Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3234136
Ik zal eens wat foto's van het gespuis plaatsen. Kaela was zo lief om toen wij elkaar gezien hebben wat mooie plaatjes te schieten.
Eh ja... ze zijn echt knettergek die twee. Hierbij is dat zeer duidelijk... (de rest van de rennende foto's zit die tong van Jones ook overal ergens langs zijn oog af of zo...)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ok, het kan ook poseren.


Afbeelding

Afbeelding
Door Lil
#3234141
Pauline schreef:Wat een zalig stel Lil! :-*

is het ook :D
Ik zal nog eens jullie kant op komen. Kimba is een leuke hond voor bij het teckeltrio. ;)
Door Lil
#3234152
smulpaap schreef:Stelletje pretletters :D :-* :-*
Leuk hoor om ze te zien
Heb het onderschrift ook maar ff aangepast.
Door Lil
#3234154
MarijeEnBoomer schreef:Leuke foto's!
Wat heeft Jones voor aparte halsband om?
Een metalen (rvs) halfcheck. De nylon overleeft bij hem nog geen week en leer vind ik met al dat water waar hij induikt drie keer niets.

Kleurdessign is van mijzelf. Ik had een zwarte met kliksluiting en je raad het... wel geschikt voor politiehonden, maar niet voor mijn monster. Die liep los omdat de super goede sluiting het begaf. Dus nu halfcheck en aangezien deze nekomvang duur is, heb ik een kleine rvs besteld en daar om en om de zwarte schakels tussen gedaan.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3234186
Lil schreef:Heb het onderschrift ook maar ff aangepast.
Leuk! Deze is ook wel echt toepasselijk he :biggrin2:
Door Lil
#3234193
Kaela schreef:Leuk! Deze is ook wel echt toepasselijk he :biggrin2:
Ja deze laat het juiste plaatje zien. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3234246
Lil schreef:Een metalen (rvs) halfcheck. De nylon overleeft bij hem nog geen week en leer vind ik met al dat water waar hij induikt drie keer niets.

Kleurdessign is van mijzelf. Ik had een zwarte met kliksluiting en je raad het... wel geschikt voor politiehonden, maar niet voor mijn monster. Die liep los omdat de super goede sluiting het begaf. Dus nu halfcheck en aangezien deze nekomvang duur is, heb ik een kleine rvs besteld en daar om en om de zwarte schakels tussen gedaan.
Ik kan me er niks bij voorstellen! Heb je een foto als die niet om z'n nek zit?
Door Lil
#3234249
Afbeelding

Dat is degene die stuk is. Heel handig kan je goed op maat maken aangezien veel halsbanden gemakkelijk over de kop af gaan.

En toen die kliksluiting kapot ging hem als halfcheck gekocht.

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door