Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3222948
mizzsylver schreef:tja ik moet zeggen dat ik vooral een gnagna nenenenene reactie richting D&R had toen ik het las ;D
Maar ik vind de campagne nog steeds wel misleidend, net als dat ik de naturashond misleidend vind.

Ondertussen doe ik mijn eigen ding, en hoop ik maar dat ik genoeg op mn gevoel durf te vertrouwen als het op het kiezen van de nieuwe eigenaren aankomt. :)
Nou OK. Ik vind de campagne misleidend maar ik ben toch ook blij dat Dier & Recht niet gewonnen heeft. Ik vind die club echt zoooo eng :-X . En hun campagne van de naturashond vind ik net zo misleidend.
#3223217
Goed ik vind iedere reclame misleidend als we het heel letterlijk gaan doen. Ik ga niet dansen met een luier in mijn slipje, ik sta nooit zingend en vrolijk te poetsen ook al gebruik ik dezelfde middelen, en als ik zoveel choco eet "blijf" ik er niet zo uitzien. Dus ja :biggrin2:

Nou serieus, de reclame is niet misleidender dan de meeste, en zeker niet misleidender dan de "naturashond", dus ja in dat opzicht geheel eens met de uitspraak.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door