Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3233629
Vanmorgen in Sleeuwijk om progesteron te prikken. Er was een soort van bijeenkomst van mini pitbulls. Ten eerste had ik nog nooit zoiets gezien... Het leken wel padden! Ze kwamen voor een dekking. Blijkbaar kan dit niet natuurlijk. Ik zal de omschrijving van de supporters maar achterwegen laten. Ik had moeite om m'n mond te houden. Ik had zo graag aan de arts willen vragen waarom ze hier in godsnaam aan mee werken om zoiets te vermeerderen. Het is niet eens in staat zichzelf voort te planten! We kunnen wat van keurmeesters zeggen maar jongens, dierenartsen hebben toch ook een geweten?!?
Door Lizzy
#3233634
Ja, moeilijk dit. Ik denk dat Sleeuwijk het wel best vindt om z'n geld te verdienen met dit soort rassen en denkt "gaan ze niet naar ons gaan ze naar een ander".
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3233646
Jantina schreef:Vanmorgen in Sleeuwijk om progesteron te prikken. Er was een soort van bijeenkomst van mini pitbulls. Ten eerste had ik nog nooit zoiets gezien... Het leken wel padden! Ze kwamen voor een dekking. Blijkbaar kan dit niet natuurlijk. Ik zal de omschrijving van de supporters maar achterwegen laten. Ik had moeite om m'n mond te houden. Ik had zo graag aan de arts willen vragen waarom ze hier in godsnaam aan mee werken om zoiets te vermeerderen. Het is niet eens in staat zichzelf voort te planten! We kunnen wat van keurmeesters zeggen maar jongens, dierenartsen hebben toch ook een geweten?!?

Bij pitbuls heb je ook nog eens niet echt met keurmeesters te maken. Maar het plaatje wordt zo wel compleet...fokker/koper/da/competitie. Trek er 1 element tussenuit en het bewust fokken van gedrochten is zo afgelopen.

Ik vind het ethisch ook niet verantwoord, maar gut, deze tent staat al minstens 20 jaar bekend als "de bullendokter" en als je de ethiek even overboord gooit blijft er natuurlijk een geweldige markt over. Ki's, keizerssnedes, kleine nesten, korte levensduur, veel operaties en nog altijd veel vraag. Ergo, ipv van een afnemende vraag is een snuivert juist helemaal hot dus over klandizie nooit te klagen, die hou je immers zelf in stand op een hele ludieke wijze.
Door Martine-Tom
#3233664
koekje schreef:Ik ben nieuwsgierig. Waar moet ik op googelen om een plaatje van zo'n pad te zien?
Afbeelding

Ik denk dat deze bedoeld worden.

Pitbull toad bij google ingeven, kom je een aardig eind mee... :-\
Gebruikersavatar
Door Hope
#3233666
Martine-Tom schreef:Afbeelding

Ik denk dat deze bedoeld worden.

Pitbull toad bij google ingeven, kom je een aardig eind mee... :-\
Zijn dit serieus honden? Dit is niet geshopt?
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Dit is volstrekt, volslagen krankzinnig. Pure dierenmishandeling van de bovenste plank als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3233667
:o :o :o
O my :-X Ik dacht dat het een genetische mutatie of ziekte was. Maar blijkbaar dus speciaal op gefokt
Kwam dit gelijk tegen: http://www.toadline.com/HOME.html :-X :-X :-X
Nou ja echt walgelijk, en dit zijn dan stamboekloze honden denk ik zo, dat al die pijlers van die organisaties die stamboomhonden en fokkers ed zo willen afmaken moeten zich maar eens met zulke kwats bezig gaan houden.
Tja wat voor veel DA's geldt, wat voor de meeste mensen geldt, geld is geld. Gewoonweg dat de praktijk draaiende gehouden moet worden en dit zijn wel goede inkomstenbronnen . Tja zo is het eenmaal.
Door Martine-Tom
#3233672
Hope schreef:Zijn dit serieus honden? Dit is niet geshopt?
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Dit is volstrekt, volslagen krankzinnig. Pure dierenmishandeling van de bovenste plank als je het mij vraagt.
Eerlijk gezegd geen idee of deze foto geshopt is, maar deze honden bestaan echt ja, word speciaal zo gefokt... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door