Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3229088
Afgelopen zondag zijn er weer foto's gemaakt van Harry, aangezien ik er zelf nogal moeite mee heb om het zwarte, beweeglijke pupje op de foto te krijgen laat ik dat aan een ander over Afbeelding
Maar zij maakt dan ook echt mooie foto's!
Afbeelding
Af... Slimkeesje weet dat hij in de puples iets lekkers krijgt en doet zonder dus echt geen af op de club Afbeelding
Afbeelding
Voet.. Oh, nee hier showt hij ff zijn nieuwe tuig
Afbeelding
Volgen
Afbeelding
Spelen!
Afbeelding
Hier (voorkomen)
Afbeelding
Stukje ontdekken; door de slurfzak (echt, Harry is een natuurtalent, dendert overal zo overheen of doorheen)
Door smulpaap
#3229092
Ah de prins heeft zijn tuig ook aan . Staat goed !

En natuurlijk . je hebt groot gelijk , bij werken hoort een beloning hoor :D
Gelukkig hebben wij Bullen een heel goede ""harde schijf "" en zullen we dat ook nooit vergeten ::)
Wat is ie alweer groot zeg
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3229098
Ja er zit een heerlijke kop op! Ik hou wel van dat eigenwijze
Groot wordt hij ook al inderdaad, maandag was hij 23,6 kilo, alhoewel ik het idee heb dat het eventjes niet zo hard meer gaat (ook niet erg ) het komt bijna niet meer geloofwaardig over als ik het over mijn puppy heb... En dat terwijl hij volgende week 5 maandjes is....
Door smulpaap
#3229103
constance.blokzijl schreef:Ja er zit een heerlijke kop op! Ik hou wel van dat eigenwijze Afbeelding
Groot wordt hij ook al inderdaad, maandag was hij 23,6 kilo, alhoewel ik het idee heb dat het eventjes niet zo hard meer gaat (ook niet erg Afbeelding) het komt bijna niet meer geloofwaardig over als ik het over mijn puppy heb... En dat terwijl hij volgende week 5 maandjes is....
Ja , ze hebben een persoonlijkheid hoor :biggrin2:
Wij hebben o.a ook Herders gehad . En dan nu een type ""middelvinger "" :biggrin2:
Ik kan er nu het geduld wel voor opbrengen , 20 jaar terug absoluut niet
Maar de humor die ze hebben maakt alles goed , wordt er maar eens kwaad op .... gaat je vast niet lukken :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3229120
smulpaap schreef:
Ja , ze hebben een persoonlijkheid hoor :biggrin2:
Wij hebben o.a ook Herders gehad . En dan nu een type ""middelvinger "" :biggrin2:
Ik kan er nu het geduld wel voor opbrengen , 20 jaar terug absoluut niet
Maar de humor die ze hebben maakt alles goed , wordt er maar eens kwaad op .... gaat je vast niet lukken :biggrin2:
Jawel, ik kan wel 10 hele seconden boos zijn, dan trekt het een kop dat ik vervolgens alleen nog maar kan lachen Afbeelding

Heel eerlijk; dit is een wereld van verschil met Lola, hier geniet ik van... Lola was van het kaliber 'ik heb 4 poten, dus ook 4 middelvingers' tel daar bij haar enorme voedselnijd en haar problemen met vreemde honden wat ze al als klein pupje had en echt ik heb regelmatig gehuild hoe moeilijk en moeizaam het allemaal ging.
Nu ben ik zelf ook behoorlijk eigenwijs en zet ik wel door, heb bij haar veel op mijn gevoel gedaan en tegen wat alles en iedereen zei op dat moment (geen eten afpakken/ruilen, maar haar alleen op een rustig plekje laten eten bijvoorbeeld en vooral niet in de buurt komen) waardoor we nu, nog steeds een moeilijke hond hebben maar een waar ik prima mee om kan gaan.
Maar dan nu Harry is een verademing hoor! Ja hij is ondeugend, en ja hij is eigenwijs maar allemaal niet zo extreem als Lola.
Maar goed, ik bedenk altijd maar dat ik van Lola een beter persoon ben geworden, kan meer begrip voor dingen opbrengen, ben geduldiger en ik kan minder eigenwijs zijn Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door