Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3235316
Hope schreef:Kunnen jullie samen niet iets afspreken? Tijden waarop jij loopt en zij niet en andersom.
Dit moet voor haar toch ook niet leuk zijn. Ik neem aan dat ze de schade gaat vergoeden?
Eerst uitzoeken waar zij woont....

De vogel was gevlogen in de tijd dat zij hond wegplukte met sorry en ik Jones en Kimba greep en liet zitten was zij met hond en kinderwagen verdwenen.
Door Too
#3235318
Lil schreef:Eerst uitzoeken waar zij woont....

De vogel was gevlogen in de tijd dat zij hond wegplukte met sorry en ik Jones en Kimba greep en liet zitten was zij met hond en kinderwagen verdwenen.

:o Echt, wat een lompe actie!
Ook al sta je in spagaat met buggy, hond en handtas.... brul iets naam, een adres, je dierenarts, weetikwat
Je bent ze daar al eerder tegen het goddelijke lijf gelopen, steeds de zelfde tijd, wonen ze op/bij een bedrijf, zouden buurtbewoners [dat zijn er nooit zo veel op een industrieterrein] ze kennen, is daar een 'wijkagent'?
Je treft het niet he , sterkte met alles
Door Lil
#3235334
Too schreef::o Echt, wat een lompe actie!
Ook al sta je in spagaat met buggy, hond en handtas.... brul iets naam, een adres, je dierenarts, weetikwat
Je bent ze daar al eerder tegen het goddelijke lijf gelopen, steeds de zelfde tijd, wonen ze op/bij een bedrijf, zouden buurtbewoners [dat zijn er nooit zo veel op een industrieterrein] ze kennen, is daar een 'wijkagent'?
Je treft het niet he , sterkte met alles
Daar vlak langsaf is een woonwijk en daar zal ze wonen. Dus daar ga ik morgen even vragen. Meeste mensen van de woonwijk gaan gezellig naar het park of naar het veld aan de andere kant van de weg waar ze los kunnen ipv naar saai industrieterrein, maar snap wel waarom zij niet naar park of veld gaat. Ben twee maal rond dezelfde tijd tegengekomen. Eenmaal 1,5 uur eerder en gisteren ruim 1 uur later. Is niet helemaal rond zelfde tijd blijkbaar. Ik ook niet; ik ben ook niet altijd rond dezelfde tijd klaar cq soms moet ik weg en tot een bepaalde tijd mag ik er nog niet parkeren (dan is het bedrijf waar ik mag parkeren nog geopend).

Twee maal was madam er niet bij. De laatste keer wel en toen was er geen schade. Maar om er zomaar vanuit te gaan dat er nu ook geen schade was is niet handig en niet netjes. Kijk mijn vinger was al stuk en heeft dit gewoon niet getrokken. Denk niet dat een andere persoon iets aan de vinger had kunnen krijgen. Maar mbt de honden was logisch. Elke keer worden ze feller. Nu blijkbaar zo fel dat hij ook per ongeluk ff in het teefje hapte die er tussenin stond... de reden waarvoor hij vecht. Hij wilt Kimba hebben en die reu die ernaast loopt (onzekere Jones) kan die hond wel handelen dus daar vecht hij mee.

Maar die vrouw kan nu niet meer roepen. Ooooo maar er gebeurd niets hoor.... Wel dus inmiddels.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3235341
Jeetje wat is dat balen zeg!!
Ik hoop dat je er achter komt waar ze woont. Misschien kun je wat afspreken qua tijden waarop je wilt gaan wandelen?
Is toch verschrikkelijk dat je nergens meer kunt wandelen met je honden! Ik hoop dat er een oplossing komt! :-*
En beterschap!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3235342
Doranto schreef:Jeetje wat is dat balen zeg!!
Ik hoop dat je er achter komt waar ze woont. Misschien kun je wat afspreken qua tijden waarop je wilt gaan wandelen?
Is toch verschrikkelijk dat je nergens meer kunt wandelen met je honden! Ik hoop dat er een oplossing komt! :-*
En beterschap!
+1. Toch van de zotte, voorheen las ik altijd hoe je lekker door de velden wandelde en genoot. En nu kun je nergens meer terecht :( . Zo'n eigenaar zal toch ook wel snappen dat een beetje samenwerken handiger is als elke keer dit gedonder.

Dikke knuf voor jou :bigarmhug:
Door Lil
#3235421
Margot schreef:Daarom loop ik 's ochtends om 5 uur de lange ronde en kunnen de meiden in het parkje los.
Het is gewoon niet leuk meer. >:(
Ik loop ook van zo vroeg! Maar de honden moeten 2 x per dag uit.... Ze gaan de andere twee keer al in de tuin plassen...

