Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3259485
Spikkelneus schreef:Heeeee, dit is er 1 voor morgen op tong-out-tuesday!!
Wat een genot, die 2 samen. Echt fijn dat ze allebei blijven, veel gezelliger.

Dat hoop je ;) ;) ;)

(Hier twee nest broers, was niet altijd gezellig. Google maar eens op 'sibling rivalry' )

Maar ja. 'Lique heeft lef, toch?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3259486
Siberienne schreef:Dat hoop je ;) ;) ;)

(Hier twee nest broers, was niet altijd gezellig. Google maar eens op 'sibling rivalry' )

Maar ja. 'Lique heeft lef, toch?

Wat een zeikreactie zeg. Zit je iets dwars ofzo?
Door Siberienne
#3259501
Angelique schreef:Wat een zeikreactie zeg. Zit je iets dwars ofzo?

Uh... nee. Meer dat het best tricky is om twee pups uit 1 nest te houden. Het is niet altijd alleen maar leuk en gezellig en je moet weten wat je doet.

Ik ga er vanuit dat jij dat weet (dat bedoel ik ook met lef) en daarbij, jij hebt nog andere volwassen honden in huis. Dat scheelt ook.

Maar het hebben van twee pups en die samen tot twee volwassen honden op laten groeien is niet altijd leuk en gezellig. Ik doe het niet nog een keer - en dat terwijl het tussen de heren inmiddels echt prima loopt. Puppy tijd was heerlijk en gezellig, pubertijd was uitdaging.
Door Siberienne
#3259521
Het was echt niet rottig bedoelt, nog even terug gelezen en snap nu waarom het verkeerd overkwam. Mijn excuses.

Ben eigenlijk benieuwd of je vaker meerdere pups uit 1 nest hebt aangehouden en hoe dat ging? Maar misschien ander topic keertje maken met ervaringen van anderen ook op 't forum hoe dat ging, do's en dont's en ervaringen enzo?


**knufje voor de mooie kattekinders en tot schrijfs**
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door