Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3234214
Kaela schreef:Ik zal wel heel vervelend zijn, maar ik vind het "slechts" een beetje extremer dan bij de Engelse Bull. En nee, die zijn niet allemaal zo extreem, maar het koste bijzonder weinig moeite om deze plaatjes te vinden.

Afbeelding

Afbeelding
id is ook vreselijk!
Door Lil
#3234227
Ook bij die Engelse Bulldog die er even afgrijselijk uitziet vraag ik mij hetzelfde af. Ze lijken te dicht bij de grond; dwerggroei achtig.

Hoe het ook komt, het kan alleen maar vreselijk zijn voor de dieren. Dus hier moet je gewoon echt NOOOOOIIIIITTTTT bewust mee fokken of bewust kopen. :'( :'( :'(
Door smulpaap
#3234255
Ik heb ze ook wel gevonden hoor

Afbeelding

Afbeelding

Voetjes van de vloer ... ja mevr kijk mij maar na , ik kan het wel

Afbeelding

Afbeelding

Noa , die een andere Bull tegenkwam op het strand , als je niet zo extreem bent gebouwd dan kan je nog eens met elkaar spelen
Door briitje
#3234286
Verschrikkelijk dat een DA daaraan mee werkt ja -_-

Anderzijds vroeg of laat verdienen ze er ook weer aan, aangezien de gezondheid om te JANKEN is.

Tevens wil je aub dit niet vergelijken met pitbulls :D. Dat is echt vloeken in de kerk ::).

Een pitbull is een slank, klein atletisch gebouwde hond. Deze honden, bully's, zijn kruisingen van allerlei rassen, maar alles behalve een pitbull.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3234311
briitje schreef:Verschrikkelijk dat een DA daaraan mee werkt ja -_-

Anderzijds vroeg of laat verdienen ze er ook weer aan, aangezien de gezondheid om te JANKEN is.

Tevens wil je aub dit niet vergelijken met pitbulls :D. Dat is echt vloeken in de kerk ::).

Een pitbull is een slank, klein atletisch gebouwde hond. Deze honden, bully's, zijn kruisingen van allerlei rassen, maar alles behalve een pitbull.
Sorry, ik zal irritant zijn. Ik ben geen fan van de pitbull. Maar slank? Atletisch? Ik vind het opgepompte honden, zowel fysiek als mentaal.
Of vind jij dit een normale hoeveelheid spiermassa?

Afbeelding

Ik hoef maar te googlen op "pitbull" en ik krijg dit soort plaatjes.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3234322
Ok, ik zie ze beiden. Kijk maar bijv die Junior van onze grote ""vriend" CM. Goed dan zal hij wel vroeg gecastreerd zijn, dus die spierontwikkeling zal niet zo zijn. Maar denk dat je die honden met zulke spieren heel erg moet trainen erop, naast induviduele aanleg

en zoiets bijv.
Afbeelding
Afbeelding
Best gespierd maar niet zo
Persoonlijk vind ik dat toch veel mooier! Denk dat Britje dit type bedoeld. ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3234324
Kaio schreef:Ok, ik zie ze beiden. Kijk maar bijv die Junior van onze grote ""vriend" CM. Goed dan zal hij wel vroeg gecastreerd zijn, dus die spierontwikkeling zal niet zo zijn. Maar denk dat je die honden met zulke spieren heel erg moet trainen erop, naast induviduele aanleg
Ik vind Junior van CM er nog als hond uitzien...... Die is niet dik en vadsig. Even een foto van Junior naast die kikkers..... Allebei staand........
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Het is, net als bij alles, weer een deel van de fokkers cq. kopers die een ras stukmaakt voor een ander die zich WEL inzet voor verbetering van rassen....... en ja, wij blijven rassen kopen die kapot gefokt zijn, neem de Bordeaux Dog, daar wordt gefokt met heupen HD E, omdat er geen betere zijn.......... dan is het ras toch gewoon niet meer waardig om mee te fokken? Je kunt er donder opzeggen dat de pups later problemen gaan krijgen........, maar goed, dat is het probleem van de koper want toen ze de pup meenamen was er echt niets aan de hand........ Het zijn dan ook nog eens giga honden met een giga gewicht wat op de heupen komt enzo.

Bordeaux Dog:
Afbeelding
Door briitje
#3234329
Hope schreef:Sorry, ik zal irritant zijn. Ik ben geen fan van de pitbull. Maar slank? Atletisch? Ik vind het opgepompte honden, zowel fysiek als mentaal.
Of vind jij dit een normale hoeveelheid spiermassa?

