Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3236034
Angelique schreef:I know. :biggrin2: hier waait het altijd en dan is het al snel drama om iets scherp te krijgen, zeker als je met een heel klein gaatje pielekt. Ik moet vandaag nog een macro van iets eetbaars maken, dus haal de boel zo maar eens tevoorschijn. :biggrin2:

Mijn favo is overigesn ook het 2de lieveheersbeestje. Compo goed, kleuren lekker, scherpte op exact de juiste plek en natuurlijk een mooi bokeh.

Thanks!

Ik ben heel benieuwd naar je macro's van voedsel.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3236176
M@rina schreef:Ik ben helemaal happy met mijn macro lens. Over 2 weken gaan we 4 weken naar frankrijk naar een huis met een prachtige tuin, daar zal vast veel te fotograferen zijn. Voor het eerst gaan e terug naar een huis waar we al eens geweest zijn dus ik weet wat me ongeveer te wachten staat.
heerlijk! dat je maar heel veel prachtige foto's mag gaan maken!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3236358
Fioon schreef:Ik vind de compositie 1 met humor, van krijg je een 10. Ben benieuwd wat je ervoor krijgt.
Ik ga er niks voor krijgen. Dit is een puur voor de fun challenge en dan hoop je op wat waardering van je mede macro monday flickvriendjes. Ik heb iig wel de lachers op de hand zo tussen de prachtige komkommers en andere fraaiheden :biggrin2:
Door M@rina
#3241272
Vandaag wat macrofoto's gemaakt in de tuin van het vakantiehuis is Frankrijk:

Afbeelding

1/4000 F3,5 ISO 200
Afbeelding

Afbeelding

1/400 F18 ISO 400
Afbeelding

1/1000 F4,5 ISO 400
Afbeelding

Vooral de laatste vind ik persoonlijk erg mooi.
Laatst gewijzigd door M@rina op zo 21 aug 2016, 12:35, 2 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door