Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3233442
constance.blokzijl schreef:Deze truuk heb ik ook wel eens gehoord, zou mijn oplossing ook zijn voor zo'n loslopende hond zonder eigenaar Afbeelding
Zou alleen wel afspreken dat je naam niet bekend wordt...
Ik zou door de twee loslopers hier gebeten worden denk ik. Je neemt niet zomaar 50 kg erfhond mee.
Door frodo quin
#3233448
[quote="Lil"]Ik zou door de twee loslopers hier gebeten worden denk ik. Je neemt niet zomaar 50 kg erfhond mee.[/quote

Eens. Allemaal goed voor supersociale hond, maar ik ken er genoeg die heel vriendelijk zijn maar waar je als vreemde zonder dat de eigenaar er bij is moet afblijven. Als je die zou meenemen zouden ze vechten voor hun leven.
Door Lil
#3233453
frodo quin schreef:
Ik heb het geprobeerd en hoewel ze mensen zo niets doen, kan je ze niet vastpakken of aanlijnen. Ook niet met het hele scala aan trucjes die ik daarvoor ken. Nu zou je dat bij mijn eigen hond (geen erfhond, maar er zit duidelijk herder/bewaker in) ook niet lukken. Nu bevindt hij zich nooit in die situatie en kan ik hem op een bepaalde manier heel gemakkelijk overgeven aan vreemde mensen met de juiste houding. Maar stel hij liep alleen op straat nee niet aankomen hoor.
Door judith1967
#3233464
Hier ook zo etter JRT
En dan loopt hij nog aan zo rollijn,baas kan daar helemaal niet mee omgaan.
Tijdje geleden liep ik zonder hond,hing hij bijna in mijn kuiten ,kon nog net opzij springen.
De laatste keer stond ik klaar om te gaan fietsen met Dorian,hoorde ik hem grommend op Dorian af komen.
Dorian zat al vast aan de fiets,dus ik heb mij omgedraaid en heb mijn "bek" even opengetrokken.Gelukkig niks gebeurd.

Straat verderop wonen 2 van die pitbulls(2 reuen) die nooit worden uitgelaten.Enkel de tuin.
Ze hebben al kippen doodgebeten,zie ze ook weleens los lopen in het dorp,zijn ze ontsnapt.
Brr moet er niet aan denken dat ik ze tegenkom als ik met Dorian loop.Die heeft geen schijn van kans tegen die 2.

Een vrouw in de straat heeft ook een pittbul,en die loop altijd los in het park.Die speelt zo graag met andere honden.
Ik heb haar even goed duidelijk gemaakt dat mijn hond niet wil spelen.
Gelukkig begrijpt zij dat wel.
Door *Gabriëlle*
#3233511
Bella voelt d'r nog steeds niet helemaal lekker ze kijkt een beetje lodderig uit d'r ogen, en is wat minder snel enthousiast dan normaal. Ze voelt niet warm en ze gedraagt haarzelf ook weer niet zo zielig dat ik mij echt ongerust maak, maar ik hou het wel in de gaten. Gister kwamen we een maltezer tegen en die kreeg gelukkig weer een begroeting als vanouds. Maar vanmiddag viel er zo'n elastiek met haken (om dingen vast te zetten) op haar rug en toen raakte ze even in paniek, ding bleef keurig op haar rug liggen dus na een rondje in paniek door de kamer had ze door dat het niks was (zal ook komen omdat ik zat te lachen omdat het weer een typische Bella actie was) en kwam ze bij mij staan voor hulp om het ding te verwijderen.
Siberienne schreef:Ik snap het soms ook niet. Ik heb ooit met twee hysterische huskies aan de lijn gestaan, omdat er een Chihuahua op hen af kwam rennen. Ik moest echt alle zeilen bijzetten want ze zaten duidelijk in de "prooi stand". Beestje blijft maar komen, hysterisch piep keffend en de eigenaar loopt ergens in de verte en doet gewoon helemaal niks... Zelfs niet op mijn roepen. En ik ben dan heel duidelijk: "wou je graag van je hond af?" helpt meestal wel.
Heel onaardig om te zeggen misschien, maar als je alle zeilen bij moet zetten om ze te kunnen houden als er een chihuahua op ze afkomt waarom ga je er dan met 2 lopen, want als ze in prooi stand overgaan en dus waarschijnlijk voor de kill gaan, vind ik dat dus ook een behoorlijk gevaar op straat, want wat doe je als diezelfde chi terwijl die aan de riem is niet ziet omdat hij om een hoekje staat, en jij net de hoek om komt... hou je ze dan wel?




