Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kinnie
#3242480
ChantalKrijn schreef:He, is het voor jou ook eindelijk zo ver? Succes!! :D
Jaaaa, superspannend hoor! Dank!



Ik vind het wel leuk hoor al die puppies volgen hier!!
Door yorokobi
#3242507
Mijn hondje is ook zwanger en een andere is ook gedekt maar daar zit 5 a 6 weken tussen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Radja
#3242525
yorokobi schreef:Mijn hondje is ook zwanger Afbeelding en een andere is ook gedekt maar daar zit 5 a 6 weken tussen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jij ook gefeliciteerd!

Puppy boom op BP!!
Door Jantina
#3242538
yorokobi schreef:Mijn hondje is ook zwanger Afbeelding en een andere is ook gedekt maar daar zit 5 a 6 weken tussen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gefeliciteerd!!!! Jouw beertjes zijn altijd zooo schattig!
Door yorokobi
#3242547
Jantina schreef: Gefeliciteerd!!!! Jouw beertjes zijn altijd zooo schattig!
Ahhhh das lief, maar alle pupjes zijn wel schattig


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door yorokobi
#3250879
Bij jou al wat geboren? Hier 2 mooie teefjes geboren. Helaas is het andere teefje leeg gebleven


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Jantina
#3250889
Gefeliciteerd! Jammer van je tweede teefje...
Hier pups? Jazeker! Heb het hier nog niet eens geplaatst... Nina de ruwhaar dwergteckel heeft vorige week donderdag een reu en teef gekregen. Na een mooie aanloop maar helaas 2 uur persen zonder resultaat zijn we naar Sleeuwijk gegaan voor de keizersnede. Ze lagen allebei voor het geboortekanaal dus dat werd 'm niet!
En Saartje de Petit is vorige week vrijdag (precies een week geleden) binnen 3 uurtjes bevallen van 5 reuen en 3 teven. Ze heeft wel veel last gehad van vermoedelijk naweeën. Maar het gaat hier zo ver als een geoliede machine. Heerlijk. Hopen maar dat het zo mag blijven.
Gebruikersavatar
Door pike
#3250905
yorokobi schreef:Bij jou al wat geboren? Hier 2 mooie teefjes geboren. Helaas is het andere teefje leeg gebleven
Gefeliciteerd met de pupjes :D jammer dat het andere teefje niet heeft meegedaan.
Jantina schreef:Gefeliciteerd! Jammer van je tweede teefje...
Hier pups? Jazeker! Heb het hier nog niet eens geplaatst... Nina de ruwhaar dwergteckel heeft vorige week donderdag een reu en teef gekregen. Na een mooie aanloop maar helaas 2 uur persen zonder resultaat zijn we naar Sleeuwijk gegaan voor de keizersnede. Ze lagen allebei voor het geboortekanaal dus dat werd 'm niet!
En Saartje de Petit is vorige week vrijdag (precies een week geleden) binnen 3 uurtjes bevallen van 5 reuen en 3 teven. Ze heeft wel veel last gehad van vermoedelijk naweeën. Maar het gaat hier zo ver als een geoliede machine. Heerlijk. Hopen maar dat het zo mag blijven.
Shame on you >:( Gefeliciteerd met de pupjes van Nina en Saartje :D gelukkig gaat alles goed nu.

Waar blijven de foto's dames??????
Door Lizzy
#3250935
He he, daar is ze dan eindelijk! En dan nog niet eens uit eigen beweging >:( :biggrin2:

Gefeliciteerd met je pups! Twee nestjes wondertjes!
Door Jantina
#3251018
Nou ik weet dus sinds de nieuwe BP versie niet meer hoe ik hier foto's plaats.... Vandaar nog geen topic, erg he?
Door Lizzy
#3251028
Jantina schreef:Nou ik weet dus sinds de nieuwe BP versie niet meer hoe ik hier foto's plaats.... Vandaar nog geen topic, erg he?
Ja ;D ;D ;D ;D

Je klikt op TinyPic onderin het commentaar-veld (waar je tekst in tikt). Dan kies je een bestand van je PC. Dan kies je bij "verklein" optie "Message Board". Dan klik je op "nu uploaden". Je krijgt dan een URL tussen [ img ] en [ / img ] en die copy/paste je in de tekst. Klaar is Kees. Kind kan de was doen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door