Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3235327
Afbeelding

Geloof het of niet maar ik heb weer een nieuwe genomen :biggrin2:

Vond wit toch niet zo mooi dus nu een zwart met wit, veel beter :cool:

Haku en ik hebben een hele pissige kat achter gelaten toen we deze kozen, die wou hem ook graag hebben maar ik was sneller ( en dapperder :P :biggrin2: )

Deze mag een nachtje blijven slapen want de taxi rijd 's nachts niet, dus hij zit nu lekker rustig in de schuur met een bakje water met brood er in geweekt.

Hij is wel een stuk levendiger dan de meeuw ( zal kijken of ik het filmpje kan toe voegen ) maar zit ook niet lekker in zijn vel, hij is broodmager, heeft het benauwd, kan niet vliegen en is heel vies en vettig.
Ik hoop dat hij goed de nacht door komt en ook weer helemaal beter word, want deze vind ik nog veel leuker dan de meeuw :biggrin2:

View My Video
( ik hoop dat de pc gebruikers hem kunnen ziet, ik kan hem niet zien op mijn telefoon)
#3235331
Mijn vriend begint langzaam te snappen waar waarom mijn moeder altijd uit riep "oooo nee wat hem je nu weer gevonden" als ik thuis kwam van honden uit laten en riep "mama kijkens wat ik heb" :biggrin2:

Toen ik hem een foto stuurden belden hij gelijk met "hoe wat waarom? Hoe kom je daar nu weer aan :o "
;D ;D
#3235377
Nou hij is in idergeval goed de nacht door gekomen dus dat is al iets :cool:

Vind kraaien ook echt veel leuker en alleen al omdat deze dus naar me toe gehupt kwam van "he jij help ff, jaag die kat ff weg wil je!"
Hij had het alleen niet in zijn hoofd dat ik hem dan ook gelijk mee nam maar ik denk dat hij me toch wel een beetje dankbaar is, ook al laat zijn zwaar pissige blik dat niet blijken ::) :biggrin2:

De taxi is gebeld maar ze hebben het druk dus hij moet nog even wachten, gelukkig heeft hij ook een beetje brood gegeten dus ik heb echt veel meer het gevoel dat deze het gaat redden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door