Hier in het apparementencomplex woont een enorme zwarte hond die behoorlijk moeilijk is, en ja het gebeurt regelmatig dat we tegelijk ieder aan de kant van de deur staan en omdat deze dicht is zie je elkaar pas als de deur al ver genoeg open is, of dat we elkaar in de smalle gang moeten passeren. Bella is hem al meerdere keren tegen het lijf gelopen omdat we ieder aan een kant stonden, maar die hond heeft nog nooit de kans gekregen iets te doen. Zij neemt m kort en hoewel de hond veel kabaal maakt en heel imposant doet heeft ze 'm goed onder controle, daarna houd zij die van haar aan de kant ik die van mij of als ik Bella alleen heb til ik haar op, we groeten elkaar vriendelijk en vervolgen ons weg. Met zo'n hond en eigenaar heb ik ook geen probleem en hou ik zover dat kan rekening mee, ze weet wat ze aan de lijn heeft en zij zorgt ervoor dat hij geen schade kan maken.
Lizzy schreef:Nou loop ik sinds vorige week zaterdag met Bisq aangelijnd is het bos omdat ze donderdag gewond is geraakt. Twee keer raden hoe vaak mensen hun hond bij zich roepen als ze mij aan zien komen.

De overtreffende trap : op dag 1 dendert hond X op Bisq af, ik leg uit dat Bisq gewond is. Op dag 2 zien ze me aan komen lopen en dendert hond X gewoon weer op Bisq af. Het interesseert mensen geen reet. Ze lopen in een LOSLOOPBOS dus of ik op wil pleuren.
Ik ga met aangelijnde honden die aangelijnd zijn vanwege ziekte, ouderdom, dekrijp enz. het losloop gebied gewoon niet in, en voor de veiligheid van mijn hondjes en ik vind het zelf ook strontvervelend om mijn honden iedere zoveel meter aan te moeten lijnen :-[ , maar dat zal ook komen doordat hier in de omgeving de losloop stukken zo klein zijn dat als je 2 keer je hond aan moet lijnen je het losloopgebied al weer uit bent. Ik verwacht van honden in een losloopgebied ook geen absolute gehoorzaamheid, maar wel verdraagzaamheid en nette omgang met andere honden, maar dat laatste is steeds verder te zoeken en dan ben je dus ook de pineut met een aangelijnde hond waar iets mee is.
Door Siberienne
#3233523
*Gabriëlle* schreef:Bella voelt d'r nog steeds niet helemaal lekker ze kijkt een beetje lodderig uit d'r ogen, en is wat minder snel enthousiast dan normaal. Ze voelt niet warm en ze gedraagt haarzelf ook weer niet zo zielig dat ik mij echt ongerust maak, maar ik hou het wel in de gaten. Gister kwamen we een maltezer tegen en die kreeg gelukkig weer een begroeting als vanouds. Maar vanmiddag viel er zo'n elastiek met haken (om dingen vast te zetten) op haar rug en toen raakte ze even in paniek, ding bleef keurig op haar rug liggen dus na een rondje in paniek door de kamer had ze door dat het niks was (zal ook komen omdat ik zat te lachen omdat het weer een typische Bella actie was) en kwam ze bij mij staan voor hulp om het ding te verwijderen.

Heel onaardig om te zeggen misschien, maar als je alle zeilen bij moet zetten om ze te kunnen houden als er een chihuahua op ze afkomt waarom ga je er dan met 2 lopen, want als ze in prooi stand overgaan en dus waarschijnlijk voor de kill gaan, vind ik dat dus ook een behoorlijk gevaar op straat, want wat doe je als diezelfde chi terwijl die aan de riem is niet ziet omdat hij om een hoekje staat, en jij net de hoek om komt... hou je ze dan wel?
Ik snap jouw gevoel bij mijn verhaal. en het simpele antwoord is "ik heb ze tot nu toe altijd gehouden"
Het is ook niet zo dat ze direct door het lint gaan als ze een chi of ander klein hondje zien. Godzijdank niet. En op onoverzichtelijke plekken - zoals in het dorp - heb ik ze ook kort.
Maar in dit geval liepen we in het bos, de chi kwam van verre hysterische blaffend aanzetten, bleef komen en voor hun neus heen en weer rennen (net buiten bereik natuurlijk) en het baasje liep in de verte te kletsen met iemand anders, keek een keer, lachte en liep weer door. Deed echt niks nada noppes nul om zijn hondje terug te halen. En dan wordt ik boos. Omdat dat echt geen lolletje is, mijn honden zo over de flos.
Door Siberienne
#3233533
nog even een kleine aanvulling over hoe dat nou werkt bij huskies: ze duiken niet bovenop iedere kleine hond die ze tegenkomen. Sterker nog, kennissen van ons hebben een kleine pincher kruising en als die een keer snauwt springt Spot 2 mtr achteruit. Chenak, mijn vorige husky, is ooit aangevallen door een Chihuahua. Beestje vloog hem naar de strot, gelukkig had hij nogal een dikke halskraag & was hij net in de rui. Hij stond ons toen echt aan te kijken "wil je dit weghalen aub?" en deed niks terug. De chihuahua eindige hoestend met een bek vol haar en droop al tuffend af...

