Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3239142
Heftig!

Tegelijkertijd... Wel een diagnose en hopellijk s wat aan te doen...

Ik ben even nieuwsgierig, maar is je zoon bij een 'gewone' cardioloog of bij een sportcardioloog? Want dat laatste zou voor hem denk ik wel goed zijn, die hebben toch meer begrip van en voor de sporter. Zeer goed bekend staat dr Jan Hoogsteen in het Maxima Medisch centrum.

Sterkte ermee!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3239602
'Fijn' dat er een oorzaak gevonden is, helaas niet iets dat zo op te lossen is.. En zeker niet met de toekomst die jullie voor hem voor ogen hadden.. Wat zijn zijn mogelijkheden? Kan hij voorlopig wel door met zijn scheidsrechtersloopbaan? (aangezien je aangeeft dat hij voorlopig met een hartslagmeter gaat spelen)
Sterkte, voor jullie beiden.
Door Mowgli
#3239773
Zo! Dat komt hard aan! Wat enorm kl*te!!!
Ik wens jullie heel veel sterkte en duim heel hard dat de droom van je zoon door deze diagnose niet definitief in duigen is gevallen :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3239828
Siberienne schreef:Heftig!

Tegelijkertijd... Wel een diagnose en hopellijk s wat aan te doen...

Ik ben even nieuwsgierig, maar is je zoon bij een 'gewone' cardioloog of bij een sportcardioloog? Want dat laatste zou voor hem denk ik wel goed zijn, die hebben toch meer begrip van en voor de sporter. Zeer goed bekend staat dr Jan Hoogsteen in het Maxima Medisch centrum.

Sterkte ermee!
Zit bij beide, alles gaat in overleg tussen hun
Door inni
#3240035
Wat een bah-resultaat.....maar er is er in iedere geval één. Hopelijk kunnen de dokters nu gericht behandelen en is een operatie voorlopig nog niet aan de orde...... Sterkte met het verwerken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door