Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3220972
Dan zou het lijstje er hier zo uitzien :
In hun geval wel vroeger en nu vanwege leeftijd :P

Tessa vroeger :

Dan had ik het liefst in een strandhuisje willen wonen :D Dan zou ik zo nu en dan even komen om kroket te worden . Maar daarna ... zwemmen .. kom butler smijt maar weer iets in het water dan haal ik het op :D :D
Ik zou ook de duinen op racen , en rollend naar beneden komen ... ooh dat is zoooooo leuk :D :D
Ik zou , als het aan mij lag vele soorten shit willen proeven
Ik zou zeker drie x daags door de rotte vis willen rollen
Ik zou het liefst elke dag met mijn broers en zussen op de renbaan willen zijn
Ik wil mollen vangen , veel mollen ... en muizen
Gaan we met de fiets weg , mag ik mee
Ga je stofzuigen ... mag ik erop zitten (tegenwoordig maakt dat kreng teveel herrie als ik lig te slapen >:( :biggrin2: )
Ik wil rollebollen
Ik wil door de plassen racen

Tessa nu :
Ik wil in een fatsoenlijk droog bos wandelen , en ik wil niet nat worden , stomme honden die me nat spatten . mot dan nou door die plassen heen >:( :biggrin2:
Een park is ook leuk , vooral als er schatten liggen
Polder is ook leuk hoor , daar wil ik eindeloos snuffelen :D
Zee of ander water is leuk als het water maar warm genoeg is , dan trek ik nog een baantje (vroeger kreeg ik een verbod als het te koud werd )
Staat de taxi klaar butler , gaan we leuk toeren
Butler het regent ... ik wil mijn jas aan
Dek je me toe butler ? Doe het dekentje maar over me heen ... doei


Amber vroeger :

Ik wil ook in een strandhuis wonen :D Dan kan ik de hele dag snorkelen .... en graven en zwemmen
Maar op een vuilnisbelt is ook goed hoor , daar kan je pas cool spul vinden
Ik wil naar de gymzaal butler , de kindjes komen . En die kennen mij allemaal ... kroelie doen met ze :D
Ik zou ook vele soorten shit willen proeven
En rotte vis .. moet je ruiken butler hmmmm , wat doe je nou >:( Dit is mijn parfum , moet je me niet schoonmaken
Zal ik je wasmand leeg jatten ..... joepie de buitendeur staat open . eens kijken of die handdoek kan zwemmen in de vijver
Ik wil best de dekbedhoezen van de lijn afhalen hoor
Ik zie een plas ..... broem broem broem , zoek dekking butler anders ben je zwart en nat hoor
Ik zie een greppel ... nee ik ga niet over het pad .... ik ga door de greppel . Tot zo
Een omgewaaide boom ... die moet mee .... heb je even

Amber nu :

tsss stomme honden , ze spatten me nat . Kijk nou eens , ik zit nog onder de bagger ook
Oow een grote plas , ga ik niet doorheen hoor
Polder is leuk , snuf snuf snuf
Zee of water ? Hmm eerst tot aan de tietjus en eens voelen of het niet te koud is
Butler het regent ... jas aan
De koets :D leuk ... gaan we naartoe
Graven ... ja dat is nog steeds een hobby :D
Schatten zoeken .. joepie , daar wordt ik nog steeds heel blij van :D
Kindjes ... joepie , die vind ik zo leuk :D
Door BusKay
#3221028
Tessa en Amber:

Butlertje, butlertje...

We zijn nog lang niet zo oud als jij denkt...
Jij bent toch ook zo jong als jij je voelt...
Dus rotte vis... neem maar eens wat graten mee van de markt... dan zal je eens wat meemaken!!
Enne dat bos... geef mij toch die zee maar...
Veel meer vrijheid.. (die bomen staan alleen maar in de weg)
We kunnen jou dan ook beter in de gaten houden.. (of dat je niet teveel lonkt naar het één en ander)..
En het scheelt ook een hoop teken.. want al die bloedzuigers betalen nog steeds geen huur..
Als het weer dan ook nog wat warmer werd dan nemen we ook gerust nog wel een duik...
Als laatst koop maar eens een fatsoenlijke stofzuiger waar we met ons tweeën op kunnen dan is het thuis ook af en toe feest!! :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door