Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3223207
Afbeelding
Ik snap niet wat die hangjongeren steeds in mijn tuin moeten ;D ;D ;D ;D


Afbeelding
En dan is er ook nog steeds eentje die zich probeert te verstoppen! Schandalig gewoon :biggrin2: :biggrin2:

Afbeelding
En diegene die ik aangesteld heb om op te letten, zit daar alleen maar mooi te zijn :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Afbeelding
Het zou verboden moeten worden :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
#3223790
Dankje, joh je wil niet weten wat die de hele dag uitvreten!

Noémie had zich de vensterbanken toegeigend, mooi zand in de vensterbank, folie van het raam, anders kan je geen vogeltjes zien natuurlijk (nog even voordat we 's morgens weggingen moest dat gebeuren natuurlijk) Charlotte is net een berggeit die klimt overal boven op. Ze sjezen door het huis, eten alles op wat los en vast zit. Ben je je aan het omkleden en kijk je naast je, waar je kleren liggen die je net aan wilde trekken moet je alles controleren op gaten. Noémie duikt altijd in het water, en gaat vogeltjes kijken, Charlotte vangt vliegen en vogels uit de lucht :-[ Isabella is een springer, maar ondeugend is ze zeker niet. Ze zal wel eens wat wegslepen maar ze laat het heel. Noémie en Charlotte kan je vergelijken met die JEUGD VAN TEGENWOORDIG! Haha. als jij ze niet bezighoudt, dan houden ze jou wel bezig!
Ik denk zeker dat deze drie dames elkaar hebben gevonden in dit grote universum. Ze horen bij elkaar. Prudence en Isabella waren ook heel close, maar Prudence was meer een rustig close maatje. Als Isabella lekker wilde kroelen ging ze bij Prudence liggen, ze lagen altijd half over elkaar.

Noémie en water is ongekend! Ze kan de hele dag in het badje zitten, dan rent ze zich weer droog en gaat weer badderen. Eerst ging ze alle tonnen bij langs in onze tuin, daar ging ze mee spelen, dat vond ik zo zielig toen heb ik het badje maar gevuld. Maar we moeten een groter bad, want Copycat Charlotte wil nu ook in het water en met 2 past het niet :)

Afbeelding
maar ze kan zelf het badje ook wel goed vullen hoor en daarna begint de pret!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Staartentrekker Charlotte!

Charlotte is de staarten trekker, maar Isabella heeft geleerd van Charlotte en dat vind ze helemaal niet leuk!
Afbeelding

Afbeelding
2 pluizebollen Isabella en charlotte

Afbeelding
Altijd actie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Teamwork, Noémie wordt geholpen door Isabella

Afbeelding
Noémie en Charlotte

Afbeelding
Charlotte en Noémie

Afbeelding
Isabella wil spelen dus Charlotte zal spelen LOL

Afbeelding
Noémie en water

Afbeelding
Border Bandit schreef:Haha, wat een geweldige foto's! :D

Fijn dat ze het zo naar de zin hebben bij jou!!!
Ze zijn echt actief he!?
#3223800
:smitten:

Oh, ik geniet zo als ik jouw foto's zie!
De lol die ze hebben. :-*

Zo leuk dat ze allemaal hun eigen dingetjes hebben (water, staart trekken, springen) en elkaar zo gevonden hebben.

Volgens mij heb jij 10 paar ogen nodig om alles in de gaten te houden. :D

Heerlijk.
Nog lekker lang genieten van je dames!! (en foto's plaatsen :biggrin2: )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door