Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BlissSpirit
#3226857
Gefeliciteerd!!!
Maak er een gezellige dag van met Leo en jullie stippelmeisjes

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Door Borke
#3226858
Lieve Lizzy, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
Fijn dat je altijd zo voor iedereen klaar staat om te helpen als je kan.
Natuurlijk heeft Leo jou verwent - omdat je het verdient :-*
Door DJ_Doerak_Tucker
#3226863
Ben jij 2x per jaar jarig??? Crisis, de tijd vliegt!! Van harte Lizzy, ik wens je een geweldige dag en nieuwjaar toe!
Door Lizzy
#3226886
Hahahaha, ja, ik vier 2 keer per jaar mijn verjaardag omdat ik het zo leuk vind ;D

Ondertussen kreeg ik vanmorgen een heerlijk gebakje van Leo. Had hij meegenomen uit Den Haag (van een heerlijke bakker) uit z'n nachtdienst. En ik heb daarnet een vette Bram op. En vanavond eten we Sushi. Met toe een bonbon van Leonidas :dribble:. En ik heb een flesje mooie witte wijn gekregen, mmmm. Een heerlijke verwen-dag!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3226894
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve Lizzy! Ik zie dat je heel terecht al heerlijk verwend bent door Leo!!
Een hele fijne dag nog met Leo en de spikkels! !
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3226904
Lizzy schreef:Mmmm, het samenvoegen gaat wel maar gaat niet helemaal goed. Het lijkt nu of Marga het topic van Angelique heeft geopend... Nou ja, ze zijn samengevoegd :biggrin2:
Ja grappig.. we waren bijna op het zelfde tijdstip bezig.. maakt niet uit..
Door jasmijn
#3226909
Lang zal lizzy leven, lang zal lizzy leven, lang zal lizzy leven in de gloria, in de gloria in de gloria.
Hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera hiephiep hoera :circle: :groupwave2: :daisy: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:
:flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:
:flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:

Dat je nog een helen leuk dag mag hebben :-*
Geniet er van
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door