Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3304978
Dreetje schreef:We hebben uiteindelijk gewoon betaald anders zou de no claim enorm omlaag gaan.
Het heeft dan ook geen nut om naar een andere verzekeraar te gaan want het staat geregistreerd
in de bonus/malus verklaring.

Rechtsbijstand kon ons hier ook niet mee helpen.

Hopelijk niks ernstigs bij jullie?
Nou nee niet ernstig qua letsel gelukkig, en onze auto is er ook nog redelijk aan toe maar wij vinden dat we absoluut geen schuld hebben en ik zit dus ook alvast te bedenken hoe ik dat morgen aan moet pakken. Meteen ook rechtsbijstand erbij betrekken? Eerst de autoverzekering eens aanhoren? Ik wil de juiste stappen nemen maar ja waar begin je? Pest is dat de politie niet wilde komen omdat het alleen blikschade was.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3304981
Jantina schreef:Nou nee niet ernstig qua letsel gelukkig, en onze auto is er ook nog redelijk aan toe maar wij vinden dat we absoluut geen schuld hebben en ik zit dus ook alvast te bedenken hoe ik dat morgen aan moet pakken. Meteen ook rechtsbijstand erbij betrekken? Eerst de autoverzekering eens aanhoren? Ik wil de juiste stappen nemen maar ja waar begin je? Pest is dat de politie niet wilde komen omdat het alleen blikschade was.
Ik begrijp dat er discussie was met de andere partij over wie schuld heeft?
Dan zou ik in ieder geval de rechtsbijstand inschakelen om jullie schade te verhalen. Eventueel zorgen zij ook voor een expertise. En heel belangrijk: getuigen zoeken!
Door Jantina
#3305000
Nou niet zo zeer tussen de partijen met schade maar het was op een evenement en de verkeersregelaars hadden de boel niet goed geregeld... getuigen waren er eigenlijk niet omdat het super slecht weer was op dat moment en het zicht beperkt. Uiteraard heb ik de situatie wel vastgelegd.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3305013
Jantina schreef:Nou niet zo zeer tussen de partijen met schade maar het was op een evenement en de verkeersregelaars hadden de boel niet goed geregeld... getuigen waren er eigenlijk niet omdat het super slecht weer was op dat moment en het zicht beperkt. Uiteraard heb ik de situatie wel vastgelegd.
Dan zit er bij de organisatie of verkeersregelaars misschien ook nog een stuk aansprakelijkheid. Hoewel dat ook lastig aan te tonen is.
Ik zou zeker rechtsbijstand inschakelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door