Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3223607
Gelukkig betaal ik altijd per pin. Hoef ik geen contant geld in huis te halen en hoeven zij niet te vragen of er betaald is. Ik zet als ik bestel bij 'opmerkingen' altijd dat mijn hond allergisch is en dat ik van te voren gebeld wil worden als een artikel niet geleverd kan worden. Nooit problemen.

Maar misschien bestel ik wel gewoon bij een ander bedrijf ;D
Door Martine-Tom
#3223672
koekje schreef:Is er nou niemand die me kan zeggen welk bedrijf het gaat? Ik val bijna om van nieuwsgierigheid.
Degomeat ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3223673
Martine-Tom schreef:Degomeat ;)
Wat ik van dat bedrijf weet is dat het gerund werd door Henk Versluis. Is die er mee gestopt dan? Die was toch nog niet zo oud?
Ik heb er jaren terug ooit 1 of 2 keer iets gekocht, maar omdat de werkwijze mij niet beviel daarna nooit meer.
Door Martine-Tom
#3223675
Doranto schreef:Wat ik van dat bedrijf weet is dat het gerund werd door Henk Versluis. Is die er mee gestopt dan? Die was toch nog niet zo oud?
Ik heb er jaren terug ooit 1 of 2 keer iets gekocht, maar omdat de werkwijze mij niet beviel daarna nooit meer.
Geen idee, mijn mail kwam gewoon van Henk iig
Gebruikersavatar
Door koekje
#3223679
Henk schat ik ongeveer in de leeftijd van mn ouders en schoonouders; 60-plusser. Dus een overname door een kind zou leeftijdtechnisch kunnen natuurlijk. Ik kan er alleen niets van vinden op de website en heb me ook altijd uitgeschreven voor nieuwsbrieven.
Door Cindy de Wolf
#3223686
Henk staat nog steeds aan het roer MAAAR hij is dusdanig snel gegroeid dat hij wel betrekkelijk recent, denk een maand of 6-8 wat mensen aan het aanstellen is. O.a. voor administratie en boekhouding. Hij is nu ook alweer uit zijn jasje gegroeid uit het pand waar hij dacht voorlopig wel te kunnen blijven. Binnenkort gaan ze naar Ossendrecht en houden ze Hoogerheide erbij...dus tsja dat het nu anders verloopt dan een jaar geleden kan dus wel kloppen. En het zou zomaar kunnen zijn dat er nu iemand bezig is met puinruimen omdat Henk heel lang veel te druk is geweest met verzorgen van vlees en de bezorging daarvan en de rest domweg achterliep.

Ik ben iig nog altijd dik tevreden.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3223698
Cindy de Wolf schreef:
Ik ben iig nog altijd dik tevreden.
+1

De man die hier de laatste keer kwam bezorgen was echt een schat. Ik krijg altijd alles keurig geleverd, nooit gedoe.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3223704
Hier wel eens gedoe gehad, maar niets dat niet netjes opgelost is. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en als iets zo boven je hoofd groeit heb je wat tijd en goodwill nodig om de zaken op orde te krijgen. Goed om te horen dat hier stappen in genomen worden, hoe het uit zal pakken merken we vanzelf.
Door judith1967
#3223831
Ik heb totnutoe 2 x besteld bij Degomeat.
2 verschillende diersoorten pens en zalmlijf

Over de zalmlijven ben ik niet tevreden.Na het eten van de zalmlijven had Dorian onwijs veel dorst,hij bleef maar drinken,en s'nachts liep hij heel de nacht te boeren later in de nacht heeft hij alles er weer uitgekotst,volgende dag aan de diarree..Hij heeft er zeker nog een aantal dagen goed last van gehad,hij meurde echt uit zijn bek ervan.Dus dat bestel ik nooit meer.(normaal haal k ze op de markt en dan heeft hij nergens last van,maar dacht lekker gemakkelijk te doen :-\

2 weken geleden weer een bestelling geplaatst,krijgt netjes een email met overzicht van leveren en hij is altijd netjes op tijd.
Een hele aardige mr die alles bezorgt.

Ik betaal altijd per Ideal,dus kan het zo opzoeken :D
Door - pien -
#3223877
Afgelopen donderdag een bestelling ontvangen, even met de bezorgster gesproken, er is sinds een paar maanden een secretaresse en een aantal bezorgers bijgekomen...De bestelling was prima in orde, ik ben al jaren tevreden klant en betaal vooruit via Ideal.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door