Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3238592
Hierbij wil ik ook even onze vakantiekiekjes showen. We hebben een heerlijke vakantie gehad in Duitsland, ons berggeitje was natuurlijk ook mee!

Afbeelding
In de regen, eerste 2 dagen veel regen gehad, daarna werd het gelukkig droog


Afbeelding
Follow that duckitt.....

Afbeelding
Vriendje op een graanrol....

Afbeelding
Bij mij besloot Jacy dat hij er ook eens op wilde :D (detail, aan het eind van de wandeling was die broek niet meer beige.... ::) )

Afbeelding
Vanaf onze tent gezien :) (je ziet nog allemaal caravans..)

Afbeelding
Pauzemomentje

Afbeelding
Ook een dagje Luxemburg gedaan

Afbeelding
20 duizend keer heen en weer lopen, niet snappend dat baasjes zo moeilijk doen over die kleine steentjes heuvelaf.... ::)

Afbeelding
Wandelen? Nee, waterrrr!!!!


Afbeelding
Mooie mannen :smitten:

Afbeelding
Blij met een hond met handvat :biggrin2:

Afbeelding
Gezien vriendlief zonodig zijn jas mee moest, en deze in de koeltas bewaard moest worden, mocht hij er ook mee lopen :P ::)

Afbeelding
Nee hoor, echt geen moeite met die rotsen.. :cool:

Afbeelding
Porta Nigra in Trier

Afbeelding
De moezel is niet om langs te lopen, maar om te zwemmen..

Afbeelding
Heel veel druiven

Afbeelding
De dorpjes in het dal (wij zaten op de berg)

Afbeelding
Van nu af aan heet meneer 'geit' :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3238598
Wauw, leuke foto's! Ze laadden hier nogal traag, en bij het laden van de eerste foto dacht ik: wat hebben díé nou voor hond?! :o Blijkt het het boegbeeld van die boot te zijn! ;D

Maar mooie omgeving hoor. Jullie hebben zo te zien wel genoten, twee- én viervoeters!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3238709
@iedereen, bedankt, het was ook heerlijk!! Prachtige uitzichten, 's avonds genieten van de zonsondergang. Ik moest wel lachen om Anne's opmerking :D ::)

pluk schreef:Leuke foto's! Waar zijn jullie geweest?
We zijn in Heidenburg geweest, langs de moezel. 50 meter van de camping begonnen de eerste wandelpaden, eigenlijk zouden de bordjesmakers van natuurmonumenten eens moeten kijken, wat een prachtige bewegwijzering hebben de wandelpaden daar. Als je twijfelt, loop je gewoon door, zie je na 20 meter nog geen bordje, ben je van het pad af.. Zelfs op rechtdoorgaande paden zonder afslag vaak extra bordjes :)
Door M@rina
#3238968
Prachtige omgeving zeg.Waar waren jullie in Duitsland?
Zo te zien hebben jullie drieën een heerlijke vakantie gehad!!!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3239595
Border Bandit schreef:Wat een prachtige foto's en omgeving!!
Volgens mij een zeeerrrrr geslaagde vakantie! :D

Is je mannetje zo'n waterrat? :)
Als hij zou kunnen, zou hij het water niet meer uitkomen :o Gelukkig mag hij alleen op commando het water in, maar hij maakt wel altijd heel goed duidelijk dat daar water is, en we die kant op moeten.
M@rina schreef:Prachtige omgeving zeg.Waar waren jullie in Duitsland?
Zo te zien hebben jullie drieën een heerlijke vakantie gehad!!!
De camping was in Heidenburg, bovenop de berg. Prachtige wandelroutes, de eerste startte al op 50 meter van de camping :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3239788
Heerlijke foto's!

De moezel en omgeving is prachtig. Wij zijn toen ook met Oscar naar Trier geweest, vond ik erg mooi. Fijn dat jullie zo heerlijk genoten hebben!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3239799
Wat een leuke foto,s. Zo te zien een geslaagde vakantie. Jammer van de regen, maar dat leverde dan ook weer genoeg waadplekken op en zo wordt het dan iig voor 1iemand leuk. Prachtige omgeving ook!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door