Maar... ze hebben een sterke prooidrift en die KAN getriggerd worden, vaak door een combinatie van snel bewegen / rennen en een hoge kefblaf. Vandaar dat ik mijn honden niet los laat lopen / spelen met kleine hondjes. Spelen bij husky's is vaak een combinatie van najagen en worstelen. Maar wat begint als spel, kan omslaan in jacht. Overigens niet alleen bij husky's, ook bij herders kan dat gebeuren en bij greyhounds en andere zichtjagers ook. Volgens mij zijn daar ook meerdere incidenten mee geweest op de Loonse en Drunense duinen. Ik lees wel eens over eigenaren van husky's die "gezellig met z'n allen" gaan wandelen in het Leesten. 50 loslopende husky's of meer. Ik hoop dan altijd maar dat de chihuahua club niet op hetzelfde uur gaat, want in groepsverband hebben ze nog veel meer de neiging om te opjagen.

Dussss gaan mijn honden niet los in officieel losloopgebieden, terwijl de zandvlaktes van de Drunense duinen nou zeker voor Shadow (die het beste luistert) best leuk zouden zijn. Ik wil niet dat ze andere honden gaan opjagen. Dus ja, als ik heel eerlijk ben, eigenlijk vind ik het niet leuk dat ik het verwijt krijg over de situatie die beschreven is. Ik kan met mijn aangelijnde honden niet verantwoordelijke zijn voor wat er gebeurt als andere mensen hun loslopende honden totaal niet onder controle hebben. Ik doe mijn uiterste best, heb zelfs wel eens met een husky in mijn armen gestaan, een agressief kleiner hondje wegschoppend, puur om dat beestje te beschermen. Want zelfs een milde correctie van mijn hond kan een kleintje beschadigen. Maar ik vind toch echt dat de eigenaar van het kleine hondje ook een verantwoordelijkheid heeft.
Door Siberienne
#3233535
*Gabriëlle* schreef:Bella voelt d'r nog steeds niet helemaal lekker ze kijkt een beetje lodderig uit d'r ogen, en is wat minder snel enthousiast dan normaal. Ze voelt niet warm en ze gedraagt haarzelf ook weer niet zo zielig dat ik mij echt ongerust maak, maar ik hou het wel in de gaten. Gister kwamen we een maltezer tegen en die kreeg gelukkig weer een begroeting als vanouds. Maar vanmiddag viel er zo'n elastiek met haken (om dingen vast te zetten) op haar rug en toen raakte ze even in paniek, ding bleef keurig op haar rug liggen dus na een rondje in paniek door de kamer had ze door dat het niks was (zal ook komen omdat ik zat te lachen omdat het weer een typische Bella actie was) en kwam ze bij mij staan voor hulp om het ding te verwijderen.

Even iets anders: ben je met Bella bij de DA geweest? Dit soort oppervlakkige wondjes kunnen van binnen een diep scheurletsel geven en dat kan wel gaan ontsteken.
De hond van een vriendin van mij had gevochten met een andere hond (2 honden van gelijk kaliber) en het "gaatje" in de borst (punctie van een tand) bleek een grote wond een laag dieper waarvoor spoelen en antibiotica noodzakelijk waren.
Door smulpaap
#3233570
Siberienne schreef:Ik snap jouw gevoel bij mijn verhaal. en het simpele antwoord is "ik heb ze tot nu toe altijd gehouden"
Het is ook niet zo dat ze direct door het lint gaan als ze een chi of ander klein hondje zien. Godzijdank niet. En op onoverzichtelijke plekken - zoals in het dorp - heb ik ze ook kort.
Maar in dit geval liepen we in het bos, de chi kwam van verre hysterische blaffend aanzetten, bleef komen en voor hun neus heen en weer rennen (net buiten bereik natuurlijk) en het baasje liep in de verte te kletsen met iemand anders, keek een keer, lachte en liep weer door. Deed echt niks nada noppes nul om zijn hondje terug te halen. En dan wordt ik boos. Omdat dat echt geen lolletje is, mijn honden zo over de flos.


