Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#3222509
Lizzy schreef:Nou, het is al helemaal geen vraag. En als het al een constatering is, is het dus ook geen vraag maar een constatering.
Maar het is inderdaad de sop de kool niet waard. En ondertussen hult Lia zich in stilzwijgen....
Ik was eerst van plan om het halve topic leeg te graven want ik vind dat het nu in ieder geval een hele vervelende wending krijgt. Maar ik heb besloten dat niet te doen. Ik blijf erbij, Lia is zelf verantwoordelijk voor de uitspraak die ze heeft gedaan.
Laat hangen joh. Goede reactie zo. Vind ook dat Lia verantwoordelijk is.
Saskia
Door Elf
#3222514
eelke schreef:Ik kan me er wel in vinden hoor Lizzy. Ik vroeg het me ook even af na het berichtje van Elf. Maar jouw uitleg is prima; reacties op de man af zijn verwijdert, andere niet. Klinkt logisch.
Ik kan me ook vinden in die uitleg. En het was niet de bedoeling om iets te insinueren, ik was alleen verbaasd ;)
Door Lizzy
#3222521
Elf schreef:Ik kan me ook vinden in die uitleg. En het was niet de bedoeling om iets te insinueren, ik was alleen verbaasd ;)
OK. Fijn dat je nog even reageert :-* ! Ik ben vandaag ook licht prikkelbaar hoor :-[
Gebruikersavatar
Door pike
#3223211
Tjonge jonge wat een topic. Maar TS zegt dat ze "al heel veel jaren (minimaal 6)" klant is bij hetzelfde bedrijf. Maar, het bedrijf is overgenomen door de zoon. Dus dat is, hoe je het went of keert, toch een andere eigenaar en dus niet hetzelfde bedrijf meer. Die zoon weet waarschijnlijk niks van de oude klanten en hun betalingsgedrag. En misschien (zeer waarschijnlijk) had papa niet zo'n geweldig modern boekhoudsysteem. En voordat de zoon die alles overneemt dat dan allemaal netjes op een rijtje heeft... heeft iemand daar wel eens bij stil gestaan?
Door zurca
#3223575
Martine-Tom schreef:3x raden wat voor mail ik vandaag in mn box vond :biggrin2: :biggrin2:
Een mail van bedrijf/winkel dat uit de adminstratie is gebleken dat er nog een openstaande factuur is, of je wil controleren of dit klopt en zoja of je het geld wilt overmaken?! :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3223583
zurca schreef:Een mail van bedrijf/winkel dat uit de adminstratie is gebleken dat er nog een openstaande factuur is, of je wil controleren of dit klopt en zoja of je het geld wilt overmaken?! :biggrin2:
U gaat door voor de kleurenmagnetron ;D
Door Martine-Tom
#3223586
Lizzy schreef:Hahahaha, oh echt?! Wat een zooitje daar, de administratie ;D
Mwah...ging over april 2015...valt best mee toch? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3223592
Lizzy schreef:Hahahaha, oh echt?! Wat een zooitje daar, de administratie ;D
Het is te hopen voor hen dat ze het kunnen compenseren door op andere gebieden uit te blinken anders ziet het er niet zo goed uit nu dit kennelijk vaker gebeurt....
Door Martine-Tom
#3223604
Doranto schreef:Het is te hopen voor hen dat ze het kunnen compenseren door op andere gebieden uit te blinken anders ziet het er niet zo goed uit nu dit kennelijk vaker gebeurt....
Dit vind ik nog niet zo erg, wat ik wel erg vond was dat ik een menu samenstelde, dat bij hun bestelde en vrijwel altijd een belletje kreeg 'ik heb geen lever wat wil je ervoor?' En dan de dag voor de levering bij voorkeur, ik ben dus ook al ruim een jaar geen klant meer om die reden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door