Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3219564
Valt best wel mee hoor! Ze past hier gewoon tussen dus zo heel bijzonder is het niet. Scheelt misschien dat ik zelf en Rudi ook uit vrij grote gezinnen komen.
Maar goed we hadden het over geld uitgeven! Dus ik ga nu even lekker internet afstruinen op zoek naar een vaatwasser. (die Smeg is wel erg leuk Angelique!)
#3219565
Mieke L. schreef:Valt best wel mee hoor! Ze past hier gewoon tussen dus zo heel bijzonder is het niet. Scheelt misschien dat ik zelf en Rudi ook uit vrij grote gezinnen komen.
Maar goed we hadden het over geld uitgeven! Dus ik ga nu even lekker internet afstruinen op zoek naar een vaatwasser. (die Smeg is wel erg leuk Angelique!)

Die .smeg is leuk ja, is nog een goeie machine ook. Is valt ook in de zuinigste klasse. (Dat diet het bij meneer Lique altijd leuk :biggrin2: )

Juist dat het voor jullie zo vanzelfsorekend is maakt het zo top wat jullie doen. Het is denk ik onvoorstelbaar hoe fijn dit voor dat meisje is.
#3219566
Angelique schreef:Die .smeg is leuk ja, is nog een goeie machine ook. Is valt ook in de zuinigste klasse. (Dat diet het bij meneer Lique altijd leuk :biggrin2: )
Bedankt voor de tip. Ik ga kijken of Rudi daar ook gevoelig voor is :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3219569
Angelique schreef:Miek, je bent een topwijf :-*
Ik had het niet beter kunnen zeggen!

Pffff het zal je maar overkomen. Afgewezen worden door je ouders... En nu dankzij jullie heeft ze toch een fijn thuis waar ze welkom is, en waar ze aan haar toekomst kan denken. Ik heb er geen woorden voor hoe fantastisch ik dit vind!!! :-* :-* :-*
#3219570
Kim_S schreef:Ik had het niet beter kunnen zeggen!

Pffff het zal je maar overkomen. Afgewezen worden door je ouders... En nu dankzij jullie heeft ze toch een fijn thuis waar ze welkom is, en waar ze aan haar toekomst kan denken. Ik heb er geen woorden voor hoe fantastisch ik dit vind!!! :-* :-* :-*
+1
#3219571
Kim_S schreef: Ik had het niet beter kunnen zeggen!

Pffff het zal je maar overkomen. Afgewezen worden door je ouders... En nu dankzij jullie heeft ze toch een fijn thuis waar ze welkom is, en waar ze aan haar toekomst kan denken. Ik heb er geen woorden voor hoe fantastisch ik dit vind!!! :-* :-* :-*
+2

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
#3219580
:crazy2:
Mieke L. schreef:Een deel gaan we uitgeven in Ikea. Vriendinnetje (17jr) van dochterlief die sowieso hier van jongs af aan veel over de vloer komt is thuis niet meer welkom. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar op een kamer (begeleid) te laten wonen dus woont ze nu bij ons. Waar 6 wonen kunnen er ook makkelijk 7 wonen nietwaar? Dus in ieder geval een stapelbed kopen en wat kledingrekken en natuurlijk een kaptafel en weet ik veel wat voor wilde plannen ze nog meer hebben. Verder wil ik eindelijk weer een vaatwasser die het doet en zo zijn er nog wel meer dingen. We zien wel hoever we komen. Vakantie wordt het in ieder geval niet :biggrin2:
Wat geweldig van je Mieke :-* :-* :-*

Ehhh, dat gaat hier in de tuin denk ik :crazy2:
Nu de koters het huis uit zijn, schommels/trampoline en andere kindermeuk al laaang weg, gaan meneer pien en ik er een leuke tuin voor onszelf van maken :D
Hondenweitje/waterornament/hutje met bbq's en kookplaat+aanrecht/pergola etc. Gelukkig had ik al gespaard want van vakantiegeld/teruggaaf gaan we dit niet redden ;D
Maar met Marktplaats en kringloopwinkels erbij komen we een heel eind :)
Laatst gewijzigd door - pien - op wo 18 mei 2016, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
#3219581
*Marga* schreef:Hebben jullie al wat gehoord dan?? Ik nog niet.

Ik weet wel wat ik terug krijg en dat gaat naar de spaarrekening.


Ja hoor ik kreeg een mailtje , komt er aan :) naar de ing storten en dan gelijk de actie doen van ritual body spul of zoiets voor mijn dochter :)
Door Lil
#3219589
Mieke L. schreef:Dat hart klopt :biggrin2: maar huis is niet echt groot hoor. Het is een beetje behelpen maar ach we redden het omdat het hier toch een beetje een huishouden van Jan Steen is.
Wat lief van jullie! Zeker als de plek niet zo groot is en dan toch nog plek is/wordt gemaakt. Top! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door