En ik snap jouw gevoel . Heel vaak zie je idd mensen met kleine hondjes die er totaal niet op letten wat ze uithalen , waar ze op afgaan , welke rassen er nog meer lopen ...
of ze lopen een beetje stompzinnig te lachen , en maken de opmerking .... hij doet geen kwaad hoor :-X
Maar oh wee als het wel fout gaat , dan ben jij de aso met de killer
Mensen hebben vaak geen flets idee over de karaktereigenschappen van hun eigen keffer , laat staan van andere rassen
En we wonen nu eenmaal in een dichtbevolkt land met vele honden
Ik heb zelf de nodige herplaats JRT gehad , met vaak dit gedrag . Ik trainde me de tandjes
Gebruikersavatar
Door Hope
#3233576
smulpaap schreef:En ik snap jouw gevoel . Heel vaak zie je idd mensen met kleine hondjes die er totaal niet op letten wat ze uithalen , waar ze op afgaan , welke rassen er nog meer lopen ...
of ze lopen een beetje stompzinnig te lachen , en maken de opmerking .... hij doet geen kwaad hoor :-X
Maar oh wee als het wel fout gaat , dan ben jij de aso met de killer
Mensen hebben vaak geen flets idee over de karaktereigenschappen van hun eigen keffer , laat staan van andere rassen
En we wonen nu eenmaal in een dichtbevolkt land met vele honden
Ik heb zelf de nodige herplaats JRT gehad , met vaak dit gedrag . Ik trainde me de tandjes


+1

Overigens vind ik niet dat je iets fout doet met je Huskys. Ze lopen aan de lijn, je hebt ze vast, je roept dat de baas zijn eigen hond terug moet fluiten. Wat niet wil zeggen dat het voor jezelf niet leuk zou zijn als ze je arm niet langer zouden trekken maar hey, het blijven honden hé, het zijn nu eenmaal geen robots.

Mensen met kleine hondjes lijken vaak gevaar niet zo snel te herkennen. Die vinden hun eigen hondje lekker leuk en lief en schattig (ook al zijn ze dat niet ::) ) en beseffen niet dat er honden rondlopen waarvan de kracht in de kaken stukken groter is.
Ik zie dat ook vaak bij de paarden, dat die kleine hondjes gewoon loslopen. En dan niet alleen bij de eigen paarden, nee ook gewoon bij vreemde paarden op bijvoorbeeld een internationale wedstrijd. Mensen lijken er totaal niet bij stil te staan dat andere overlast kunnen ondervinden van hun leuke, lieve, schattige, gezellige, o zo sociale en goed opgevoede hondje die overal overheen banjert en totaal zijn eigen plan trekt. De eigen hond is dan lief en dus kan en mag er van alles.

Heb het hier vorig jaar gehad met een man met een herder. Die loopt in de straat altijd los, wat op zich ook mag buiten de bebouwde kom aan een zandweg. Maar die hond kroop altijd onder de stroomdraad door het weiland in. Mijn paard is ooit in de benen gebeten door een grote hond en die vindt honden gewoon niet meer leuk. Toen ik het de eerste keer zag ben ik er dus wat van gaan zeggen. Ik wil geen honden in mijn weiland, zo gek is dat toch niet. Maar goed, er veranderde niets. Tijdje later ging de hond in het weiland waar dus mijn paard in stond, ze zag die hond en ging ik de aanval. Het paard was vlugger en heeft de hond gebeten en een klap verkocht. En wie kreeg er een grote mond? Drie keer raden. En nee, die hond deed mijn paard inderdaad niets, hij ging gewoon wat snuffelen maar hij liep wel op ons terrein terwijl ik daarvoor gewaarschuwd had.
En dus hebben we nu een extra stroomdraad op herder-hoogte zodat de hond niet meer het land in kan. Want nu liep het goed af maar wat als Tess de volgende keer die hond een doodschop geeft? Of ze raakt zelf in paniek en verwond zich daarbij. Ik wil het gewoon niet hebben.
Maar je dan aanpassen en je hond aanlijnen? Nee joh. Mijn hond mag hier los en dus loopt hij los.
:???:
Door Lil
#3233579
Hope schreef:+1

Overigens vind ik niet dat je iets fout doet met je Huskys. Ze lopen aan de lijn, je hebt ze vast, je roept dat de baas zijn eigen hond terug moet fluiten. Wat niet wil zeggen dat het voor jezelf niet leuk zou zijn als ze je arm niet langer zouden trekken maar hey, het blijven honden hé, het zijn nu eenmaal geen robots.

