Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3240589
MarijeEnBoomer schreef:Ik vind het ook zeer kwalijk dat de dierenambulance hierbij betrokken is geweest en geen melding heeft gemaakt!


Doofpotaffaire >:(
Door Anne in Zweden
#3240609
Lizzy schreef:Je moet spinnen ook niet dood maken......
Doe ik ook nooit. Ik zet er een glas overheen, schuif er een ansichtkaartje oid onder en zet ze dan buiten.

Nou moet ik zeggen dat ik niet weet of ik dat ook zou doen als ik in Australië leefde, met al die gezellige giftige beesten. Maar dan nog zou ik er nooit met een bezem op slaan. Daarmee krijg je een spin nooit meteen dood, veel te flexibel, die borstelharen.
Door Lil
#3240617
Freggel schreef:Vruchtbaar typje, zou je best eens kunnen gebruiken als outcross experiment ;D

Afbeelding
:biggrin2:

Leuk voor Halloween.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3240652
Anne in Duitsland schreef:Doe ik ook nooit. Ik zet er een glas overheen, schuif er een ansichtkaartje oid onder en zet ze dan buiten.

Nou moet ik zeggen dat ik niet weet of ik dat ook zou doen als ik in Australië leefde, met al die gezellige giftige beesten. Maar dan nog zou ik er nooit met een bezem op slaan. Daarmee krijg je een spin nooit meteen dood, veel te flexibel, die borstelharen.
Nou, ik ben gewoon kei ondiervriendelijk. Ik durf niet zo dicht in de buurt te komen met een glas. Dus tja. Hier ziet er weleens een spin zijn einde naderen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3240653
Binnen in huis gaan ze hier ook dood. Sorry, ik kan echt niet slapen of op mijn gemak ergens zitten als ik weet dat er zo'n griezel op me neerkijkt.
Maar de laatste jaren moet ik dat zelf niet meer doen. De lieve katjes doen het doorgaans voor mij... :biggrin2:
Door Lil
#3240662
Ik sta ook doodsangsten uit, maar vind doden echt niet kunnen. Ik heb een spinnenvanger. Hier al vaker laten zien. Gaat ook prima met motten en zo. Een plastic beker met hele lange steel. Even vangen en dan buiten de tuin in of over de poort in de brandgang.
Door jasmijn
#3240681
Ik gaaf mijn spinnen namen en waarschuw vriendlief dat bijvoorbeeld Henry op de trap zit :crazy2:
( hij "wie is Henry :???: :???: " ik " onze nieuwe huisspin, die helen dikken op de trap" vriend trekt wit weg ::) :biggrin2: " )
Pluk met veel liefde en geduld baby spinetjes uit mijn haar en zet ze in de vensterbank, tel de webben na en als ze niet genoeg hebben gevangen krijgen ze een waarscheuwing meer vangen of ze worden vervangen door een beter exensplaar :crazy2: :crazy2: :crazy2:

Ik hou van mijn spinnen, zo'n nestjes zou hier helemaal welkom zijn :biggrin2:
Vandaar dat ik nooit naar Afrika, Amerika of Australië moet verhuizen :-X zou daar heel erg de mist in gaan en binnen no time gebeten worden of zo :-[
Had ik al een keer toen ik in Afrika was, zat een spin in mijn klamboe en ik wou hem even met mijn handen oppakken en er uit halen :o
Op het laste moment bedacht ik me dat deze misschien giftig zou kunnen zijn en dat het niet zo heel goed idee was om dat te doen :-[ heb het toen maar met een glaasje en een papiertje gedaan :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3240705
Als meneer K thuis is, komt de spin er vanaf met een uithuisplaatsing. Maar als meneer K er niet is, gaat de stofzuiger erop en gaat de stofzuiger buiten wonen tot meneer K de zak verschoond heeft. Jammer voor de spin, maar ik ben er écht panisch voor en het is mijn huis, waar ik mij veilig mag voelen. Gelukkig is meneer K bijna altijd thuis, dus in de praktijk hoeft de stofzuiger er zelden tot nooit aan te pas te komen.

Komend weekend gaan we de schoorsteen dicht timmeren, daar komen ze vaak door de woonkamer in en dan zijn ze direct heel dicht bij mij en dan gil ik de hele buurt bij elkaar... Brrrrrr! Ergens boven op de muur kan ik nog handelen, maar in ene op 1,5 meter van mijn voeten is way to much!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3240767
pearlsofpassion schreef:

Maar de laatste jaren moet ik dat zelf niet meer doen. De lieve katjes doen het doorgaans voor mij... :biggrin2:
Dat deed Willem hier ook... Ik tilde haar zelf altijd op als de spin te hoog op de muur zat ( nah, eigenlijk deed manlief dat, ik vind ze doodeng) tot ze een keer een hele dikke zwarte springspin probeerde te vangen, ik denk dat die haar beet, ze gilde een keer, liet deze lopen en vangt sindsdien geen spinnen meer Afbeelding
Maar wel nog eksters, zijn we ook blij mee Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door