1x per dag 1 uur wandelen is wel heel erg (te) summier.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3235564
Waardeloos zeg!!!

Ik heb het al iets te vaak meegemaakt en schop tegenwoordig. Het is niet netjes, maar als zij er niet voor zorgen dat mijn hond veilig is voor hun bullebak, dan moet ik maar voor mijn honden opkomen. Ik schop overigens (nog) niet met de punt van mijn schoenen, ik probeer ze met mijn wreef op hun borst te raken (ik wil ze eigenlijk ook geen pijn doen).

Misschien kun je een beetje rondvragen bij andere hondeigenaren, er is er vast wel eentje die weet waar die vrouw woont.
Ik zal zeker een melding bij de politie maken! Wie weet zijn er al meer meldingen en weet de politie waar ze woont.
Hier heeft een hond een muilkorfplicht gekregen na een aantal meldingen.
Er is hoop!

Hoe gaat het met je pink?
En met je honden?

Veel beterschap en sterkte! :bigarmhug:

Ik weet hoe moeilijk het is om een plek te vinden waar je ongestoord kunt wandelen.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3235568
Border Bandit schreef:Waardeloos zeg!!!

Ik heb het al iets te vaak meegemaakt en schop tegenwoordig.
Het is niet netjes, maar als zij er niet voor zorgen dat mijn hond veilig is voor hun bullebak, dan moet ik maar voor mijn honden opkomen. Ik schop overigens (nog) niet met de punt van mijn schoenen, ik probeer ze met mijn wreef op hun borst te raken (ik wil ze eigenlijk ook geen pijn doen).

Misschien kun je een beetje rondvragen bij andere hondeigenaren, er is er vast wel eentje die weet waar die vrouw woont.
Ik zal zeker een melding bij de politie maken! Wie weet zijn er al meer meldingen en weet de politie waar ze woont.
Hier heeft een hond een muilkorfplicht gekregen na een aantal meldingen.
Er is hoop!

Hoe gaat het met je pink?
En met je honden?

Veel beterschap en sterkte! :bigarmhug:

Ik weet hoe moeilijk het is om een plek te vinden waar je ongestoord kunt wandelen.
Ik heb een keer meegemaakt dat ik Jacy vastpakte en mijn vriend een hond die recht op hem af wilde gaan, blokte. 50 meter verderop begint de eigenaar te schelden/schreeuwen 'NIET SCHOPPEN'... Tsjah, als je weet dat mensen een hekel aan je hond hebben, houdt hem dan bij... ::)

Wat ongelofelijk **** Lil.. Met jou trucjes/opvoeding, gewoon ver**** doordat een ander haar hond niet bij houdt.. Nou snap ik dat het lastig is met een kinderwagen, maar als het al de 3e keer is... >:( >:(
Beterschap met je pink en een knuffel voor Jones en Kimba..
Door Lil
#3235582
Dank jullie! Misschien ietsje verder, want gisteren "toevallig" de KMar gesproken (dat is wel een grappig verhaal waarom die mij een dikke km achtervolgd hebben) en die zou wel een vermoeden hebben. Dus wordt waarschijnlijk opgelost.

Ja de eerste twee keer liep er geen baas bij die hond, heb hem zelfs al eens als zwerver opgegeven. Ik kan best honden blokken, maar deze niet. Voor voer stopt hij niet en als je deze schopt of slaat wordt hij (zoals heel veel honden) feller.

Mijn pink is best ruk, maar ja dat was ie al he, want anders stond er geen operatie gepland ;)

Honden lijken het normaal te doen. Wel vandaag maar voor de zekerheid alles uit de weg gegaan denk dat er nog wel adrenaline stroomt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3235588
Border Bandit schreef:Waardeloos zeg!!!

Ik heb het al iets te vaak meegemaakt en schop tegenwoordig. Het is niet netjes, maar als zij er niet voor zorgen dat mijn hond veilig is voor hun bullebak, dan moet ik maar voor mijn honden opkomen. Ik schop overigens (nog) niet met de punt van mijn schoenen, ik probeer ze met mijn wreef op hun borst te raken (ik wil ze eigenlijk ook geen pijn doen).

.
Voor op het borstbeen? Of onder de buik. Borstbeen heb ik wel eens meer gehoord dat dat fataal kan zijn als het juist verkeerd uitpakt. ( zal er ook wel aan liggen hoe hard je trapt, jij niet al te hard aangezien je ze eigenlijk geen pijn wilt doen ;) )

Wat heb ik geluk waar wij wonen, deur uit veld in. En we komen wel andere honden tegen maar dat gaat allemaal voor 99% op de goede manier. Loop zelf wel meestal de lange ronde in de ochtend is ook wat rustiger. ( en fijner voor mijn honden uiterraard met hogere temperaturen)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door