Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3298404
eelke schreef:Hee Nynke! Kun je weer inloggen?
Wel op de computer maar niet op mijn telefoon :( :( :(

En de computer gebruik ik dus nooit, sinds ik een telefoon heb waarop ik alles kan zien. bijna alles ::)
Door Martine-Tom
#3298434
Nynke schreef:Wel op de computer maar niet op mijn telefoon :( :( :(

En de computer gebruik ik dus nooit, sinds ik een telefoon heb waarop ik alles kan zien. bijna alles ::)
Ik help je van de week wel even, tis heel simpel,..als je het eenmaal weet ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3298534
Wat een kracht, wat een liefde, wat een aandacht. En wat een verdriet.

Prachtig dat hij zo naar je moeder en zijn vrouw verlangt. Dat is echte liefde.
Aan de andere kant is het ook hard... heel hard.

Het klinkt allemaal best herkenbaar... :'(

Pauline en Eddie, heel veel sterkte
Door Nynke
#3298567
Martine-Tom schreef:Ik help je van de week wel even, tis heel simpel,..als je het eenmaal weet ;)

Het heeft te maken met het wachtwoord. op de pjoeter sta ik standaard ingelogd, maar ik weet/wist mijn wachtwoord niet meer. Dus kon ik op de foon niet inloggen. Nu heb ik ze allebei weer, dus straks eens kijken of het lukt. Zou leuk zijn om weer bij de BP-ers te zijn ! En het zou helemaal leuk zijn als het makkelijk zou zijn om wat foto's die met "miljoenen" op mijn telefoon staan, simpel in een topic in de bar te kunnen zetten :P :P
Door Martine-Tom
#3298592
Nynke schreef:Het heeft te maken met het wachtwoord. op de pjoeter sta ik standaard ingelogd, maar ik weet/wist mijn wachtwoord niet meer. Dus kon ik op de foon niet inloggen. Nu heb ik ze allebei weer, dus straks eens kijken of het lukt. Zou leuk zijn om weer bij de BP-ers te zijn ! En het zou helemaal leuk zijn als het makkelijk zou zijn om wat foto's die met "miljoenen" op mijn telefoon staan, simpel in een topic in de bar te kunnen zetten :P :P
Ja dat is makkelijk ;)
Je kan ook op het facebook knopje drukken dan log je via fb in, mocht het met het wachtwoord niet lukken ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3298736
Martine-Tom schreef:Ja dat is makkelijk ;)
Je kan ook op het facebook knopje drukken dan log je via fb in, mocht het met het wachtwoord niet lukken ;)
Maar dan krijg je een nieuw account toch?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3299479
De grote verbouwing van vorig jaar is dubbel en dwars geslaagd. Gisteren kwam de temp in huis niet boven de 21 graden en door de stenen vloer lag Flow liever binnen dan buiten. Goed geisoleerd, stenen vloer er in. Dat hadden we jaren eerder moeten doen.
#3299509
Els&Flow schreef:De grote verbouwing van vorig jaar is dubbel en dwars geslaagd. Gisteren kwam de temp in huis niet boven de 21 graden en door de stenen vloer lag Flow liever binnen dan buiten. Goed geisoleerd, stenen vloer er in. Dat hadden we jaren eerder moeten doen.

Dat is fijn zeg, dat was alle rotzooi dubbel en dwars waard dan. :)
#3299757
Terug van een midweekje weg; Landal Hochwald. Echt een super aanrader voor de hondenmens! Ik ben gewend dat Landal hondvriendelijk is maar zo hebben wij nog niet meegemaakt. Bijna overal stap je zo het park af de bossen in (ligt bij Trier-Saarburg/Duitsland die hoek). Wij hadden een hondenhuisje met afgeschermde tuin (niet geheel Harry-proof, die maakte een buiteling met spelen en vloog bijna door de omheining heen) maar in het huisje een bench (groot 107cm) of keuze 2 hondenmanden. We hebben ook mensen gezien met 3 border collies, dus wij gingen er van uit dat je er met meer dan 2 mag komen. Ze mochten mee naar het restaurant, er was een hondenwasplaats en het bos erom heen was groot genoeg om uren te dwalen. Heerlijk!
En vanmiddag beide hondjes laten titeren door Saskia Kruidhof. Harry had een parvo enting nodig, en Lola de hondenziekte, die was nog minder dan vorig jaar, dus zij heeft de cocktail gekregen die dan voor 3 jaar is afgetekend. In 2020 zou ze 10 zijn, voor een Ambul echt hoge leeftijd (helaas) dus die is wat mij betreft klaar! Geen titer of enting meer voor haar...
Harry mag volgend jaar weer titer, als dat goed is dan mag dat ook voor minimaal 3 jaar afgetekend worden.
Door millyckk
#3300951
Daarnet buurkat een borstelbeurt gegeven, voelde ik ineens wat kriebelen onder mijn shirt: een vlo :boo:
Daarnet tig topics doorgespit op vlooienbestrijding bij een oude kat: klopt het dat Advantage nog steeds het veiligst is? Zit al een aantal jaren niet meer in die materie, zijn er intussen veiliger middelen op de markt gekomen? (Ooit eens een oude kat gehad die epileptische aanvallen kreeg en dat wil ik absoluut voorkomen bij pleegkat)
Door Too
#3300972
millyckk schreef:Daarnet buurkat een borstelbeurt gegeven, voelde ik ineens wat kriebelen onder mijn shirt: een vlo :boo:
Daarnet tig topics doorgespit op vlooienbestrijding bij een oude kat: klopt het dat Advantage nog steeds het veiligst is? Zit al een aantal jaren niet meer in die materie, zijn er intussen veiliger middelen op de markt gekomen? (Ooit eens een oude kat gehad die epileptische aanvallen kreeg en dat wil ik absoluut voorkomen bij pleegkat)

Mocht je Adventage willen ik heb hier nog 2 pipetjes voor katten tot 4kg liggen , goed tot 8-2018, die doe ik met alle liefde op de bus. Ze liggen hier maar stof te happen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door