Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3240164
eelke schreef:Ik ben er een piep in misschien hoor, maar ik vind het nooit zo slim om je adres online te zetten...
Als je op de site van de carnibest kijkt staat mijn adres ook online. En ik ben er dus een "piep" in om niet goed te begrijpen waarom niet?
Door eelke
#3240192
Pauline schreef:Als je op de site van de carnibest kijkt staat mijn adres ook online. En ik ben er dus een "piep" in om niet goed te begrijpen waarom niet?
Omdat ik bv wel eens lees dat jullie op vakantie zijn en ik nu dus ook weet wanneer jullie huis leeg is?

En omdat 'ze' altijd zeggen dat je dat soort dingen niet moet doen. Op de carnibest site zou ik ook niet met naam willen, dan zou ik me 'afleverpunt BoZ' laten noemen ofzo denk ik.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3240395
Je hebt wel gelijk Eelke, maar stom genoeg denk ik daar dus nooit over na....

Iedereen héél erg bedankt voor de zegels.., wij kunnen ons buikje kogelrond eten! Gisteren voor het eerst naar de Griek geweest met vrienden en het was overheerlijk.

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Door Lida. S
#3240748
eelke schreef:Omdat ik bv wel eens lees dat jullie op vakantie zijn en ik nu dus ook weet wanneer jullie huis leeg is?

En omdat 'ze' altijd zeggen dat je dat soort dingen niet moet doen. Op de carnibest site zou ik ook niet met naam willen, dan zou ik me 'afleverpunt BoZ' laten noemen ofzo denk ik.
Je hebt gelijk, maar ook al ga ik wel eens weg, er is hier altijd iemand ( meestal meerdere personen) aanwezig om op het huis en de dieren te passen. Daarnaast kan er geen onbekende zonder kleerscheuren op het terrein komen. De honden mogen van mij bijten en ze hebben ook bewezen dat ze dat doen. Ze zijn er voor de bewaking. Maar nogmaals, je hebt gelijk. Tegenwoordig moet je voorzichtig zijn.
Door Lida. S
#3240749
Radja schreef:Lida,vandaag zijn de boekjes verstuurd,helaas was ik net iets te laat,dus je hebt ze overmorgen!
Ik heb ze ontvangen. Heel erg bedankt. We zullen ervan genieten. Als ik wat terug kan doen dan hoor ik het graag.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3240774
Lida. S schreef:Ik heb ze ontvangen. Heel erg bedankt. We zullen ervan genieten. Als ik wat terug kan doen dan hoor ik het graag.

Heel graag gedaan meissie! Lekker van genieten :-*
Gebruikersavatar
Door Dian
#3241087
Mijn vader spaart door tot het eind van de actie, dan krijg ik de zegels. Weet niet hoeveel het er zijn, maar hij doet zijn best, pakt ze ook netjes aan van mensen die voor hem staan bij de kassa en dan vragen of hij de zegels spaart, zou hij een poosje terug moeite mee hebben ;D ;D ;D Tegenwoordig spaart hij alles wat maar te sparen is en geeft dat ook door aan zijn buren, want hij weet dat ik ze hier op BP vaak zo kwijt ben :D

Dus er komen nog boekjes aan, tegen die tijd kijken we wel wie de boekjes het best kan gebruiken....... in 1e instantie zijn ze voor Pauline :-*
Door Lida. S
#3241130
Dian schreef:Mijn vader spaart door tot het eind van de actie, dan krijg ik de zegels. Weet niet hoeveel het er zijn, maar hij doet zijn best, pakt ze ook netjes aan van mensen die voor hem staan bij de kassa en dan vragen of hij de zegels spaart, zou hij een poosje terug moeite mee hebben ;D ;D ;D Tegenwoordig spaart hij alles wat maar te sparen is en geeft dat ook door aan zijn buren, want hij weet dat ik ze hier op BP vaak zo kwijt ben :D

Dus er komen nog boekjes aan, tegen die tijd kijken we wel wie de boekjes het best kan gebruiken....... in 1e instantie zijn ze voor Pauline :-*
Natuurlijk zijn de in 1e instantie voor Pauline en zijn er nog meer gegadigden dan gaan zij natuurlijk ook voor Ik ben al heel erg blij met de zegels van Jaccqueline, maar ik heb nu twee zegels over, of ik kom er 8 tekort, het is maar net hoe je het bekijkt. Dus iemand kan mij nog blijer maken of ik maak iemand anders blij met mijn twee zegels.
Door Lizzy
#3241136
Lida. S schreef:Natuurlijk zijn de in 1e instantie voor Pauline en zijn er nog meer gegadigden dan gaan zij natuurlijk ook voor Ik ben al heel erg blij met de zegels van Jaccqueline, maar ik heb nu twee zegels over, of ik kom er 8 tekort, het is maar net hoe je het bekijkt. Dus iemand kan mij nog blijer maken of ik maak iemand anders blij met mijn twee zegels.
Hier ligt een envelop klaar voor jou. Daar zitten nu 6 zegels in, ik ga zo ook nog 1 keer boodschappen doen en verwacht dan zeker 2 zegels en die stuur ik dan vandaag nog jouw kant op.
Door Lida. S
#3241141
Lizzy schreef:Hier ligt een envelop klaar voor jou. Daar zitten nu 6 zegels in, ik ga zo ook nog 1 keer boodschappen doen en verwacht dan zeker 2 zegels en die stuur ik dan vandaag nog jouw kant op.
SUPER!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3241176
Ik heb ook gespaard, 2 boekjes vol, dus als ik je daar ook nog blij mee kan maken, Lida? :)
Ik meen te begrijpen dat Pauline inmiddels genoeg zegels heeft ;D
Door Lida. S
#3241187
Inge en Bono schreef:Ik heb ook gespaard, 2 boekjes vol, dus als ik je daar ook nog blij mee kan maken, Lida? :)
Ik meen te begrijpen dat Pauline inmiddels genoeg zegels heeft ;D
Als Pauline genoeg heeft maak je mij er heel blij mee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door