Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3314184
Gossie veel beterschap Ziva!
Vanmorgen op 7 uur mijn moeder in het ziekenhuis afgeleverd. Ze moet een kleine operatie ondergaan en mag dan vanmiddag weer naar huis. In de tussentijd pas ik op mijn papa die dit soort situaties niet meer zo goed kan handelen. Maargoed dat ik vandaag nog vakantie heb.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3314226
En moeders weer thuis afgeleverd. Alles goed gegaan, alleen nu moe en napijn. Ik ga nu boodschappen doen en daarna Zoë ophalen bij de oppas en samen tv kijken hoop ik. Of spelletjes doen als ze druk is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Zuzanna
#3314236
Fijn dat alles goed gegaan is met je moeder! Ik duim voor je dat Zoë moe is. Heb er zelf al tijden zin in om met een dikke plaid op de bank netflix te kijken van zes tot twaalf, maar die luxe heb ik geheel vrijwillig afgestaan toen Ziva kwam. Ik gun het je van harte!
Door hannabelgje
#3314255
Zuzanna schreef:Fijn dat alles goed gegaan is met je moeder! Ik duim voor je dat Zoë moe is. Heb er zelf al tijden zin in om met een dikke plaid op de bank netflix te kijken van zes tot twaalf, maar die luxe heb ik geheel vrijwillig afgestaan toen Ziva kwam. Ik gun het je van harte!
Het zijn toch de spelletjes geworden........

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3314264
hannabelgje schreef:En moeders weer thuis afgeleverd. Alles goed gegaan, alleen nu moe en napijn. Ik ga nu boodschappen doen en daarna Zoë ophalen bij de oppas en samen tv kijken hoop ik. Of spelletjes doen als ze druk is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Fijn dat alles goed gegaan is!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3314459
eelke schreef:Dilemma. Ik heb eigenlijk best zin om een eind te lopen, maar het giet... gewoon maar gaan en daarna een lekkere kop thee bij de houtkachel? Of toch maar niet...
Vraag het Joep :biggrin2:
Door Zuzanna
#3314460
eelke schreef:Dilemma. Ik heb eigenlijk best zin om een eind te lopen, maar het giet... gewoon maar gaan en daarna een lekkere kop thee bij de houtkachel? Of toch maar niet...
Even buienradar checken misschien?
#3314468
eelke schreef:Dilemma. Ik heb eigenlijk best zin om een eind te lopen, maar het giet... gewoon maar gaan en daarna een lekkere kop thee bij de houtkachel? Of toch maar niet...
Als Joep ook wil, lekker gaan! :)



Net in het bos geweest. Kwam ik een man tegen met een enorme felle hond, ik was gewoon bang dat ie van de lijn zou losraken, zo ging ie tekeer.
Vraagt die man of mijn honden goed met andere honden kunnen, en zijn hand ging al naar de riem van zijn hond :o
Eeh nee dat gaan we niet doen. Maar ik heb hem wel een gedragstherapeut aangeraden. Dat probleem wordt denk ik niet opgelost door de hond maar random op andere honden los te laten :(
Door - pien -
#3314469
- pien - schreef:Net kledderde er een jonge vogel tegen mijn tuindeur-met-glas...
Ik kijk het even aan maar als 'ie niet weg kan vliegen moet ik 'm even naar de opvang brengen.
Vogeltje heeft een tijd in een doosje met doeken gezeten, toen de katten even niet in de tuin waren ging ik met Vogeltje naar buiten en toen kon hij vliegen en is nu de wijde wereld weer in :)
Afbeelding
Wie weet wat voor vogel het is? Hij was iets van 10-12 cm lang in totaal.
Door eelke
#3314471
Haha, om 2 uur was het ineens droog en ging de zon schijnen (buienradar zei van niet) dus we hebben net gelopen, en onze 'ophaalbrug' getest. Die ligt over de gracht heen die gegraven is voor het vervangen van de waterleiding.
Net of we in een kasteel wonen nu.

Verder vandaag alles eens goed gepoetst beneden, en spulletjes die nog een plekje moesten krijgen opgeruimd. Fijn. Straks krijgen we eters, dus zo om boodschappen, maar nu eerst, koffie!

Fijn dat t vogeltje weer gevlogen is!
#3314473
- pien - schreef:Vogeltje heeft een tijd in een doosje met doeken gezeten, toen de katten even niet in de tuin waren ging ik met Vogeltje naar buiten en toen kon hij vliegen en is nu de wijde wereld weer in :)
Afbeelding
Wie weet wat voor vogel het is? Hij was iets van 10-12 cm lang in totaal.
Fijn!
Een winterkoninkje?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door