Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3239713
Prachtig!

En Angelique, ik vind dat je echt geweldige foto's maakt. Nu heb je wel erg fotogenieke pupsels maar ik vind de kleuren van je foto's echt heel mooi.
Door Lizzy
#3239725
Hope schreef:Prachtig!

En Angelique, ik vind dat je echt geweldige foto's maakt. Nu heb je wel erg fotogenieke pupsels maar ik vind de kleuren van je foto's echt heel mooi.
Dat vind ik nou ook!

Lique, wat voor soort lens gebruik jij hiervoor?

(de lens van mijn camera is kaduuk dus ik moet voor de pups er zijn een nieuwe hebben....).
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3239736
Lizzy schreef:Dat vind ik nou ook!

Lique, wat voor soort lens gebruik jij hiervoor?

(de lens van mijn camera is kaduuk dus ik moet voor de pups er zijn een nieuwe hebben....).

Het geval wil dat ik een draak van een lens heb. (Tamron 17-50 F2.8) Hele trage scherpstelmoter en ik vind de foto's erg veel scherpte missen. Maarja, het is de meest lichtsterke zoomlens die ik heb, dus ik kan alles zonder flits maken met acceptabele isowaarden. Het roze gloedje komt veelal van de rode lamp af in combi met het witte vetbed. Soms maak ik even een hatseflatsie met de foon recht onder de lamp en dan doe je niet veel meer met de kleur en heb je een rode foto. So be it :-)
Naja, moraal van het verhaal...f*ck Tamron. :biggrin2:

Aankomende week mooier weer en dan hoop ik dat ik met mijn Canon F3.5 weg ga komen.

Maar ja de lens die hier nu ideaal zou zijn...lichtsterk, snel, korte scherpstelafstand enz. kost €2000,- nieuw. dus uhhhh :-\
Gebruikersavatar
Door Hope
#3239759
Angelique schreef:Het geval wil dat ik een draak van een lens heb. (Tamron 17-50 F2.8) Hele trage scherpstelmoter en ik vind de foto's erg veel scherpte missen. Maarja, het is de meest lichtsterke zoomlens die ik heb, dus ik kan alles zonder flits maken met acceptabele isowaarden. Het roze gloedje komt veelal van de rode lamp af in combi met het witte vetbed. Soms maak ik even een hatseflatsie met de foon recht onder de lamp en dan doe je niet veel meer met de kleur en heb je een rode foto. So be it :-)
Naja, moraal van het verhaal...f*ck Tamron. :biggrin2:

Aankomende week mooier weer en dan hoop ik dat ik met mijn Canon F3.5 weg ga komen.

Maar ja de lens die hier nu ideaal zou zijn...lichtsterk, snel, korte scherpstelafstand enz. kost €2000,- nieuw. dus uhhhh :-\
Nou, wel of geen goede lens, ik vind ze prachtig. Zowel de pups als de foto's ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3239768
Hope schreef:Nou, wel of geen goede lens, ik vind ze prachtig. Zowel de pups als de foto's ;)
Dank je, ik ook wel hoor. :)
Door Lizzy
#3239869
Angelique schreef:Het geval wil dat ik een draak van een lens heb. (Tamron 17-50 F2.8) Hele trage scherpstelmoter en ik vind de foto's erg veel scherpte missen. Maarja, het is de meest lichtsterke zoomlens die ik heb, dus ik kan alles zonder flits maken met acceptabele isowaarden. Het roze gloedje komt veelal van de rode lamp af in combi met het witte vetbed. Soms maak ik even een hatseflatsie met de foon recht onder de lamp en dan doe je niet veel meer met de kleur en heb je een rode foto. So be it :-)
Naja, moraal van het verhaal...f*ck Tamron. :biggrin2:

Aankomende week mooier weer en dan hoop ik dat ik met mijn Canon F3.5 weg ga komen.

Maar ja de lens die hier nu ideaal zou zijn...lichtsterk, snel, korte scherpstelafstand enz. kost €2000,- nieuw. dus uhhhh :-\
Dan komt het gewoon neer op talent.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3239874
Lizzy schreef:Dan komt het gewoon neer op talent.

Ja en goed je best doen en roeien met de riemen die je hebt ::)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3240032
Oooooooooohww :smitten: Paar dagen weggeweest, heerlijk deze foto's achter elkaar te bekijken :D

't is zeker dringen, er moet er eentje zich zelfs op de zij ertussen werpen om wat te bemachtigen ;D
Door Lil
#3240053
Kaio schreef:Kat is net zo'n speelgoedknuffel :biggrin2:
Ja, was ik ook aan het denken: tis gewoon nep :cool: :sofa:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door