Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inni
#3238760
Zit dat er niet in om het speeltje wat gewicht te geven? het zit vaak in pootjes van de speeltjes. Boy hier is er gek op. Vandaar dat hij geen speeltjes meer krijgt want hij knabbelt zolang op die poten tot de bolletjes erdoor komen. In het speeltje dat hij opat zaten trouwens ook een paar van die bolletjes (was een stoffen schijfje van een cm of 7 doorsnee, twee laagjes stof met daartussen dus enkele van die bolletjes om het +/-te kunnen neergooien op een plek die je wil)
Door Martine-Tom
#3238763
inni schreef:Zit dat er niet in om het speeltje wat gewicht te geven? het zit vaak in pootjes van de speeltjes. Boy hier is er gek op. Vandaar dat hij geen speeltjes meer krijgt want hij knabbelt zolang op die poten tot de bolletjes erdoor komen. In het speeltje dat hij opat zaten trouwens ook een paar van die bolletjes (was een stoffen schijfje van een cm of 7 doorsnee, twee laagjes stof met daartussen dus enkele van die bolletjes om het +/-te kunnen neergooien op een plek die je wil)
Geen idee!
Dit kwam uit de buik, de poten zijn nog in tact, als ik thuis ben ga ik die even slopen om te zien of t daar ook in zit ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#3238784
inni schreef:Zit dat er niet in om het speeltje wat gewicht te geven? het zit vaak in pootjes van de speeltjes. Boy hier is er gek op. Vandaar dat hij geen speeltjes meer krijgt want hij knabbelt zolang op die poten tot de bolletjes erdoor komen. In het speeltje dat hij opat zaten trouwens ook een paar van die bolletjes (was een stoffen schijfje van een cm of 7 doorsnee, twee laagjes stof met daartussen dus enkele van die bolletjes om het +/-te kunnen neergooien op een plek die je wil)

Dat klinkt mij toch als vochtvreter. In kleding zitten ook van die schijfjes van dat formaat. Die moet je eruit knippen voordat je het gaat dragen. Ik zie ze meestal pas zitten als ze uit de was komen ::)

En wat dat knabbelen/sabbelen of zelfs opvreten betreft, ik zou daar toch mee uitkijken, ook als het echte kinderknuffels betreft:
http://www.eenveilignest.nl/weinig-knuf ... knuffelen/
En als die troep al in deze knuffels zit, wat zal er dan wel niet in de knuffels voor dieren zitten...
Door inni
#3238791
De korreltjes die ik bedoel zijn echt van harde plastiek om oa pootjes van knuffels gewicht te geven zodat ze blijven zitten of liggen zoals ze bedoeld zijn. Hier zijn het gelukkig geen knuffelliefhebbers en Boy is ook best tevreden met een touw (type wat in de kap van een jas of sweatervest zit. Wel de volledig katoenen, de rest is bah
) waarin een paar knoopjes zitten. hij is dan niet tevreden vooraleer de knoopjes eruit geprutst zijn (hij at nog maar 1 maal zo'n knoopje op;) )
Door Martine-Tom
#3238823
Hope schreef:Wat dit is?
De binnenkant van een poppetje...

:biggrin2: :sofa:
Joh ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3238897
Hope schreef:Wat dit is?
De binnenkant van een poppetje...

:biggrin2: :sofa:
;D ;D jij mag door voor de vriezer!
Door Martine-Tom
#3238904
inni schreef:De korreltjes die ik bedoel zijn echt van harde plastiek om oa pootjes van knuffels gewicht te geven zodat ze blijven zitten of liggen zoals ze bedoeld zijn. Hier zijn het gelukkig geen knuffelliefhebbers en Boy is ook best tevreden met een touw (type wat in de kap van een jas of sweatervest zit. Wel de volledig katoenen, de rest is bah
) waarin een paar knoopjes zitten. hij is dan niet tevreden vooraleer de knoopjes eruit geprutst zijn (hij at nog maar 1 maal zo'n knoopje op;) )
Dit zijn kiezeltjes, geen plastic.

INmiddels de hele knuffel ontleed maar geen steentjes meer gezien :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door