Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door monster
#3284688
Ik heb ineens tijdelijk een logeetje.
Mijn schoonmoeder van 90 is tijdelijk naar een topkamer en wij passen op Molletje. Een oud herplaatst malthesertje, tonrond, komt nooit verder als de tuin en leeft op blik.
Toch een dapper meiske. Ze kent Lodi wel, maar ze loopt keurig aan de riem vrolijk mee.
Wordt leuk vannacht . Ze is gewend om in bed te slapen, maar daar doen we niet aan hier.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3284772
hannabelgje schreef:Zoë is erg blij dat er weer 80 nieuwe pokemon losgelaten zijn. We hebben alweer een aantal nieuwe gevonden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja leuk hè?
Door smulpaap
#3284820
Pauline schreef:Eind van de middag nog heerlijk door het bos gewandeld.

Afbeelding

Afbeelding


Gelijk heb je . Het was prachtig weer toch ? Ik moest even goed kijken waar kleine smurf was :biggrin2: Maar ik heb hem gezien :-*
Gebruikersavatar
Door Radja
#3284993
Omdat mijn vriendin onze loopafspraak vanmorgen had afgezegd,heb ik toch mijn wandelschoenen aangetrokken en ben de route gaan lopen die ik altijd met mijn meissie deed! Pffff was heftig om na zo lange tijd (3j en 3mnd dat wij haar hebben laten gaan) om daar weer te lopen :'( ,maar toen ik weer thuis was, voelde het goed! Het was ook iets wat ik alleen moest doen omdat ik dan gewoon mijn tranen kan laten lopen ipv ze tegen te houden omdat er iemand bij is! Zeiknat thuisgekomen, weet nu dat mijn wandeljas waterdicht is ;) , maar wel heel voldaan!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3284996
Waxjas aan, regenbroek, jachtlaarzen.. badjas en waterblazer klaar gezet en 1,5 uur heerlijk aan een volledig leeg strand gewandeld. Op de terugweg alleen een politiewagen tegen gekomen die kwamen kijken wat dat gekke mens deed aan de vloedlijn, met die maffe labrador erbij. :D Flow ligt na te denken in de bench en ik ben op de bank geploft. Storm kan ook wel leuk zijn.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3284998
Storm is heerlijk! Wij gingen toen de kinderen nog klein waren vaak naar de zee wanneer er storm was! Zandstralen,geen probleem! Echt heerlijk :D en Radja was dan helemaal in haar sas!
Door eelke
#3285375
Ach, ik kreeg een appje dat vannacht mijn herplaatst kipje is overleden. Toch 8 of 9 geworden. Het was een mooi colombia wyandote krieltje, parmantig ding.
Toch fijn dat dan nog te horen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door