Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3238130
Gerard46 schreef:Zo is het, alleen ik persoonlijk zou een topic hiermee niet bevuilen maar dat ben ik, met alle respect.
Geef je 100% gelijk
Nee zou ik ook niet doen, niet erg beleefd.

Ik vraag mij dan altijd af, zouden ze op kraambezoek dan ook zegggen 'goh wat een lelijk kind' ;)
#3238135
Siberienne schreef:Nee zou ik ook niet doen, niet erg beleefd.

Ik vraag mij dan altijd af, zouden ze op kraambezoek dan ook zegggen 'goh wat een lelijk kind' ;)
Nu heb je mij aan het lachen gemaakt :D
overigens denk ik dat echt bij bijna elk kraambezoek!
#3238261
Jawel hoor, je mag natuurlijk je mening geven maar waarom deze topic verpesten en dat is nog niet zo erg, gaat meer op de manier waarop. Je kan iets zeggen en iets zeggen. Trouwens ik zou zelf het al nooit in mijn hoofd halen om een trotse eigenaar van zijn hond die in een eigen gemaakte topic wat foto's plaats die afkrakende mening neer te zetten. Dan zwijg ik uit beleefdheid. Ik reageer toch ook niet in een topic van jou als je trots bent op je hond(en) door ze af te kraken en te zeggen wat een lelijk beest. Ik zwijg dan liever. Noemen ze Beleefdheid. Zo ben ik in ieder geval opgevoed. Prettige avond.
#3238264
Gerard46 schreef:Jawel hoor, je mag natuurlijk je mening geven maar waarom deze topic verpesten en dat is nog niet zo erg, gaat meer op de manier waarop. Je kan iets zeggen en iets zeggen. Trouwens ik zou zelf het al nooit in mijn hoofd halen om een trotse eigenaar van zijn hond die in een eigen gemaakte topic wat foto's plaats die afkrakende mening neer te zetten. Dan zwijg ik uit beleefdheid. Ik reageer toch ook niet in een topic van jou als je trots bent op je hond(en) door ze af te kraken en te zeggen wat een lelijk beest. Ik zwijg dan liever. Noemen ze Beleefdheid. Zo ben ik in ieder geval opgevoed. Prettige avond.

Ik ben het helemaal met je eens!
#3238273
nikèdog2000 schreef:Mag ik hier mijn mening niet zeggen.?
De sharpei van nu lijkt niet op de sharpei van vroeger
Serieus? In een topic van een trotse eigenaar ga jij zeuren over het algemene voorkomen van de sharpei? Terwijl je zelf caveliers hebt met gezondheidsproblemen van hier tot Tokiyo???

In een topic als dit draait het echt nul om jou mening. Het draait 100% om een trotse eigenaar die van zijn eigen hond houdt. Kwestie van fatsoen.
#3238276
Kaela schreef:Serieus? In een topic van een trotse eigenaar ga jij zeuren over het algemene voorkomen van de sharpei? Terwijl je zelf caveliers hebt met gezondheidsproblemen van hier tot Tokiyo???

In een topic als dit draait het echt nul om jou mening. Het draait 100% om een trotse eigenaar die van zijn eigen hond houdt. Kwestie van fatsoen.

+1
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door