Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3293355
Too schreef:Ik ben altijd bang dat alle andere dieren ( dus ook mijn hartjes :P ) dat ook voortdurend horen en er gillend gek van worden..
Ik ook! Dat geluid horen honden toch ook?

Buren hebben een marterverjager staan. Ik hoop zo dat mijn meiden daar niet dag en nacht door geirriteerd worden :(

Kun jij het zelf horen Pauline?
Wij slapen straks op 1 meter afstand van het ding..
Gebruikersavatar
Door koekje
#3293382
Als ik bij mn moeder in de tuin zit, hoor ik de kattenverjager van haar buren ook. Vreselijk geluid!
Mn moeder hoort het niet, te oude oren ofzo (hoge frequentie van het geluid).
Door eelke
#3293392
Ik hoor ons modem ook, zelfs de airfryer soms als ie uit is en de stekker erin.

We hadden nog aanmaak pindasaus. Heeft ie er lekker afgesmikkeld zonder dat de klem af ging. Verder niet meer gezien vandaag. Gisteren wel;

Afbeelding

(Pauline kijk je mee?)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3293411
De buren hebben er ook een bij de vijver. Ik hoor hem de hele tijd, dus zet zelf maar muziek ie op buiten anders wordt ik er gek van. Honden reageren er niet op.
Muizen zitten idd in onze tuin >:( hebben de buren goed weggejaagd :P .
#3293506
Vandaag de hele dag in een vergaderruimte zonder daglicht in Amsterdam gezeten... We krijgen een nieuw toegangssysteem op het werk en daar moesten dingen voor besproken worden, gelijk de reden waarom ik mee moest. Ik moet met het systeem gaan werken. Heerlijke lunch gehad, dat wel maar wat wordt je er suf van zeg in zo'n ruimte je dag door te brengen.
Pluspuntje was dat ik een uurtje eerder dan normaal thuis was, 15.30 dus snel de honden in de auto gegooid om lekker een stuk in het bos te wandelen. Heerlijk frisse lucht gehapt!
Door Laura2004
#3293532
Vansaag heel de dag bij de dierenarts doorgebracht met Zazou. Ze zag er ineens zo uit:
IMG_20170407_090931.jpg
IMG_20170407_090931.jpg (2.88 MiB) 1861 keer bekeken
Ze kon niet meer lopen en was meer dood dan levend. Daar aangekomen dachten ze aan processierupsen, want haar tong was dik en vol blaasjes. Dus daar de behandeling voor ingezet, onder narcose, shot antibiotica, shot cortisonen oid en daarna onder narcose een goede mondspoeling. Eenmaal bezig vonden ze haar tong er te goed uitzien voor mogelijk contact met een processierups. Dus mee naar huis, maar vier uur later kon ze nog niet lopen en waren haar voeten dik. Dus weer naar de dierenarts. Daar hebben ze een bloedonderzoek gedaan en is ze twee uur ah infuus gelegd. Bloedonderzoek was prima en nu is ze weer springlevend en hebben we geen idee wat het is geweest. Ik vond haar mond naar planten ruiken... pfff wat een dag..
Door frodo quin
#3293534
Laura2004 schreef:Vansaag heel de dag bij de dierenarts doorgebracht met Zazou. Ze zag er ineens zo uit:
IMG_20170407_090931.jpg

Ze kon niet meer lopen en was meer dood dan levend. Daar aangekomen dachten ze aan processierupsen, want haar tong was dik en vol blaasjes. Dus daar de behandeling voor ingezet, onder narcose, shot antibiotica, shot cortisonen oid en daarna onder narcose een goede mondspoeling. Eenmaal bezig vonden ze haar tong er te goed uitzien voor mogelijk contact met een processierups. Dus mee naar huis, maar vier uur later kon ze nog niet lopen en waren haar voeten dik. Dus weer naar de dierenarts. Daar hebben ze een bloedonderzoek gedaan en is ze twee uur ah infuus gelegd. Bloedonderzoek was prima en nu is ze weer springlevend en hebben we geen idee wat het is geweest. Ik vond haar mond naar planten ruiken... pfff wat een dag..
Oei, dat moet schrikken geweest zijn. Ik hoop dat het bij dat ene vreemde voorval blijft.
Door Siberienne
#3293543
Laura2004 schreef:Vansaag heel de dag bij de dierenarts doorgebracht met Zazou. Ze zag er ineens zo uit:
IMG_20170407_090931.jpg

Ze kon niet meer lopen en was meer dood dan levend. Daar aangekomen dachten ze aan processierupsen, want haar tong was dik en vol blaasjes. Dus daar de behandeling voor ingezet, onder narcose, shot antibiotica, shot cortisonen oid en daarna onder narcose een goede mondspoeling. Eenmaal bezig vonden ze haar tong er te goed uitzien voor mogelijk contact met een processierups. Dus mee naar huis, maar vier uur later kon ze nog niet lopen en waren haar voeten dik. Dus weer naar de dierenarts. Daar hebben ze een bloedonderzoek gedaan en is ze twee uur ah infuus gelegd. Bloedonderzoek was prima en nu is ze weer springlevend en hebben we geen idee wat het is geweest. Ik vond haar mond naar planten ruiken... pfff wat een dag..

Klinkt bijna alsof je hond iets als poison ivy heeft gegeten?
http://dogsaholic.com/care/poison-ivy-on-dogs.html

In NL zeer weinig voorkomend, heet gifsumak
http://vroegevogels.vara.nl/nieuws/gifs ... -nederland
#3293569
Laura2004 schreef:Vansaag heel de dag bij de dierenarts doorgebracht met Zazou. Ze zag er ineens zo uit:
IMG_20170407_090931.jpg

Ze kon niet meer lopen en was meer dood dan levend. Daar aangekomen dachten ze aan processierupsen, want haar tong was dik en vol blaasjes. Dus daar de behandeling voor ingezet, onder narcose, shot antibiotica, shot cortisonen oid en daarna onder narcose een goede mondspoeling. Eenmaal bezig vonden ze haar tong er te goed uitzien voor mogelijk contact met een processierups. Dus mee naar huis, maar vier uur later kon ze nog niet lopen en waren haar voeten dik. Dus weer naar de dierenarts. Daar hebben ze een bloedonderzoek gedaan en is ze twee uur ah infuus gelegd. Bloedonderzoek was prima en nu is ze weer springlevend en hebben we geen idee wat het is geweest. Ik vond haar mond naar planten ruiken... pfff wat een dag..
Wat schrikken :(
Knuffel voor Zazou!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3293954
We kwamen vanmorgen een andere jack russel dame tegen. Oscar gaat bij elke jack die hij ziet uit zijn dak, want na een halve blik erop denkt ie dat het zijn vriendinnetje is. Alleen voor onbekenden ziet dat er nogal uuuh woest en gevaarlijk uit. Deze jack russel dame bleek normaal niet gediend te zijn van hondcontacten, maar ging zelf naar Oscar toe voor een kennismaking. Ging tot grote verbazing van de bazin prima, Oscar mocht zelfs aan haar derrière snuffelen. Vertelde ze dat maar 1 andere hond dat ook mag, de aartsvijand de Rottweiler!!!

Het leven is grappig :biggrin2: en Oscar is gelukkig dat zijn jack russel liefde zich tot een harem aan het uitbreiden is :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door