Mensen met kleine hondjes lijken vaak gevaar niet zo snel te herkennen. Die vinden hun eigen hondje lekker leuk en lief en schattig (ook al zijn ze dat niet ::) ) en beseffen niet dat er honden rondlopen waarvan de kracht in de kaken stukken groter is.
Ik zie dat ook vaak bij de paarden, dat die kleine hondjes gewoon loslopen. En dan niet alleen bij de eigen paarden, nee ook gewoon bij vreemde paarden op bijvoorbeeld een internationale wedstrijd. Mensen lijken er totaal niet bij stil te staan dat andere overlast kunnen ondervinden van hun leuke, lieve, schattige, gezellige, o zo sociale en goed opgevoede hondje die overal overheen banjert en totaal zijn eigen plan trekt. De eigen hond is dan lief en dus kan en mag er van alles.

Heb het hier vorig jaar gehad met een man met een herder. Die loopt in de straat altijd los, wat op zich ook mag buiten de bebouwde kom aan een zandweg. Maar die hond kroop altijd onder de stroomdraad door het weiland in. Mijn paard is ooit in de benen gebeten door een grote hond en die vindt honden gewoon niet meer leuk. Toen ik het de eerste keer zag ben ik er dus wat van gaan zeggen. Ik wil geen honden in mijn weiland, zo gek is dat toch niet. Maar goed, er veranderde niets. Tijdje later ging de hond in het weiland waar dus mijn paard in stond, ze zag die hond en ging ik de aanval. Het paard was vlugger en heeft de hond gebeten en een klap verkocht. En wie kreeg er een grote mond? Drie keer raden. En nee, die hond deed mijn paard inderdaad niets, hij ging gewoon wat snuffelen maar hij liep wel op ons terrein terwijl ik daarvoor gewaarschuwd had.
En dus hebben we nu een extra stroomdraad op herder-hoogte zodat de hond niet meer het land in kan. Want nu liep het goed af maar wat als Tess de volgende keer die hond een doodschop geeft? Of ze raakt zelf in paniek en verwond zich daarbij. Ik wil het gewoon niet hebben.
Maar je dan aanpassen en je hond aanlijnen? Nee joh. Mijn hond mag hier los en dus loopt hij los.
:???:
Ongelooflijk zeg. Zie dat wel vaker. Hier in het dorp hebben bijna alle paardenweien stroomdraad op hondenhoogte dus ook aan de buitenkant van de paal en niet alleen aan de binnenkant van de paal. Viel mij al op toen ik hier kwam wonen en dacht ook al hmmmm moet je al honden uit weien weren? Blijkbaar wel....

Kijk Kimbaatje gaat mee naar mijn vriendin en mag daar op de stalling en de wei lekker rauzen samen met andere honden. Maar zodra er een zich niet gedraagt is het afgelopen. dat betekent dus dat Jones dus gezellig thuis blijft, want die krijgt dat niet voor elkaar. ja wel met de paarden dat doet hij prima, maar honden wordt moeilijk en met de katten moet hij aan de lijn. het is allemaal te doen, maar kom je toch weer terug op dat stuk egoisme. Mijn hond MOET loslopen en wel overal en vooral NU. Ik ben daarom weggejaagd uit een buitengebied. NB de enige die altijd van de joggers en fietsers te horen kreeg: ach waren ze maar allemaal zoals u. U heeft de fijnste honden die er zijn! (eh beslist niet, maar ik hang er gewoon op tijd een lijn aan zodat niemand last heeft). Nou juist die 'brave van mij' lopen daar niet meer; weggejaagd door alles moet maar lekker zijn gang gaan ook op dat ene geasfalteerde pad voor de fietsers, ook op het duur onderhouden gras van de modelvliegtuigjes club, de weilanden etc. En ach mijn hond doet dan wel lelijk, maar hij bijt niet dus hij mag ook op jouw aangelijnde hond afdenderen en o wee als jouw aangelijnde hond dan lelijk terug durft te doen.....
rare wereld hoor!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3233581
Lil schreef:Ongelooflijk zeg. Zie dat wel vaker. Hier in het dorp hebben bijna alle paardenweien stroomdraad op hondenhoogte dus ook aan de buitenkant van de paal en niet alleen aan de binnenkant van de paal. Viel mij al op toen ik hier kwam wonen en dacht ook al hmmmm moet je al honden uit weien weren? Blijkbaar wel....