Afbeelding

Ik hoef maar te googlen op "pitbull" en ik krijg dit soort plaatjes.
Dat zijn ook allemaal geeb pitbulls. Helaas word er veel pitbull genoemd, terwijl dit geen eens het geval is. Dit verkoopt lekkerder en/of klinkt stoerder. En de media staat er vol mee.

Een American pitbull terriër oftewel apbt, is de enige pitbull. Weegt nog geen 20 kg, zijn super slank en atletisch. Absoluut geen huishoud. Zoek dit maar is op Google. Ben benieuwd hoe je er dan over denkt
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3234337
briitje schreef:Dat zijn ook allemaal geeb pitbulls. Helaas word er veel pitbull genoemd, terwijl dit geen eens het geval is. Dit verkoopt lekkerder en/of klinkt stoerder. En de media staat er vol mee.

Een American pitbull terriër oftewel apbt, is de enige pitbull. Weegt nog geen 20 kg, zijn super slank en atletisch. Absoluut geen huishoud. Zoek dit maar is op Google. Ben benieuwd hoe je er dan over denkt
Maar eh pitbull is toch geen ras, het is toch verzamelnaam van allerlei rassen die gebruikt werden voor honden gevechten , vandaar de naam pitbull. Maar bluikbaar is het dus ook een ras. Maar in ieder geval denk dat daar de "spraakverwarring" vandaan komt. ;)


Google: De Amerikaanse pitbullterriër is een middelgrote, intelligente, kortharige en atletisch gespierde hond.[1] Het gewicht ligt tussen de 10 en 30 kg en de hoogte ligt rond de 40 a 55 cm.
Zit dus nogal wat variatie in ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3234338
Dian schreef:Ik vind Junior van CM er nog als hond uitzien...... Die is niet dik en vadsig. Even een foto van Junior naast die kikkers..... Allebei staand........
Dat bedoelde ik dus ook!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3234342
Dian schreef:Ik vind Junior van CM er nog als hond uitzien...... Die is niet dik en vadsig. Even een foto van Junior naast die kikkers..... Allebei staand........
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Het is, net als bij alles, weer een deel van de fokkers cq. kopers die een ras stukmaakt voor een ander die zich WEL inzet voor verbetering van rassen....... en ja, wij blijven rassen kopen die kapot gefokt zijn, neem de Bordeaux Dog, daar wordt gefokt met heupen HD E, omdat er geen betere zijn.......... dan is het ras toch gewoon niet meer waardig om mee te fokken? Je kunt er donder opzeggen dat de pups later problemen gaan krijgen........, maar goed, dat is het probleem van de koper want toen ze de pup meenamen was er echt niets aan de hand........ Het zijn dan ook nog eens giga honden met een giga gewicht wat op de heupen komt enzo.

Bordeaux Dog:
Afbeelding

Oh breek me de bek niet open over bordeaux doggen :-X
Het bakbeest hier een paar straten verderop weegt denk ik meer dan ik. Nu weeg ik ook wel weinig hoor ;D
Maar dat is ook zo'n overfokt geval. In mijn middelbareschooltijd had ik een baantje bij het dierenasiel en daar was een bordeauxdog met gespalkte voorpoten omdat hij zo hard gegroeid was dat zijn poten zijn eigen gewicht niet konden dragen. Nu zal dat dier ziek zijn geweest, maar de da gaf aan dat het wel vaak voorkomt dat ze zo vreselijk hard groeien.

Over die hond van CM, wat heeft die om zijn nek? :o

Ik ben gewoon echt geen fan van dit type hond. Hoe je ze ook noemt, ik vind het allemaal bodybuilders. Maar ik zeg ook heel eerlijk dat ik echt bevooroordeeld ben omdat ik ze gewoon niet mag. Kan iedere eigenaar nog zo hard roepen dat zijn pitbull de aller- allerliefste is, ik vertrouw ze voor geen cent en ga dat ook nooit doen.
Door briitje
#3234350
Kaio schreef:Maar eh pitbull is toch geen ras, het is toch verzamelnaam van allerlei rassen die gebruikt werden voor honden gevechten , vandaar de naam pitbull. Maar bluikbaar is het dus ook een ras. Maar in ieder geval denk dat daar de "spraakverwarring" vandaan komt. ;)


Google: De Amerikaanse pitbullterriër is een middelgrote, intelligente, kortharige en atletisch gehspierde hond.[1] Het gewicht ligt tussen de 10 en 30 kg en de hoogte ligt rond de 40 a 55 cm.
Zit dus nogal wat variatie in ;)

Apbt is wel degelijk een ras. Maar word in NL niet erkend Door de fci. Net als bv Amerikaanse bulldoggen.

Maar is dus wel degelijk een ras. En zoals je ziet, lijkt dat ook totaal niet op de gedrochten van hierboven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door