ruzie maken met photoshop (waarom gaat het thuis nou nooit zoals het de bedoeling is ::) ). Maar het resultaat mag er zijn, want ik heb zojuist helemaal zelluf een foto van Oscar bewerkt die ik maar niet goed kreeg en nu prachtig mooi geworden is. Zo blij mee!
Door Nelleke43
#3317113
Kaela schreef:Zo, twee vrije dagen achter de rug. Gister een dagje me-time, lekker paardrijden en chillen. Vandaag een leer dagje, ik heb privé les photoshop gehad. Mijn hoofd barst nu zo ongeveer uit elkaar van alle info en van het thuis ruzie maken met photoshop (waarom gaat het thuis nou nooit zoals het de bedoeling is ::) ). Maar het resultaat mag er zijn, want ik heb zojuist helemaal zelluf een foto van Oscar bewerkt die ik maar niet goed kreeg en nu prachtig mooi geworden is. Zo blij mee!
Ben benieuwd. Zelf kan ik er feen biet vanAfbeelding
Door Cathelijn
#3317209
Afscheid genomen van mijn auto :'( . Die Oekraïense vrachtwagenchauffeur die vorige week letterlijk en figuurlijk de weg kwijt was heeft er zoveel schade aan toegebracht dat ik hem beter niet kan laten maken. Hij gaat naar een opkoper en dan is het te hopen dat mijn rechtsbijstandverzekering de rest van de dagwaarde kan terughalen...
Nu op zoek naar een andere auto. Weer een station, dat is wel duidelijk na een aantal dagen in de Mini van mijn broer ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317381
He wat vervelend Cathelijn. Eerst de schrik van het ongeluk zelf en nu deze pech. Altijd nog fijn dat je er zelf goed vanaf gekomen bent, maar het is flink balen.

OT: gisteren vier nieuwe kasten in elkaar gezet. Wat een monsterklus. Maar ze staan en we zijn er erg content mee.
Door eelke
#3317462
Cathelijn, ik heb geen idee wat je precies zoekt, maar ik ben echt heel blij met onze hyundai i30 station. Zo blij dat ik m gisteren zelfs weer heb gewassen ;D

Bbq vandaag! Laatste van het jaar denk ik :) zin in. Daarna lekker het buitenkacheltje aan, gezellig.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3317555
Hier gisteren ook bbq, daarna de buitenhaard aan. Vanavond voor het eten heerlijk met een vuurtje buiten gezeten, wat een cadeautje dit weer! :)
Moest zaterdag wel werken, maar daarna zoveel mogelijk buitenklusjes gedaan. Ramen zemen had ik vrijdag al achter de rug. :o

Vandaag twee auto's gestofzuigd en van binnen gelapt. Nu de buitenkant nog. Daar wacht ik mee tot alles hier van het land (lees de straat) is. :D
Door eelke
#3317602
Dilemma. Ik bedacht me dat ik wel te voet naar mijn zusje kan lopen. Zo'n 8.5 km volgens google maps. De meest logische en mooiste route stuurt me alleen over het ggz terrein en daarna een stukje door het bos daar. Ik weet niet zo goed of ik dat durf ::) al denk ik dat het door het lekkere weer overal wel druk zal zijn met andere wandelaars en fietsers... ff dubben nog maar.
Door Cathelijn
#3317608
eelke schreef:Cathelijn, ik heb geen idee wat je precies zoekt, maar ik ben echt heel blij met onze hyundai i30 station. Zo blij dat ik m gisteren zelfs weer heb gewassen ;D

Bbq vandaag! Laatste van het jaar denk ik :) zin in. Daarna lekker het buitenkacheltje aan, gezellig.
Ik zal eens kijken Eelke :D Voor nu is mijn garage op zoek naar het type wat ik al had: een Ford Focus station. Daar zit ik goed in (met mijn 1.57m) en Ilan kan in een bench achterin. Fijne auto.
Door eelke
#3317748
Ik ben gaan lopen gisteren! 2 uurtjes over de 8.5 km gedaan, mét Joep natuurlijk dus dan moet je ook stilstaan voor snuffelen en plassen enzo. Het was alleen WARM! Phoe! We hadden halverwege wel even een drinkpauze.
Joep had het er op het eind maar lastig mee. We liepen op een polderweggetje en hij gaf er de brui aan, sjok, sjok. Dat duurde tot we in het parkje waren, dat herkende hij en toen liep hij weer lekker door, en toen waren we er bijna.

Het is heel lang geleden dat ik zo'n afstand heb gelopen, dus ik was er wel heel blij mee. Niet echt last van gehad ook.
#3317809
eelke schreef:Ik ben gaan lopen gisteren! 2 uurtjes over de 8.5 km gedaan, mét Joep natuurlijk dus dan moet je ook stilstaan voor snuffelen en plassen enzo. Het was alleen WARM! Phoe! We hadden halverwege wel even een drinkpauze.
Joep had het er op het eind maar lastig mee. We liepen op een polderweggetje en hij gaf er de brui aan, sjok, sjok. Dat duurde tot we in het parkje waren, dat herkende hij en toen liep hij weer lekker door, en toen waren we er bijna.

Het is heel lang geleden dat ik zo'n afstand heb gelopen, dus ik was er wel heel blij mee. Niet echt last van gehad ook.
Dat is een goed bericht. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door