Kijk Kimbaatje gaat mee naar mijn vriendin en mag daar op de stalling en de wei lekker rauzen samen met andere honden. Maar zodra er een zich niet gedraagt is het afgelopen. dat betekent dus dat Jones dus gezellig thuis blijft, want die krijgt dat niet voor elkaar. ja wel met de paarden dat doet hij prima, maar honden wordt moeilijk en met de katten moet hij aan de lijn. het is allemaal te doen, maar kom je toch weer terug op dat stuk egoisme. Mijn hond MOET loslopen en wel overal en vooral NU. Ik ben daarom weggejaagd uit een buitengebied. NB de enige die altijd van de joggers en fietsers te horen kreeg: ach waren ze maar allemaal zoals u. U heeft de fijnste honden die er zijn! (eh beslist niet, maar ik hang er gewoon op tijd een lijn aan zodat niemand last heeft). Nou juist die 'brave van mij' lopen daar niet meer; weggejaagd door alles moet maar lekker zijn gang gaan ook op dat ene geasfalteerde pad voor de fietsers, ook op het duur onderhouden gras van de modelvliegtuigjes club, de weilanden etc. En ach mijn hond doet dan wel lelijk, maar hij bijt niet dus hij mag ook op jouw aangelijnde hond afdenderen en o wee als jouw aangelijnde hond dan lelijk terug durft te doen.....
rare wereld hoor!
Ja, hier dus ook extra draden aan de buitenkant van de paal, speciaal om honden uit de wei te houden. Het is gewoon niet anders. Ik heb toevallig net bordjes besteld om aan te geven dat het toch wel fijn zou zijn als we niet van elke hond de stront onder onze heg vandaan hoeven halen. Want de heg knippen, dat doen wij hier met kaplaarzen aan. Je staat echt om de haverklap in de stront. Het is heerlijk dat de honden hier op de zandwegen los mogen, echt. Van mij mag dat ook zeker zo blijven. Maar het zou toch wel leuk zijn als mensen zich zouden bedenken dat er ook gewoon mensen wonen en dat het niet leuk is als je elke dag de honden van je terrein moet jagen en stront kan ruimen van tig honden. In het dorp wordt er veel meer opgeruimd dan hier. Dit is "maar een zandweg".
Door smulpaap
#3233592
Wij hebben jaren geleden eens een voorval gehad . Op het strand , we hadden toen 3 JRT
Met de Russels het strand op , onder appél tot aan het water . Het was rustig , geen badgasten . Maar dat kan ook anders zijn . En zo hebben jullie dat geleerd en zo doen we dat . Ik had een balletje in mijn hand
Op een gegeven moment hing er een JRT in mijn hand :-X Ik schrok natuurlijk , ik kijk achterom en ik zie de eigenaren .... slap van het lachen :-X
Dus ik zeg , vinden jullie dit zo grappig ? Reactie : Tss je weet toch hoe ze zijn , je hebt er zelf nota bene drie :-X
Gebruikersavatar
Door Hope
#3233596
smulpaap schreef:Wij hebben jaren geleden eens een voorval gehad . Op het strand , we hadden toen 3 JRT
Met de Russels het strand op , onder appél tot aan het water . Het was rustig , geen badgasten . Maar dat kan ook anders zijn . En zo hebben jullie dat geleerd en zo doen we dat . Ik had een balletje in mijn hand
Op een gegeven moment hing er een JRT in mijn hand :-X Ik schrok natuurlijk , ik kijk achterom en ik zie de eigenaren .... slap van het lachen :-X
Dus ik zeg , vinden jullie dit zo grappig ? Reactie : Tss je weet toch hoe ze zijn , je hebt er zelf nota bene drie :-X
:-X
Door smulpaap
#3233600
Hope schreef::-X
Ja , echt hoor . Ik lees het hier ook regelmatig . JRT .... wat een k*t honden . En ik kan me er zoveel bij voorstellen :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door