Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3310448
constance.blokzijl schreef:Vandaag weer gekickbokst met de collega's en met 1 collega ben ik geen match met sparren... dat gaat toch elke keer mis, ik heb hem al eens flink een trap verkocht, ik heb al eens 3 weken met een blauwe plek van hem gelopen, vorige keer sloeg ik hem (hard) tegen het hoofd en vandaag raakte hij me vol op mijn oog Afbeelding
Maar ik moest wel vreselijk lachen om het Facebook berichtje wat hij op mijn tijdlijn had gezet.
Volgende week sparren we gewoon weer, ik denk dat we allebei net iets te fanatiek zijn!
De les zelf was weer pittig! Ik sta nog regelmatig er een 'ik kan echt niet meer' te kreunen....
Gggr , ik ben blij dat ik jouw niet tegenkom in donker :biggrin2: :P
Door smulpaap
#3310449
Kim_S schreef:Ik zie ineens een ex-collega op tv, praten over zijn zoontje die een erfelijke ziekte heeft... Dat komt wel ff binnen... Heb hem al jaren niet gesproken, maar altijd wel leuk contact gehad voor die tijd. Ben er ff stil van...
Pff ja . dat kan ik me indenken . Een gezond kind lijkt zo gewoon , maar zo is het helaas niet altijd
Door eelke
#3310450
Kim_S schreef:Ik zie ineens een ex-collega op tv, praten over zijn zoontje die een erfelijke ziekte heeft... Dat komt wel ff binnen... Heb hem al jaren niet gesproken, maar altijd wel leuk contact gehad voor die tijd. Ben er ff stil van...
Duitse tv? Of nu op 4?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3310459
eelke schreef:Ahhh dat kindje met dat verstoorde ritme. Sneu, komen wel als lieve ouders over.
O dat zeker!
Maar jemig zeg, lijkt me zo lastig als zo'n manneke om 3 uur 's nachts rondjes rent en je moet zelf "gewoon" om 9 uur gaan werken, en je weet dat ie de volgende nacht al om 2 uur rondjes loopt te rennen :-X

Zo erg ook die reacties van mensen die zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen, en dat ze even door moeten zetten en consequent zijn... :-\
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3310463
Goh, wat is de wereld klein joh!

Ja ik hoop ook echt dat het beter wordt. Maar daar konden ze helemaal niks over zeggen omdat hij tot nu toe de enige is die dit heeft.

Heb ze een berichtje gestuurd, hart onder de riem kan geen kwaad :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3310465
eelke schreef:Nou inderdaad, zo'n camping is wat anders dan een festival camping dus ik durfde het wel te zeggen ;) 400 vrijwilligers joh, da's erg veel!
In totaal zelfs 550! Sommigen zijn hier wel een maand lang.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3310466
eelke schreef:Nou inderdaad, zo'n camping is wat anders dan een festival camping dus ik durfde het wel te zeggen ;) 400 vrijwilligers joh, da's erg veel!
In totaal zelfs 550! Sommigen zijn hier wel een maand lang.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3310467
eelke schreef:Nou inderdaad, zo'n camping is wat anders dan een festival camping dus ik durfde het wel te zeggen ;) 400 vrijwilligers joh, da's erg veel!
In totaal zelfs 550! Sommigen zijn hier wel een maand lang.
Door eelke
#3310484
Kaela schreef:In totaal zelfs 550! Sommigen zijn hier wel een maand lang.
Zo! Ik wist niet dat het zo groots was joh.

OT; bierbrouw ingredienten uitgezocht, recept in elkaar geflanst, bestelling geplaatst. Werk-administratie gedaan. Zo weg met de aanhangerband, duimen dat er een prop in geschoten kan worden. Rondje met Joep lopen, thuis opruimen, en dan vanavond weer zwemmen. Lekker dagje hoor.

Oh, en de sleutel in ontvangst nemen van de konijnen een paar huizen verderop, daar mogen we weer een tijdje voor zorgen. Vorig jaar ook gedaan, toen kwam dat heel handig uit, want dan nam ik Joep steeds mee om daar in de tuin te spelen, want dat kon thuis niet ivm Gijs zijn gipsepootje. Dat was overigens gisteren een jaar geleden, dat ie in het gips ging. Arm gupje. :-\ Wat wordt hij toch nog gemist.
Door arenda
#3310485
Kim_S schreef:Ik zie ineens een ex-collega op tv, praten over zijn zoontje die een erfelijke ziekte heeft... Dat komt wel ff binnen... Heb hem al jaren niet gesproken, maar altijd wel leuk contact gehad voor die tijd. Ben er ff stil van...
Jeetje, het bestaat echt. Dit is zo herkenbaar van mijn jongste, nu 18. Maar daar roep ik altijd al van dat haar dag niet uit 24 uur bestaat. Drama is dat.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3310486
arenda schreef:Jeetje, het bestaat echt. Dit is zo herkenbaar van mijn jongste, nu 18. Maar daar roep ik altijd al van dat haar dag niet uit 24 uur bestaat. Drama is dat.
Dat was volgens mij ook wat ze graag wilden, meer mensen vinden die dit hebben. Lijkt me vreselijk als je zo veel rekening moet houden met de "normale" tijd terwijl je eigen klokje wat anders zegt...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door